KOSMETICKÉ PEKLO A NEBE - 01/2019

Když jsem zabruslila do historie kosmetického pekla a nebe, tak jsem zjistila, že poslední článek jsem publikovala za Červenec loňského roku, takže je asi na místě se přiznat, že se STYDÍM.. 




Ne, že bych nic nespotřebovávala, něco málo ano, ale popravdě jsem ty vypotřebované obaly občas zapomněla schovat a házela je rovnou do plastu a v tašce pro tenhle článek jich moc nezbylo. Ale když jsem u holek četla, jak jsou ve své spotřebě pečlivé, začala jsem si dávat větší pozor a tady je výsledek.


Sice skončil v koši jako poslední, ale zaslouží si tu být mezi prvními. A řeč je o Bronzeru od Gabriela Salvete. Pro mě to byl nejlepší bronzer z drogérie. Měl krásný hnědý odstín bez oranžových a načervenalých podtónů. Měl výbornou pigmentaci a bez problémů se dal vrstvit. Sice lehounce prášil, ale já mu to s radostí odpustím. Sama nevěřím tomu, že tento bronzer do nebe odešel asi po sedmi - osmi letech používání. Recenze zde.


Když už jsem začala dekorativní kosmetikou, tak v ní budeme i pokračovat. Protože tu mám fixační sprej Essence, který kupuji stále dokola. Zatím je to pro mě jeden z nejlepších fixačních sprejů, co jsem zkusila. Je malý, skladný, cenově přijatelný a svoji práci zvládne na jedničku. Má jemnou střičku, nedělá kaňky, makeup zafixuje a nedá mu šanci. Pudrovým produktům pomůže se lépe vcucnout do pleti a udrží pleť matnější o něco déle. Za pár korun hodně muziky.


A poslední vypotřebovaný kousek z dekorativní kosmetiky je tekutý korektor Catrice v odstínu 010 Porcelain. Stačilo par ťupnutí a lehce vklepat prstem nebo zapracovat štětcem do očního okolí, kde zamaskoval tmavé kruhy a krásně prozářil. Korektor má perfektní krytí a po zapracování vypadá dokonale.


Vlastně poslední ne. Sice tyhle dva kousky nejsou primárně určeny jako dekorativní produkty, ale já je tak využívala. Nejdříve dětský krém na opruzeniny. Je hodně hutný, lehce lepkavý a byl perfektní jako báze pod make-up. V případě, že vaše pleť není výrazně mastná,  tak můžete dětský pudr využít místo klasického pudru. Navíc je ho velké množství za pár korun, takže ho lze využít na baking, kdy pro zapečení makeupu je potřeba nanést více sypkého pudru.


Parfémy patří stejně jako dekorativka do skupiny produktů, které nejdou spotřebovat během chvíle. Takže se tu objeví velmi málo. Dneska tu mám, ale dva. Jeden patří mě a tím je Weleda Granátové jablko, je to má nejoblíbenější vůně z parfémů Weleda. A druhý patří manželovi a je značky Oriflame Dark Wood. A zařadila jsem ho sem protože je to úžasná orientální vůně s dřevitými tóny, a přiznám se, že jsem se s ním občas stříkla i já.  


Rexona je klasika. A chybět nemůže snad v žádném kosmetickém nebi, protože je to pro mě top antiperspirant. Na který se mohu spolehnout a vím, že mě nikdy nezradí. Už ani nepočítám kolikáté je tohle balení. Občas zkusím i jiné Antiperspiranty, ale o proti Rexoně moc neobstojí. Tohle Fa hezky moc hezky vonělo.


Balea Vlasové mléko s kokosovou vodou byl naprostý propadák. Jediné co bych pochválila byla kokosová vůně. Ale jinak mi tento produkt vlasy zatížil a bylo v celku jedno jestli ho vtírám do suchých nebo mokrých vlasů a roli v tom nehrálo ani množství.


Mám tu i dva sprchové gely značky Balea. Je to klasika, která se nikdy neomrzí a zrovna tohle jsou dvě moje nejoblíbenější vůně. A navíc za pár korun není co řešit.


Na dno jsem se dostala i intimnímu gelu od Nivea. Měla jsem ho poprvé a byla jsem velmi spokojená. Má příjemnou nevtíravou parfemaci. Obsahuje 250 ml a má praktickou pumpičku, kterou jak sama zjišťuji v koupelně velmi ráda používám. 


Měsíčkovou Indulonu vypotřebovat spíš manžel, protože má problém s praskáním žilek na obličeji a měsíčková indulona trošku zmírnila začervenání, ale problému ho nezbavila. Druhý produkt je od Avonu a jedná se o masku na ruce a nohy. Z ní jsem byla naprosto nadšená. Před spaním jsem si větší vrstvu krému vetřela do rukou a masku nechala působit přes noc. Ráno jsem si nevstřebané zbytky jen rozetřela znovu do rukou, které byly krásně jemné a hydratované.



Máte zkušenost s nějakým z těchto produktů?


Vaše Hevi


Komentáře

  1. Krásná spotřeba! Opět jsem spoustu produktů viděla poprvé, třeba jsme netušila, že ty od Avirilu se dají použít i jako dekorativní :). Super článek.
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-) Avril krém mi funguje nejlépe, ale co se týká značky dětského pudru moc neřeším, fungují skvěle všechny. A za pár korun je ho opravdu hromada :-)

      Vymazat
  2. Už jsem slyšela o dětském pudru, ale nikdy jsem ho nezkusila. Přemýšlím o něm, protože je ho hodně. :) Jinak sprchové gely od Baley znám a zrovna tyhle si lidé vychvalují nejvíce. A Catrice korektor taky používám.:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě ho vyzkoušej, je perfektní na více věcí. Plánuji i článek o jeho využití :-)

      Vymazat
  3. Balea sprcháče, balzámy a šampony prostě neomrzí :)

    OdpovědětVymazat
  4. Dětský pudr jsem jeden čas také používala místo klasického pudru a musím říct, že to nevypadalo vůbec špatně :)
    HAUTE BASICS

    OdpovědětVymazat
  5. Catrice korektor je prostě jednička ❤️ také si ho nemůžu vynachválit, štve mě, že jsem si při 50% akcích v Rossmanu nekoupila do zásoby 😅 ale přeci jen není tak drahý i beze slevy, takže brzo půjdu pro další. Rozhodně vyzkouším fixing spray od Essence! ten mě hodně zajímá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fixační sprej je perfektní já ho kupuji stále dokola!! A korektor je super a za ty peníze není vážně co řešit a podle mě stačí málo, takže vydrží i dlouho :-)

      Vymazat
  6. Jů, dětský pudr jako báze nebo baking by mě nenapadlo. Miluju tyhle objevy, když se někdo nebojí vyzkoušet nějaký produkt na něco jiného :) Jediné, co jsem zkoušela, byl parfém od Weledy. Jsou hrozně zajímavé, už dlouho jsem žádný neměla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě vyzkoušej :-) Na baking nepoužívám jiný, protože co si budeme povídat, je ho potřeba dát trochu více :-) a tady jeho hromada za pár kaček :-)

      Vymazat
  7. Balea sprcháče, to je moje! Okrem iného, tú vôňu Mysterial Oud mám v ženskej verzii a absolútne mi nesadla :(

    Blog de la Licorne

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, k ní jsem také čuchala, protože ji má babička, ale mě více voní právě tahle pánská :-)

      Vymazat
  8. Od Rexony mám ráda tyto antiperspiranty, bohužel se mi ale několikrát stalo, že mi vůbec nevoněly, naopak dost nepříjemně smrděly jako nějaká vařená zelenina :D takže si kupuju jenom určité vůně :D Catrice korektor je pro mně nezbytnost :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéje, tak to je nepříjemné. No já popravdě mám také svoje favority a ty většinou kupuji stále dokola :-)

      Vymazat
  9. Souhlasím s propadákem u kokosového mléka Balea, souhlasím s camouflage od Catrice a také fixačním sprejem.

    somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale s tím balea mlékem je to škoda, protože nápad je to zajímavý..:( jen by to chtělo asi lehčí texturu.. :(

      Vymazat
  10. Ten korektor od Catrice miluji!! Jiný nepoužívám léta. Jinak všechny produkty od Indulony jsou super. Mně vyhovují skvěle!!

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář :-)