KOSMETICKÉ PEKLO A NEBE - ČERVENEC

Po dopsání  minulého prvního KPN jsem se trošku lekla, jestli jsem na sebe neušila bič, protože mi tak nějak došlo, jestli vůbec zvládnu spotřebovat nějaké kosmetické produkty tak, abych o nich mohla každý měsíc psát. Ale pak jsem si řekla, že to vlastně nevadí i kdyby tu měl být jen jeden produkt, tak chci tenhle formát uchovat v pravidelnosti. Ale nebojte pro dnešek to neplatí, protože toho tu mám spoustu.

BALEA - NÁPLASTI NA NOS S AKTIVNÍM UHLÍM
Konečně "nosní" pásky, které fungují. Líbí se mi, že mají černý odstín a krásně na nich jdou vidět nečistoty. Na pleti jsou příjemné, necítím je a když pásek strhávám, tak ho ani necítím. Jedinou výtku bych měla k tomu, že mi špatně sedí na nosu. Ale tohle není problém samotných pásků, ale jen mého pršáku. :D 



PĚNA DO KOUPELE- BY TETESEPT
Od této značky jsem zkusila jen velmi málo produktů. Vždy mě zaujal výběr a skladba vůní, ale tohle se nepovedlo. Děsně to smrdí, nejlepší popis by byl asi "zkvašené mléko s broskví". Pokud se odprostím od vůně, tak jsem byla z pěny nadšená. Tvořila bohatou krémovou pěnu a pokožka po koupeli byla hebká a naštěstí "vůně" se na ní moc neuchytila.

Cena 100 Kč za 400 ml.


JEMNÁ ČISTÍCÍ PĚNA - WELEDA*
Jednoznačně ji řadím k nejlepším produktům značky, protože je božská a popravdě na druhou kolej trošku odšoupla i můj milovaný Astrid olej. Pěna je určená na normální až smíšenou pleť a obsahuje výtažek z vinilínu, který má zklidňující a pěstící účinky, zároveň udržuje hydrataci v rovnováze a pleť čistí do hloubky. S tímhle můžu jen souhlasit. Pleť je čistá, není vysušená, póry jsou staženější a bez nečistot. Hravě si poradí s makeupem, který odlíčí na jedničku. Nevidím problém ani v použití pro aknéozní pleť, právě naopak na ni bych ji určitě doporučila.



STŘEDOMOŘSKÝ OLIVOVÝ OLEJ A ALOE VERA REGENRAČNÍ ŠAMPÓN PROTI TŘEPENÍ KONEČKŮ - SCHAUMA
Pro mě jsou šampóny Schauma jedny z nejlepších, které drogérie nabízejí a navíc i za velmi příjemné ceny.Vyjímkou není ani jejich nová řada Nature Moments z které jsem nadšená ještě o kapánek více než z ostatních. Krásná, jemná vůně mě uchvátila a čuchala jsem k ní jak pejsek. Šampónu stačí opravdu maličko, protože docela dost pění. Po umytí jsou vlasy hebké a na pohled čisté. S používám tohoto šampónu jsem přestala sahat i po kondicionérech nebo maskách. Prostě mé vlasy to nepotřebují, dostanou vše v jednom kroku, jak hydrataci, péči tak i lehkost. Po delším používání cca 3 měsíce, jsem i pozorovala změnu na konečcích, kdy nebyly tak suché, ale třepení určitě nezastaví.



BODY MIST - PLAYBOY - PLAY IT ROCK
V létě u mě jdou klasické parfémy bokem a sahám po tělových sprejích, mistech a různých vonných vodách, protože jsou lehčí a zároveň i osvěžující. Tuhle vůni už mám z loňska a teprve letos jsem ji spotřebovala, právě protože ji používám pouze v létě. Z vůní Playboy jsem zatím žádnou nezkoušela a tahle byla první. Prostě láska na první pohled. Sladší ovocná vůně s tóny květin je perfektní pro horké letní dny. V první chvílí je velice sytá a výrazná, postupně mizí a po hodině už ji moc necítím.



OVESNÝ REGENERAČNÍ ŠAMPÓN - WELEDA*
Šampón jsem měla na wishlistu díky kladným recenzím, které jsem všude četla. Jsem ráda, že jsem ho zkusila, ale přiznám se, že po druhé bych ho už nechtěla. Vlasy jsem po něm měla na dotek hrubé, ale měly objem a udržely si ho. Nejvíce mě odradila vůně, která mě osobně vůbec nevoní, ale spíše smrdí a já ji z vlasů cítím ještě dlouho po mytí. A také jsem si poslední dobou odvykla používat kondicionér a vyhledávám šampóny po, kterých nemusím kondicionér použít, jako právě ten Schaumma. Neříkám, že pro někoho nemůže být fajn, ale na mě moc velký dojem neudělal a to jsem úplně na dně.



JARDIN DE VIE - GRENADE - PARFÉM WELEDA*
Před časem Weleda na trh přišla se čtyřmi parfémy. Já jsem se nejvíce našla v tomhle s vůní granátového jablka. Svěží, ale zároveň kořeněná, šťavnatá vůně mě bavila nejvíce na podzim a v zimě. Tóny parfému se probouzí postupně a vydrží i dlouho vonět. 



ZKLIDŇUJÍCÍ SÉRUM NA ROZŠÍŘENÉ PÓRY - RYOR
Tohle sérum jsem si  pořídila v době, kdy si mé póry z pokožky udělaly diskotéku. Byly velké, výrazné a cokoliv jsem na pleť dala, tak jsem je to ještě více zvýraznilo. Kvůli velmi nápadné mentolové vůni jsem sérum používala pouze na noc, kdy jsem ji dala čas do rána odeznít. Sérum je hodně tekuté a do pleti se vpije během chviličky. Co se týká výsledného effektu, tak ten mě moc nedostal. Byli chvíle, kdy bych řekla, že póry se zmenšily, ale pár dní poté zase byly zpět. Po spotřebování celé lahvičky se mi effekt nezdá, tak výrazný jak jsem očekávala. Jako hydratační krém a pro zklidnění podrážděné pokožky je skvělý, ale to je asi tak vše. 



HYDRATAČNĚ MATUJÍCÍ KRÉM - EVELINE COSMETICS (recenze)
Už jsem myslela, že tenhle krém je bezedný, protože jsem ho používala velmi často a stále tam byl. Bylo to také tím, že ho stačilo trošku, aby pleť zmatnil a dodal ji dost hydratace ke spokojenosti vaší i pleti. Pro mastnější pleť je to skvělý matující podklad pod makeup, který nezradí, podrží a pomůže. Nenašla jsem makeup, s kterým by si nerozuměl. A stojí pár korun.

Cena 89 Kč za 75 ml.



Máte zkušenost s některým produktem?

Vaše Hevi




*produkty takto označené pochází ze spolupráce se značkou či eshopem.

Komentáře

  1. S žádným z ukazovaných produktů zkušenosti nemám. Jen ze stejné řady, jako je zklidňující sérum na rozšířené póry od Ryor mám masku, ale ještě jsem se k ní nedostala :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ryor má super produkty na pleť, a masku jsi už zkusila? :-)

      Vymazat
  2. Moc mě zaujala ta pěna od Weledy. Nečetla jsem na ni jedinou negativní recenzi. Snažím se v péči o pleť stále víc orientovat na přírodní kosmetiku,takže si ji píšu na seznam :) Bohužel všechny tyhle čistící věci mi ubývají hrozně pomalu a já mám doma ještě celé balení gelu/peelingu/masky v jednom od Baley, takže na Weledu by došlo kdo ví kdy. Nic z tvých produktů jsem nezkoušela. Jen tedy Schaumu obecně moc nemusím. Ještě někdy na základce jsem ji používala, ale už mi nesedí. Miluju ovšem vůni toho kokosového šamponu (snad na suché vlasy?). Bohužel účinky jsem spokojená nebyla, takže si ho nekupuju :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Osobně bych raději šla do té Weledy, Balea produkty jsou fajn, ale zrovna v péči o pleť bych sáhla jinam :-)

      Vymazat
  3. Já mám tento formát článku moc ráda a čtu ho již pěkně dlouho, řekla bych, že jsem taktéž četla úplně první článek, když jsi tento formát založila. Čistící pěnu od Weledy bych ráda vyzkoušela, zdá se být moc fajn. Sérum na rozšířené póry jsem měla a vůbec mi nesedlo, ani jsem nezaregistrovala žádné výsledky, tento produkt pro mě byl zklamáním.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-) To věřím, jsi moje pravidelná čtenářka. To sérum je fajn, ale má asi malý okruh spokojených uživatelů :/

      Vymazat
  4. Ovesný šampon od Weledy jsem mela ve vzorečku a mě teda perfektně vyhovoval. :)

    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  5. Mám zkušenost s čistící pěnou od Weledy a taky jsem s ní spokojená.
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  6. z produktov som vyskusala len pásiky na nos od balea ale mne naopak vobec nepomohli. Na čierne bodky som skúsala už veľa vecí, no posledná možnosť je už len ísť za kozmetičkou :D
    www.DanyCuks.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já u kosmetičky párkrát byla a dokonce i u různých, a bylo mi řečeno, že černých teček se prý zcela zbavit nedá.. :(

      Vymazat
  7. Ty pásky na nos bych taky ráda vyzkoušela, zaujaly mne :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  8. Od Balei není ani moc dobrá ta černá maska. :) Tohle se jim nepovedlo.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  9. Čistící pěnu také momentálně používám a je skvělá :-) dřív jsem měla i ovesný šampon, ale teď už dávám přednost těm tuhým. Weledu mám ale obecně moc ráda :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
  10. Nosové pásiky od Baley sú sper! Veľmi rada ich používam!
    xxx Alexandra z MS ALWAYS LATE

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář :-)