IV - CRAFTING - TO JSOU ORIGINÁLNÍ VZPOMÍNKY

Za Iv-crafting se skrývá 23-letá maminka na mateřské dovolené Ivana. Za vznikem její práce, stála touha dát kamarádce dárek, který jen tak někdo nemá, bude originální, jedinečný a ji potěší. Věřím, že potěšil, protože její práce jsou opravdové skvosty, však posuďte sami. A mrkněte na její stránky zde. Za nás je největším favoritem Fáze měsíce. Ale najdete tam i Hvězdou mapu, Mapu znamení a také dřevěné kostičky.

Jak sama říká: "Každý obraz je jiný. Nikdy se nenajdou dva lidé, kteří budou mít dvě totožné události, ani kteří by měli stejný vzor" 

Je to unikátní jev a je zajímavé pozorovat jeho různé formy. Stejně tak unikátní jsou situace, které vám svojí prací zvěční. Ať je to narození dítěte, vaše svatba, první rande nebo jen pro vás nezapomenutelný okamžik. 

"Nemám žádné předlohy, takže vše je dělané na přání. Každý tak má jinou polohu hvězd, jinou fázi měsíce." slovy paní Ivanky

Protože každá ta událost vzniká pod taktovkou vás a vašich údajů - přesněji času, data a také místa. Proto tak může vzniknou originální dárek, který nikdo nemá. 

"Hlavně jsem chtěla dostupnější ceny" 
Ceny obrazů začínají na 349 Kč a vybírat si můžete z různých rozměrů.

Jestli si zvolíte předem vytvořený motiv a nebo se necháte vést vlnou vlastní inspirace je jen na vás. Paní Ivanka je milá a vstřícná paní a komunikace s ní je velmi příjemná, takže se nebojte jít se svým nápadem ven. Věřím, že s jejím kreativním duchem, vytvoříte další krásný skvost.

" Vše mi dělá radost , i když to kolikrát zabere více času." paní Ivanka

A radost bude mít určitě i váš obdarovaný. Ať je to Babička, když ji dáte hnězdnou mapu narození vašeho miláčka a nebo manželský pár který objeví Fázi měsíce z chvíle jejich zasnoubení. A nebo přítel, kterému můžete udělat obrazem znamení.

"Tisknu na kvalitní papír, takže jeden tisk trvá minimálně  15 minut od nejmenších rozměrů. Tím tak vznikne ta nejlepší kvalita a hlavně čím větší rozměr, tím víc vyniknou detaily" jak říká sama paní Ivanka 


Zvolit si tak můžete ze 6 různých rozměrů.A jestliže chcete, dárek již kompletní, tak si v objednávce můžete přihodit i rámeček. Přijde vám tak připravený dáreček, který můžete jen zabalit a předat ježíškovi.

Facebook

Instagram


A co by jste si nechaly zvěčnit vy?

Vaše Hevi




Komentáře

  1. Ty obrázky fází měsíce nebo hvězdné oblohy jsou hezké. Může to být zajímavý dárek.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to je opravdu zajímavé, nikdy by mě nenapadlo, že se tímto někdo zabývá! Pěkné, rozhodně se jedná o originální dárek ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj,
    vůbec jsem to neznala, přijde mi to jak dobrý tip na dárek:-)
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  4. V naší domácnosti už by moc nebylo kam to pověsit. Každopádně skvělé obrazy, dívala jsem se i na FB a navíc jsem milovníkem hvězd :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  5. Hey love! I love the post and followed your blog. I want invite you to visit and follow mine back <3

    www.pimentamaisdoce.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. Krása :) Moc se mi líbí i ty obrazy, kde jsou zobrazené hvězdy v daný den :) Já bych asi momentálně si nechala zvěčnit datum, kdy jsme spolu s přítelem začali chodit :) Až jednou budu mít děti, určitě by to byly jejich datumy narození :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat

  7. Hey dear! Loved your post and allready followed your blog, i want invite you to visit and follow my blog back <3

    www.pimentamaisdoce.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. Look so amazing !
    great post!Like your blog, thank you for sharing.

    luxhairshopcom straight human hair

    These contents have greatly helped me.

    OdpovědětVymazat
  9. Herzlichen Glückwunsch zur Geburt.Alles Liebe für euch und jetzt erstmal viel Spaß im Wellnesshotel Tannheimer Tal !Grüße Jennifer

    OdpovědětVymazat
  10. Tie obrázky sú krásne ale mne sa páči taký ten kde sú hviezdy :)

    Andulka z blogu >> DISCOVERINGGLAM

    OdpovědětVymazat
  11. Já si upřímně myslím, že podobné projekty jsou super. Ale já mám teda vždycky problém s tím najít inspiraci a to i přesto, že mám plný Instagram, Pinterest a teď i TikTok různých bab, které doma něco dělají. A to navíc čtu i magazíny o domácím tvoření plné inspirace do domácnosti a třeba inspirace na dárky. Ale prostě někdy si říkám, že na něco nemám a to mě samotnou hodně brzdí.

    OdpovědětVymazat
  12. Mi se na tom líbí to, že je to pro autorku taková hra. Prostě se tím baví a je to na ní, alespoň podle mě, fakt hodně vidět. :-) Ale jako samozřejmě rozumím i tomu, že je za tím obrovská míra úsilí, píle a hlavně šikovnosti. :-) Jako ráda bych chtěla, abych byla taky takhle šikovná. :-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář :-)