KOSMETICKÉ ADVENTNÍ KALENDÁŘE PRO ROK 2020

 Tenhle tip článků se na mém blogu už několikrát objevil a patří k těm oblíbenějším, tak jsem se rozhodla ho dát dohromady a sepsat pár tipů na ty zajímavé i letos. A za těch pár let se jejich nabídka hojně rozšířila. A k dostání jsou opravdové skvosty a jelikož je o ně velký zájem, tak dlouho neváhejte nad tím který by vám měl Mikuláš přinést.

YVES ROCHER - 1290 KČ
Jejich kalendář patří určitě k těm nejoblíbenějším a chápu proč. Je to totiž neskutečně voňavá nadílka. Líbí se mi design domečku tvořený z menších krabiček. A co se týká obsahu, tak to je teprve nádhera, obsahuje samé super kousky, které stojí za vyzkoušení. A vůbec bych se nezlobila mít ho doma.

RITUALS - 2390 KČ
Tohle je naprostý luxus a popravdě i ta cena.  Ale pokud chcete tuhle značku více prozkoumat, tak je to jedinečná příležitost. Najdete v něm miniatury napříč sortimentem a vyzkoušíte mnoho zajímavých produktů.

SHISEIDO - 3257 KČ
Shiseido asi není zrovna moje top značka, ale musím uznat, že kalendář se jim moc povedl.

PUPA - 2599 KČ
Klasická červená elegance, která k Vánocům patří. Líbí se mi jeho pro vedení formou krabiček, kosmetický stůl oživí a lze dále využít. Od Pupy mám vyzkoušené jejich stíny, a jsou kvalitní. 

NIVEA - 926 KČ
Ani za tenhle bych se na Mikuláše nezlobila kdyby přinesl. Značku mám ráda a jejich produkty jsou skvělé a kalendář obsahuje mnoho miniatur, které určitě využije každý, protože je to převážně pleťová a tělová kosmetika. Pokud nejste vyloženě dekorativní tip, tak tenhle vám přijde vhod.

ACCENTRA - 740 KČ
Designově je kalendář pěkný, ale ty obaly na mě působí dost obyčejně, až lacině. Ale značku neznám a nikdy jsem žádný produkt nezkoušela, takže jejich kvalitu posoudit nemohu.

DOUGLAS - 749,- až 1299,-
Douglas pro letošní rok vydal hned několik kalendářů, přesněji jich je 7. 

KNEIPP - 1399,-
Bohužel, než jsem dopsala celý článek. Tenhle kalendář už není dostupný.

LANCOME - 4459 KČ
Řadí se k jedněm z nejluxusnějších a také nejdražším. Ale milovnice této značky si přijdou na své. Prostě luxus v každém okýnku. Velmi se mi líbí nápad z Eifelovkou a neotřelý design tohoto kalendáře. 

L´OCCITANE - 1590 KČ
Díky téhle značce se mi Adventní kalendáře dostal do podvědomí. Také je to jeden z kalendářů, který bývá velmi rychle vyprodaný. Takže kdo má zájem, tak dlouho neváhejte.

ESSENCE - 619 KČ
A máme tu i jeden dá se říct drogérkový, ale designem za těmi z parfumérií nezůstává. Letos obsahuje 21 vánočních limitek, které jsou určeny jen pro tento kalendář a také 3 produkty z klasického sortimentu.

TECHNIC - 499,- až 899,-
Obrovský výběr kalendářů v různých designech. A z mojí zkušenosti musím říct, že značka Technic vůbec kvalitou není špatná a určitě stojí za zmínku. Navíc jejich kalendáře jsou cenově velmi dostupné.

REVOLUTION - 1289,-
Popravdě me tento kalendář moc nezaujal, myslím že značka to umí mnohem lépe.

SEPHORA - 1090,- až 2990,-
Letos Sephora nabízí rovnou tři varianty svých kalendářů a to i ve třech různých cenových relacích. Líbí se mi, že jsou zcela jiné. Velmi se mi líbí kombinace zlaté a tyrkysové, která vypadá naprosto excelentně. 

BENEFIT - 1990,-
Nevím jestli Benefití kalendář se dá brát jako plnohodnotný, protože obsahuje pouze 12 produktů. Ale i tak je přímo nutností ho zmínit. Protože chvála značku předchází. Sama mám doma pár kousků a mezi ty top patří Dalas.

Jak kalendář zaujal vás? A máte v plánu si nějaký pořídit? 


Vaše Hevi


Komentáře

  1. Ahoooooooooooooj, wau, to je tedy výběr. Přiznám se, že všechny jsem neznala. Mám cca tři v "merku", třeba nějaký dostanu....☺. Krásný den holky! ♥

    OdpovědětVymazat
  2. YR vypadá opravdu skvěle. :) Já si asi pořídím Alverde nebo Baleu. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  3. To je zajímavý nápad, kosmetický adventní kalendář :) Já dávám pořád přednost klasice s čokoládkami :D

    OdpovědětVymazat
  4. Of all I love the calendar from Yves Rocher the most ..., very beautiful design and perfect for welcoming Christmas.

    Greetings from Indonesia.

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj,
    těch kalendářů je opravdu hodně. Já mám objednané dokonce ještě dva jiné. Plácla jsem se letos přes kapsu a objednala jsem si kalendář z lookfantastic.cz. Byl docela drahý, ale cena těch produktů v něm je taky někde jinde. Pak jsem si celkem nečekaně objednala včera Catrice kalendář. Zítra se chystám do Rossmannu a docela uvažuji o tom, že bych si koupila jejich Isana kalendář, protože to je značka, kterou nemám moc prozkoumanou. V minulosti jsem měla několikrát Yves Rocher, Baleu, Essence, Douglas, Clinique, Kiehls nebo Makeup Revolution. Moc pěkný článek!
    Měj se krásně!
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Já jsem si na narozeniny přála kalendář od YR, tak uvidím, zda se mi přání splní. Jinak by se mi líbil ještě ten od Essence.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  7. Yves Rocher calendar looks amazing! The Rituals is very Christmassy! Fun boxes!
    xoxo
    Lovely
    www.mynameislovely.com

    OdpovědětVymazat
  8. Nejvíce mě zaujaly Yves Rocher a Revolution, ale přiznám se, že si asi žádná pořizovat nebudu :) Za prvé jsou ty ceny za adventní kalendář poněkud vysoké a taky jak jsem v týdnu v Pce a o víkendech doma, tak je nikdy nestíhám správně otevírat :D

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  9. Wau, tak ten od Rituals je nádherný!
    xxAlexandra MS ALWAYS LATE

    OdpovědětVymazat
  10. Tooolko tipov. Ja už mám 2 kalendáre na ceste, takže dalši mi už netreba. No najvia ma z tvojho výberu zaujal Lancome - užassný a krásny.

    OdpovědětVymazat
  11. Ten od Rituals bych brala všemi deseti, ale všechny vypadají nádherně! :)

    OdpovědětVymazat
  12. Mně se líbí úplně všechny, jsou krásné, pohádkové a prostě dokonalé a vánoční. :)

    somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  13. Já si kupuju tradičně kalendáře čajové, letos jsem si pořídila ještě jídelní z DMka. A trochu váhám nad YR, ale ta cena není úplně malá a já zas nejsem velký kosmetický spotřebovávač... Tak ještě nevím

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj Hevi, krásný přehled. Já jsem si tradičně chtěla pořídit ten Balea, ale nesehnala jsem ho. Jinak jsem si minulé roky kupovala Meybelline a Sephora, ale všeobecně nákup kosmetiky omezuji, protože mám zásoby do konce života :)))

    OdpovědětVymazat
  15. Dobrý den, ráda bych s vámi navázala spolupráci výměnou za článek na vašem blogu. Ozvěte se mi prosím na sabina@posterstore.cz . Nenašla jsem bohužel kontakt na vás. Děkujeme, Sabina

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj, já se teda musím přiznat, že mě adventní kalendáře s kosmetikou vůbec neberou. Mě totiž nejvíce baví si vybírat a to tady nejde. Ještě horší je to u dekorativní kosmetiky, kde je opravdu potřeba si vybrat správný odstín. Nevím teda, co bych dělala s moc tmavým, nebo moc světlým make- upem a tak podobně. Navíc mi přijde, že se většinou moc peněžně nevyplatí. Nedávno jsem si třeba koupila super kosmetickou sadu se super slevou.

    OdpovědětVymazat
  17. Tohle bych klidně bral i v pánském provedení. Nejsem sice nějaký člověk, který by se vyžíval v kosmetice. Na prodlužování řas mě nejspíš nedostanete a pošlu místo sebe ženu. :-D Ale na druhou stranu se občas rád zkrášlím a prostě se snažím tak nějak udržovat, abych nevypadal jako hastroš.

    OdpovědětVymazat
  18. I am also a website owner and recently i got a large number of traffic.
    when i posted some of photos which was edited through Camtasia Software. I got it in Discount by Using Camtasia couponwhich save my money also..

    OdpovědětVymazat
  19. Adventní kalendáře s kosmetikou jsou zajímavý nápad, ale moje oblíbená značka ho neprodává. Nedávno jsem si pořídila zde tonikum na obličej, pleťový olej a hydratační krém od jedné značky a musím říct, že moje zkušenost je velmi pozitivní. Tonikum skvěle osvěžuje mou pleť po ránu i večer a pleťový olej dodává pokožce úžasnou hydrataci. Sérum jsem si dopřála jako speciální péči na noc a opravdu vidím rozdíl. Moje pleť je hladší a vypadá zářivěji.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář :-)