JABLEČNÉ PLACIČKY

Krásný den, mám pro vás další recept na Jablečné placky, který už na Instagramu měly velký ohlas. Tak jsem pro vás sepsala recept, aby jste je mohly zkusit také, protože u nás teď dost frčí a snídáme je skoro denně. 
Naše malá princezna je snídaňový lumpík a jen tak něco mi nesní, tak se snažím vymyslet vždy snídani do ručky, protože to je jistota, že zbaští. A od babičky jsem dostala koš jablek a když si s nimi Luci hrála, tak mě napadl právě recept na tyhle placičky, které jsou rychlé, jednoduché a chutnají božsky. 

Ingredience, s kterých vytvoříte asi 23 placiček, záleží jak je budete dělat velké. Já na ně používala polévkovou lžíci. 

200 g jablek
50 g vloček 
15 g klíčených lupínků quinoa (Semix)
1 ks vejce
skořici
kávovou lžíci kokosového cukru
podle potřeby špaldovou mouku
kokosový olej na smažení                 

Nejdříve nahrubo nastrouhejte jablka, pokud vám nevadí šlupka tak i sní obsahuje hodně vlákniny a ta je pro tělo důležitá. Poté je zasypte cukrem a promíchejte, ať pustí šťávu. Jestli ji vám moc nedají, tak přilijte vodu, aby měly vločky co do sebe vsakovat. Dále do misky přidejte již zmíněné vločky, vejce, quinou a skořici. Veškeré suroviny důkladně promíchejte a nechte chvíli odstát, aby měly vločky možnost do sebe vpít co nejvíce šťávy. Pokud se vám směs zdá moc řídká, tak přimíchejte trochu špaldové mouky. A jde se smažit.


Hotové placičky doplňte jogurtem, tvarohem, skyrem, aby vaše snídaně obsahovala i dost bílkovin. A nebo jen posypte ořechy a zalijte javorovým sirupem s ním budou určitě také chutnat dokonale.


Tak co zkusíte je? A pokud ano budu ráda, když mě označíte :-)


Vaše Hevi

Komentáře

  1. Nic podobného jsem ještě nezkoušela, ale jablka mám ráda a placičky vypadají božsky ♥ Hned jak budu mít jablka a další ingredience ráda vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  2. Takové obdobné jsem už dělala a byly moc dobré :)

    somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  3. Ty budou ňamka. Já teď dost často dělám banánové lívance a můžu se po nich taky utlouct :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Podobné lívanečky jsem dělala z banánu, z jablek mne to nenapadlo. Vypadá to zajímavě, škoda, že se nám letos neurodila jablka (v krámě jsou myslím momentálněskoro levnější ty banán, což mi přijde trochu zvláštní...)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to máš bohužel pravdu. u nás kilo jablek stojí kolem 50 Kč.

      Vymazat
  5. Ahoj Hevi,
    to je moc pěkný recept, myslím, že ho doma zkusím udělat pro mě a pro tátu, my jsme v naší rodině neskuteční jabkofilové:-) Díky za něj! Měj se krásně:-)
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Super tip na snídani. Až budeme mít plno jablek, tak třeba někdy vyzkouším.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  7. Podobné placky jsem už kdysi taky zkoušela a byly moc dobré. Musím znovu vyzkoušet, dokuď jsou nějaká jablíčka :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taky si jich užíváme dokud to jde, protože v obchodech za ně chtějí neskutečný pálky. :(

      Vymazat
  8. Vypadá to zdravě :)
    čekala bych, že malému dítěti nebudou moc chutnat, protože zdravé věci kolikrát nechtějí jíst, ale toto bude očividně ňaminka :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář :-)