ČESKÉ TRENÝRKY A PONOŽKY

Pokud sledujete dění kolem Koronaviru, asi vám ani neušly různé kampaně typu Podpořme česko, které měly stejný cíl. A nabádaly nás k tom abychom podpořily naše oblíbené podniky, umělce, značky a tím pomohly nastartovat a především udržet Česko v chodu. U restaurací, podniků a dalších tomu podobných věcí je to jednoduché, ale jak se orientovat ve značkách co se týká třeba oblečení? Někdy je to u produktu rovnou řečeno jindy si to musíte ověřit sami.

A proto když jsem na eshopu Trenýrkárna.cz objevila kolonku odkazující přímo na výběr spodního prádla a ponožek pouze českých značek měla jsem radost. Vše je tak krásně pohromadě a stačí si jen vybrat co se vám zlíbí a nemusíte se nikde pídit jestli je to pod záštitou české vlajky nebo ne. A máte tak jistotu, že podpoříte nějakou českou firmu v jejich podnikání.

Mě nejvíce zaujala značka Styx u které jsem našla velký výběr nejen dámských a pánských trenek, ale i těch dětských. Takže jsem tak projížděla nabídku a narazila jsem právě na tyhle modré s růžovými srdíčky a naprosto mě učarovaly a bylo mi jasné, že malé se budou líbit, protože modrou barvu teď upřednostňuje více než jiné. Velikostně jsou od 2-6 let, materiál je lehoučký a velmi příjemný, guma je měkká a malou netáhne. Lucinka momentálně nosí velikost 86/92 a sedí ji perfektně.

U stejné značky jsem si našla designově stejné trenýrky i já, takže jsem se radovala dvojnásobně a ihned jsem je házela do košíku. Já si brala velikost L a také mi sedí, možná M by mi sedlo lépe, ale plánuji je mít na spaní, proto jsem volila vetší velikost. 

Pokud si nejste jistí velikostí, tak se nebojte držet tabulek na eshopu.

Aby to nebylo tátovi líto, tak jsem mu také jedny vybrala. A to od jeho oblíbené značky Gino, kupuje si je stále dokola. Mají velmi příjemný materiál, krásně drží i po pár letech nošení, nevytahují se, ani je pračka nesežvejká o jednu či dvě velikosti. Prostě perfektní, a ten design je taky skvělý.

Další značka nebo spíše její sortiment, která mě zaujala byla Boma a jejich spací ponožky. Tam jsem neodolala a pořídila si rovnou dvoje. Bombastický, to se asi jinak ani nedá říct. Jsou krásně hebký, měkký, hřejí a hlavně netáhnou v oblasti kotníku. Což bývá u podobných spacích ponožek občas velký problém a spát se v nich ani nedá. 

A jak je to u vás? Nakupujete spíše české značky nebo pro vás původ produktů nemá na nákup žádný vliv? Já se při nakupování snažím držet českých značek a to nejen u potravin, ale právě i u oblečení, nebo věcí do domácnosti. Z vlastní zkušenosti vím, jak je těžké podnikat, udržet se nad vodou a být v tom úspěšný dlouhodobě a bez podpory zákazníku to nejde.

Pomalu se také blíží Vánoce a jak se říká: "měkké dárky jsou vždy ty nejlepší". Tak věřím, že v sortimentu eshopu Trenýrkárna ty nejlepší určitě najdete. A pokud si zvolíte třeba značku Styx, přijdou vám produkty rovnou krásně zabalené ve stylové krabičce a Vánoce máte vyřešené téměř bez práce.

Do 6.10 můžete využít i slevu 22% na vše. Tak neváhejte.


Vaše Hevi a Luci


*jedná se o barterovou spolupráci

Komentáře

  1. Trenýrky vypadají zajímavě, možná je i někomu k Vánocům koupím :)

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud by jsi chtěla tak ti mohu zaslat kód pro slevu 200 Kč při nákupu nad 999,- ale platí pouze do konce října.

      Vymazat
  2. Ahoj Hevi,
    vybrala jsi moc pěkné kousky. Já je na spaní nemám ráda, jsem košilkový typ, ale mohla bych jedny objednat pro kamarádku k Vánocům, myslím, že by to byl pěkný dárek. Díky za dobrý tip, českou firmu ráda podpořím:-)
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-) Já právě košilky moc nemusím, když už tak nějaké tílko :-) Určitě, tohle potěší každého.

      Vymazat
  3. Ahoj, já ponožky na spaní nenosím, ale líbí se mě hodně, jako "od babičky" uštrikované. Pěkný den. ☺

    OdpovědětVymazat
  4. Ty ponožky vypadají skvěle. Pro zmrzlíky, co se nedokážou zahřát, úplně ideální.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  5. Vyzerajú veľmi kvalitne a pohodlne :) Najmä tie ponožky, super!

    OdpovědětVymazat
  6. Ty ponožky bych brala. :D Přiznám se, že u nakupování oblečení neřeším, ejstl ise jedná o českou či cizí značku.

    OdpovědětVymazat
  7. Taky mám od nich trenýrky a využívám je hlavně v létě na spaní. :) Ty ponožky jsou mega super.
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. spí se v nich skvěle, sice vypadám trošku jak šmoula :D že mám tenké trenky a na spaní rovnou i teplé ponožky :D :-)

      Vymazat
  8. Hrozně se mi líbí, když mají někde párové ponožky - ať už pro děti a rodiče nebo pro pár, má to svoje kouzlo :) Oblečení nakupuju hlavně s sekáčích, ale přiznám se, že spoďáry mi vyhovují ty z Pepca. Jediné podprsenky mám z Tezenis, od kuď mi hrozně dobře sednou :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, trošku jsem litovala, že jsem stejné trenky neobjevila i pro tátu, ale prý je spokojený a jiný by nebral :D Také ráda nakupuji v sekáčích, vždy objevím něco super. A z pepca spodky mám také ráda.

      Vymazat
  9. Ty ponožky jsou luxusní! :D A ty trenýrky taky, furt kradu manželovi na spaní, tak tam asi mrknu a nějaké si pořídím :D
    Michaela Blog || Instagram

    OdpovědětVymazat
  10. Já české značky ráda podpořím, pokud nabízí kvalitní zboží. Trenýrkárna to asi ale nebude - na spaní preferuji noční košile a na denní nošení trenýrky asi taky nevyužiju. Ale článek je určitě fajn tip na dárky

    OdpovědětVymazat
  11. Často o nich slyším v rádiu, jejich Vánoční reklama(určitě brzo začne) je nepřekonatelná :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím :-) to je jak s kofolou, prostě k Vánocům patří :-)

      Vymazat
  12. Spací ponožky, ty mají u nás velké místo :-) natahuji je odpoledne a nedám je z ruky, vlastně z nohy až ráno, mám je doma i místo papučí :-) a nejlepší jsou ty huňaté a barevné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím.. já co mám tyhle, tak jsem papuče někam odhodila a ani nevím kam :D

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář :-)