KAM SE PODĚLA KOSMETIKA

Jak jste si asi všimly blog změnil jméno. Hlavním důvodem bylo, že název The world of makeup, byl trošku striktní a jasně definoval náplň blogu. Jenže bohužel můj svět se už kolem kosmetiky moc netočí, vlastně bych řekla že téměř vůbec.C o se týká tédekorativní tak ta se více než před16 měsíci schovala do krabice a od té doby je tam. Vytáhnu ji jen sporadicky a většinou jen řasenku, pudr a nějaký přirozený stín na kterém nepůjde rozeznat rychlý blending. A to že se večer potkám se sprcháčem a šampónem na vlasy, ráno se pozdravím s micelárkou a sem tam si dám rande s maskou na pleť a nebo na vlasy taky neberu jako něco úžasného pro vytváření kosmetických článků.


Ještě před porodem jsem si říkala, že si na blogu dám jen krátkou pauzu a brzo se vrátím zpět v plné síle a díky mateřské budu mít třeba i více času. Ale někde se asi stala chyba a mé vzdušné plány se jedním okamžikem rozplynuly. Momentálně totiž téměř veškerý můj čas si krade naše malé zlatíčko Lucinka, která vyžaduje stoprocetntí pozornost a hlavně moji přítomnost nejlépe s maximálním rozestupem dva metry od ní. 


A protože bych se ráda vrátila ke psaní a sem tam si odběhla od svých mateřských poviností a nebo si jen tak postěžovat. Dostal blog název Hevi a Luci, jelikož jeho momentální náplní bude právě témata, která nás teď provází. Zpětně bych chtěla sepsat něco o samotném porodu, o kojení s kterým jsme dost bojoval obě, ale nevzdaly jsme to a kojíme do teď, o zdravém životním stylu, o alergii na bílkovinu kravského mléka, která nás také dost potrápila a dalších různých tématech.

Doufám, že vás i tak budou články bavit. A pokud máte nějaký tip, co by vás zajímalo nejdrívě tak ho ráda uvítám v komentářích.


Vaše Hevi

Komentáře

  1. Lucinka je sladká moc gratuluju :)

    OdpovědětVymazat
  2. Takový blog mám radši, než blog striktně založený na kosmetiku. :) Princezna je krásná, ty její oči. :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, a přiznám se, že mě to také bavi mnohem více.

      Vymazat
  3. Jůů to je brouček, pěkně roste. Jsem ráda, že jsi zpět.

    somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  4. Hevi! Moc ráda tě vidím zpátky, i tvoji malou berušku :) Alergie na laktózu je potvora, mamka ji se mnou řešila taky, když jsem byla miminko (respektive intoleranci, ne alergii - chybí mi štěpící enzymy), doktorka říkala, že se to může postupně vytvořit no a před několika lety po letech s trápením jsem zjistila, že se enzym nevytvořil a jsem prostě bezlaktózová. Tak držím palce, ať mimi zdárně rostě a všechno se vám podaří překonat! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme :-) Jsem moc ráda, že jsem zpět. Je to boj, ale dá se s tím naučit žíd. :_)

      Vymazat
  5. Lucinka je úžasná. Dřív jsem Tvůj blog občas pročetla, ale teď sem budu chodit mnohem raději. Mám to přece jen s tou kosmetikou dost podobně. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Dobrý den, ahoj, já bych s dovolením tu vaši myšlenku rozvedla. Kam se poděla kvalitní kosmetika? A teď nemyslím z vašeho blogu, to je čistě vaše rozhodnutí a chápu ho. Ale z pultů obchodů? Vždycky se mi líbila profesionální korejská kosmetika, ale teď už ji musím objednávat z internetového obchodu. To, co prodávají řetězce, je fakt někdy k pláči.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář :-)