REFILOVÁ PALETKA OD NYX

Po dlouhé době vám přináším recenzi paletky, která se objevila v článku Moje tipy na jarní líčení, je totiž plná jarních barviček s kterými lze vymyslet nádherná líčení. Jedinou nevýhodou je, že jsem si ji poskládala sama z refilů značky NYX.


Paletku mám už delší dobu, a když jsem se teď dívala na eshop NYXu, tak jsem ji tam ani nemohla najít. Ale samotné refily stínů mají v nabídce stále. 


Moje paletka obsahuje 9 prázdných políček, které bylo potřeba zaplnit. Měla jsem jasnou představu, že chci paletku hodně barevnou a zářivou, ale pořád s nositelnými odstíny, které se mezi sebou budou dát dobře kombinovat.

 

Stíny jsem si převážně vybírala v matné verzi a nebo matný základ s jemným shimmerem. Stíny mi došly v malých placatých krabičkách, které jsou sice fajn na skladování, ale nejsou moc použitelné pro líčení, takže je potřeba dát je do paletky.


Stíny do paletky krásně zapadnou a pevně drží, jelikož vše funguje na způsob magnetu i zavírání paletky. Velké plus paletce dávám, že stíny do ní nejen dáte, ale bez problému i vyndáte, protože u každého stínu je malá dírka, kterou ho snadno vyloupnete.


Paletka je malá, skladná a pokud si ji poskládáte třeba z neutrálních odstínů, můžete s ní hravě vycestovat. Jedinou nevýhodu bych viděla v popisu stínů, protože ty jsou pouze na černém obalu v kterém vám dorazí, takže je nutné si název napsat na zadní stranu stínu, a nebo si udělat tabulku přímo na paletku.


Co se týká kvality stínů, tak se hodně různí. Jediné co mají společné je prášivost, protože jsou sušší a když do nich ťupnu štětcem tak si je rozrýpu, ale když ho oklepu, tak pod víčky téměř žádnou neplechu nenadělá. Pigmentace je průměrná, některé jsou na tom lépe jiné zase chtějí dát dobrý základ. Ale největší problém mám se světle zeleným, fialkovým a žlutým stínem u kterého se intenzita během dne ztratí a k večeru, aby je čert hledal.


Dank Humide - trávově zelená s nepatrným stříbrným shimmerem
Money Maker - jarní zelená s jemným zlatým shimmerem
Pool Side - mořská modrá s bílým shimmerem
Bad Seed Rebel - zastřená červená s lehkým zlatavým shimmerem
Lol - matná oranžovo hnědá
Starstruck Admirateur - světlá lila fialová s nepatrným růžovým shimmerem
Butter Scotch Caramel - matná hořčicově žlutá
Stfu - matná zářivá žlutá
Vixen - matný tělový stín



Stíny NYX mám ráda, ale je to s nimi jak na houpačce. Některé paletky jsou úžasné, že si z nich sednete na prdel a jiné se zase řadí mezi naprosté propadáky. Co mě, ale u NYXu nikde nezklame jsou produkty na rty, protože třeba tekuté rtěnky Liquid Suede jsou nepřekonatelné a odstín Soft Spoken je mým velkým oblíbencem.



A jak to máte s produkty NYX vy?



Vaše Hevi

Komentáře

  1. Z veľmi pekných farieb si si ju vyskladala. Ja osobne takéto paletky nekupujem.
    Môj blog: http://lifeforjul.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Mně se líbí, jak jsou designově udělané ty paletky:) Jinak na takové líčení já sama moc nejsem, ale líbí se mi na někom:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jj, mají je skvěle promyšlené, jen tak kvalita.. :( ale jak píšu jsou to jen některé stíny, a je možné, že ty třpytivé nebo metalické mají jinou kvalitu :-)

      Vymazat
  3. Tak to žluté líčení je naprostá pecka, jinak pro mě naprosto nepoužitelné, ale Tobě jako vždy moc sluší :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Líbí se mi ten nápad, že si můžeš paletku poskládat podle sebe. Pěkné odstíny sis vybrala.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Je to fajn a hlavně i cenově dostupné.. třeba inglot to má taky, ale jeden refil stojí přes stovku a ta kvalita tam také není 100%

      Vymazat
  5. To mě štve, líbí se mi nápad takových paletek, ale když je ta kvalita stínů taková...
    Je to škoda. Ale vím, že essence má něco takového už delší dobu a je to supr nápad.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jj má. taky jsem se dívala, ale ty stíny mě nějak nechytají za slovo.. :/

      Vymazat
  6. Já mám od NYX paletku Lid Lingerie a tu miluju!
    Tera in Chester

    OdpovědětVymazat
  7. Ten žltý tieň som mala a bol veľmi super :) Poputoval však kamarátke, nakoľko ho nevyužívam :)

    S LÁSKOU, TORILINKA 💕/ @Torilinka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé to je škoda.. :( tak hlavně, že nakonec našel využití :-)

      Vymazat
  8. To je skvělý nápad, taková paletka, kam si člověk sám vybere stíny:) A tobě ty barvičky moc sluší!

    OdpovědětVymazat
  9. Jéé, to je paráda si takhle sestavit vlastní paletku očních stínů :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, já si ráda takhle sestavím paletku sama, jelikož aspoň vím, že dané stíny využiji :)

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář :-)