NOVÉ PRODUKTY V ŘADĚ SKIN FOOD


Když jsem viděla, že se řada Skin Food rozrostla o nové produkty, tak jsem plesala radostí. Protože klasický Skin Food miluji a pořizuji ho stále dokola a jsem velmi ráda, že se ke mně dostaly i tyhle novinky a já je mohla vyzkoušet.



Nově jsou k dostání tyto produkty:
Skin Food Light
Skin Food Body Butter
Skin Food Lip Butter


Při vývoji produktů značka Weleda vycházela z receptury původního Skin Foodu, který vyrábí již od roku 1926. Jedná se o jedinečnou kompozici přírodních složek jako je heřmánek, měsíček, violka, rozmarýn a přírodní oleje.


Klasický Skin Food. jsem našla i v balíčku, přesněji verzi 30 ml. Poslední dobou jsem ho používala na těhotenské bříško, u kterého je hydratace a péče velmi důležitá, ale teď ho vyšouplo tělové máslo z téhle řady. A tohle malé balení si určitě přibalím do kosmetické taštičky do porodnice, protože je to pro mě všestranný pomocník.



A teď hlavní hvězda na, kterou jsem se těšila nejvíce. Skin Food Light je odlehčená verze původního Skin Foodu, který je velmi hutný. Klasiku velmi ráda používám jako pleťový krém na noc, ale pouze v zimě, a protože jeho brácha Light je jeho opakem, takže ho budu velmi ráda používat zase v létě.


 Jelikož se pyšní stejnými účinky, jemnější vůni a pleť nezatěžuje ani neucpává póry, tak patří mezi mé velmi oblíbené produkty při večerní skincare.


Ale myslím, že mi ho více bude krást manžel, který si ho zamiloval na ruce. On na mazání rukou moc není, protože mu vadí, že když si večer nějakým krémem namaže ruce, tak ráno je má oteklé. Ale Skin Food Light mu to nedělá, a ten klasický moc nechce, že je až moc mastný.


Lip butter je pro mě už teď balzám na který nedám dopustit. Velmi trpím na velmi suché až popraskané rty do krve a klasický balzám mi pomáhá pouze jen jako prevence v případě, když mám rty už vyléčené. Dlouho jsem si navykla na bílý Blistex z lékárny, ale poslední balení se mi zdálo, že se změnilo složení a už nebyl tak dobrý jako dřív.


Velmi se mi líbí balení balzámu, kdy je samotný produkt uschovaný v tubě a vy si tak jen vytlačíte malé množství, které se díky kulovitému tvaru krásně rozetře na rtech. Konzistencí mi připomíná lehčí verzi vazelíny. Na rtech se krásně rozpustí, pomalu se do nich vpije a pečuje o ně. Používám ho především na noc, kdy nanesu silnější vrstvu balzámu a nechám ho působit až do rána. Ale využívám ho i přes den, jelikož se rty po něm krásně lesknou.


A jako poslední novinkou v řadě je tělové máslo. Přiznám se, že na mazání celého těla moc nejsem, protože nemám ráda ten film, který většinou právě tělová másla na pokožce vytváří. Proto s povděkem kvituji, že tohle máslo to nedělá. Právě naopak je velmi příjemné, na to jaký je to hutňák tak se rychle vstřebává a o pokožku pečuje. Před použitím na bříško si máslo prohřeji v rukách a poté ho lehce vmasíruji do pokožky a užívám si jak je pokožka po něm heboučká, sametová a líbí se mi, že to není jen chvilkový dojem, ale když bříško pohladím i za pár hodin, tak stále cítím, že je o něj postaráno.


Tělové máslo neobsahuje žádné složky živočišného původu a je tedy vhodné i pro vegany.



A jak se nové produkty líbí vám?


Vaše Hevi



Produkty k recenzi mi zaslal eshop Weleda.cz

Komentáře

  1. Looks very nice! Thanks for sharing! Have a great day! xoxo
    Vesna - Home Chic Club

    OdpovědětVymazat
  2. Na mna ta reklama asi nejako funguje. Najprv ma tato rada nechavala chladnou, lebo ich prvy zeleny krem mi velmi nevyhovoval. Cim viac to ale vidim vsade, tak zvazujem vyskusat tu odlahcenu verziu. No neviem, budem sa snazit odolavat :-)
    |Kaviareň u mačky|

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak pokud ti vadila hutnost klasiky, tak téhle tě určitě zaujme, protože je opravdu lehký. Jestli ti vadila vůně, tak ta je o něco lehčí, ale ne moc. Ale jinak hydratuje, léčí stejně jako ten prvni.

      Vymazat
  3. Ten balzám na rty by se mi určitě hodil, mám je často suché :) jinak Weleda je podle mě super značka :)
    One Loving Girl

    OdpovědětVymazat
  4. Zrovna dneska jsem ho zahlédla v dmku! :D Já tu značku nikdy nezkusila, ale asi se k ní někdy pokusím dostat, ovšem jestli najdu něco, co budu potřebovat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Má široký sortiment. Osobne mužu doporučit, především cistici pěnu a skin Food, mandlove mléko a řada pro děti je také skvělá.

      Vymazat
  5. Odpovědi
    1. Ten je super. A teď na něj nedám dopustit, když mám rýmu, a pořád vyschlé rty.

      Vymazat
  6. Ta lehčí verze se mi docela zamlouvá, možná někdy vyzkouším, ale co vyzkouším určitě, to je balzám na rty. Ten mě zaujal nejvíc.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  7. jojo, už jsem to psala, tato kosmetika mě nějak obloukem míjí, ale od tebe se mi článek moc líbí :-), super

    OdpovědětVymazat
  8. Všechny produkty vypadají moc dobře, a navíc mají tak krásně jarní obaly, že už jen z oho důvodu bych si je koupila!:D Vždycky jsem smutná z toho, kolik je na světě kosmetiky, kterou bych chtěla vyzkoušet, ale to prostě nejde, potřebovala bych víc obličejů:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano!! včera jsem kolem nich šla v dmku a nedají se přehlédnout :-)

      To znám, já to občas plácnu i na manžela :D

      Vymazat
  9. Skin Food je moje láska a ty novinky musím mít!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář :-)