JARNÍ LÍČENÍ PODLE TULIPÁNŮ

Pro tohle líčení jsem inspiraci čerpala ve většině rozkvetlých zahrádek s tulipány, které patří k mým velkým oblíbencům mezi jarními květinami. A především ty červené, jsou sice jasnou klasikou, ale ta nikdy neomrzí.


Pro tohle líčení jsem zvolila paletku od NYX, kterou jsem si sama poskládala z refilů z jejich nabídky, která je velmi pestrá a vy si tak vytvoříte nádhernou paletku podle vašich představ. A také z toho důvodu, že obsahovala přesně barvy, které jsem pro líčení potřebovala.


Jako každý tulipán musí mít pevný základ, aby nádherně rostl, tak jsem chtěla položit základní kámen i mému líčení, proto jsem vytáhla moji oblíbenou neutrální paletku Zoeva Naturally Yours a stínem Soft and Sexy jsem vystínovala ohyb a lehce jsem štetcem zašmrdlala i nad ním.


Poté jsem bez většího rozmyslu sáhla do zeleného stínu Dank Humide a hojně jsem ho nanesla na spodní linku, tak aby vytvářel dojem stonku a listů tulipánu. Jelikož nosím brýle denně, tak jsem se stínem opravdu nešetřila a vytvořila ji docela výrazně.


A nakonec hlavní hvězda, neboli koruna tulipánu v podobě nádherného červeného stínu Bad Seed Rebel, kterým jsem zahalila celé pohyblivé víčko a chlupatým štětcem jsem ho propojila s hnědou v ohybu. Líčení jsem chtěla ve vnějším koutku trošku ztmavit, tak jsem malým plochým štětcem sáhla znovu do paletky Zoeva a černého stínu Timeless Chic a opatrně jsem ztmavila vnější koutek oka, tak abych neubrala moc prostoru červeného stínu.


K takto výraznému líčení můžete sáhnou i po nude rtěnce, ale já se toho nebála a na rty jsem tasila balzámko-rtěnku od Oriflame v odstínu Shimmering red , kterou jsem rty jen lehce poťupala.


Další použité produkty:
Makeup Essence Soft & Natural - 02 sand beige
Korektor Catrice Liquid Camuflage - 010 Porcelain
Kompaktní pudr Avon v odsítnu Cool
Bronzer Too Faced Chocolate soleil Medium
Obočí - stín z paletky Tarte - Tease
Řasenka Alcina Wonder Volume Mascara




A jaká je vaše oblíbená jarní květina? 



Vaše Hevi


Komentáře

  1. Moc hezké líčení, na jaro úplně ideální. Vypadáš jako víla :)
    One Loving Girl

    OdpovědětVymazat
  2. To líčení je krásné, jsi moc šikovná! Já miluju zelenou, na hnědých očích je tak zářivá. A i se mi líbí, jak líčení vypadá za brýličkami, super :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :-) Souhlasím :-) já celkově miluji zelenou barvu nejen v líčení, ale je pravda, že poslední dobou v líčení sahám hodně právě po zelené :-)

      Vymazat
  3. Wau, krásná kombinace, obě výrazné a moc slušivé barvičky :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné líčení, moje nej. jsou tulipány a narcisy. :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :-) Narcisy jsou také nádherné :-) a určitě by šly promítnout i do tohoto líčení :-) místo červené dát žlutou a také by to vypadalo peckově :-)

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář :-)