JAK VLOŽIT ODKAZ BLOGU DO KOMENTÁŘE

Dneska tu pro vás mám velmi netradiční článek, který se vůbec nevěnuje kosmetice. Jedná se totiž o návod: "Jak vložit odkaz do komentáře" Mě odkazy v komentářích vůbec nevadí, naopak jsem za ně ráda, jelikož tak aspoň načerpám zase inspiraci já u vás a velmi ráda, navštívím i váš blog. 



Jen jsem si poslední dobou všimla, že některým odkazy moc nefungují, nebo ho neumí vůbec dát. 

Takže tu mám malý návod, jak na to. 



<a href="http://wormake.blogspot.cz/">The world of makeup</a>


Důležité je zkopírovat celý tenhle odkaz a nezapomeňte ani na šipkové závorky, bez nich totiž se kód nezobrazí správně.



Poté už jen stačí růžový text s mojí stránkou nahradit tou vaší, kam chcete aby odkaz přesměroval.



A na místo zeleného textu napsat, co si přejete, aby se v komentáři objevilo.



Doufám, že vám nevadí odskočení od kosmetiky a někomu z vás to třeba pomůže.



Vaše Hevi

Komentáře

  1. Mám tyhle návody na blog ráda. Určitě to někomu pomůže.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To doufám, ještě si sama pamatuji, jak dlouho jsem tento návod hledala já :-(

      Vymazat
  2. Ja som včera pol hodinu hľadala tento návod :D Ale už aspoň viem kde ho nájdem raz dva preto ti dávam aj follow :)

    Discoveringglam

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc díky a vítám tě tu :-) tak super, jsem ráda, že někomu pomůže :-)

      Vymazat
  3. Joo to znám, když člověk zapomene ty šipky :D

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, já to tu hlavně píšu.. a teď jsem něco komentovala a ty šipky zapomněla.. :D tele :D :D

      Vymazat
  4. Super článek, taky jsem takový psala :). Sama jsem s tím bojovala a jsem ráda, že mám odkaz pořád uložený a můžu se k němu kdykoliv vrátit.

    OdpovědětVymazat
  5. Odpovědi
    1. Super, šikulka :-) nejsi.. :-) v pohodě, víš kolikrát to spletu já :D :D

      Vymazat
  6. Hevi, Ty jsi prostě nejlepší, úžasná....paráda, moc děkuji za skvělý článek a hlavně přínosný i pro takové neumětely, kterými jsem já :-), měj krásnou neděli...:-))))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééé, to je super :-) že pomohlo.. :-) jsem si právě i na tebe vzpomněla, že v komentech blog vlastně neuvádíš.. pričemš je to škoda, máš super blog :-)

      Vymazat
  7. Tyto návody jsou super, už několikrát mi pomohly a naučila jsem se díky nim několik fint :))

    OdpovědětVymazat
  8. Veľmi nápomocný článok, ja to využívam dennodenne :) ◡‿◡✿

    Blog de la Licorne

    OdpovědětVymazat
  9. Bloguju už toooooolik let a nikdy jsem nepřišla na to, jak takovej odkaz na blog v komentáři zanechat - a nemohla jsem najít ani žádnej tutorial, takže veliký díky, že jsem po těch toooooolika letech objevila Ameriku! :D


    Michaela of GoldBook

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neboj nebyla jsi v tom sama, mě to také trvalo docela dlouho :D :(

      Vymazat
  10. Wow, that’s what I was searching for, what a stuff!

    existing here at this webpage, thanks admin of this web site.

    Also visit my web page: visit us

    OdpovědětVymazat
  11. Děkuji, přesně tohle jsem hledala a nemohla si za boha vzpomenout, jak se to dělá! :)
    The world of makeup

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář :-)