VICHY DERMABLEND MAKEUP A PUDR


Produkty dermokosmetiky Vichy jsem měla na svém wishlistu už delší dobu, především to byl pudr, o kterém jsem četla bezpočet pochvalných recenzí. A jelikož jsem měla možnost vyzkoušet ještě jeden produkt od značky Vichy, tak jsem sáhla i po makeupu, který je určený pro péči o citlivou pleť, kterou momentálně v těhotenství mám. A hlavně je svými uživatelkami také velmi chválený. 




Makeup mám ve světlém odstínu 05 Porcelain a sedí mi perfektně. Je to krásný odstín pro bledule i se žlutším podtónem. Obsahuje 30 ml a velmi kladně hodnotím i vyšší SPF 35, takže je vhodný i pro letní měsíce.


Makeup je lehoučký a na pleti vytvoří velmi pěkný přirozený effekt. Není nutné ho na pleť kydat nějak moc, má vyšší krytí a tím pádem ho stačí opravdu malé množství, aby jste skryly nedokonalosti jako jsou výraznější žilky na víčku, začervenání pleti a barevné nesrovnalosti. Co se týká pupínků, tak je sice schová, ale stejně bych na ně ťupla i tmavší korektor. 


Když ho nanesete zbytečně moc, tak ho nejen rychle vypotřebujete a navíc si na pleti vytvoříte nevzhlednou masku. Makeup se mi nejlépe nanášel štětcem s hustým chlupem a prsty jsem ho vklepala pod oči, protože tak zastal i funkci korektoru. Když jsem použila houbičku zdálo se mi, že mi ubrala nejen na krytí, ale bylo ho potřeba nanést více.


Na pleti je velmi příjemný, nedráždí a neucpává ji. Jen mini výtku bych měla, ale to  mám u většiny makeupů, protože mám na nose místečko, kde mám póry viditelně větší a do nich si díky své textuře okamžitě zaleze, takže v tomto místě dávám vyhlazující bázi, aby mi na ně tak neupozorňoval. Ale to nepřipisuji jako chybu makeupu, ale spíše stavu své pleti.


Nejdříve chci vyzdvihnout gramáž pudru 28 g, což je velká paráda, protože tenhle pudr si zamilujete ihned při prvním vyzkoušení a udělá vám velkou radost, že hned tak ho nevypotřebujete. Pudr je jemně mletý a jelikož se jedná o sypký pudr, musíte počítat s tím, že při aplikaci bude více prášit než pudr lisovaný, ale velké plus mu dávám, že na černém oblečení není tak viditelný jako jiné transparentní pudry.


Pod víčkem je ukrytá labuťenka, kterou já využívám pouze na baking korektoru, protože na zapudrování celého obličeje mi vůbec nevyhovuje. Takže pro snadnější aplikaci si pudr vklepu do víčka a houbičkou ho vtlačím do pleti a poté huňatým štětce rozpracuji přebytek pudru do zbytku obličeje.


A důvod proč ho miluji je, že pleť dokonale zmatní po celý den. Tedy v případě, že nejste majitelky výrazně mastné pleti, tak je určitě nutné během dne pudru reaplikovat. Při kombinaci pudru s jinými značkami makeupu (Maybelline a Urban Decay) jsem si ihned po aplikaci všimla, lehkého zesvětlení makeupu, ale nebylo to nic drastického a došla jsem na to jen při bližší prohlídce v zrcadle.


Makeup s pudrem jsou naprosto dokonalá dvojka, které nelze nic vytknout. Pro mě jsou tyhle dva produkty velkým objevem a ráda bych i více zabrouzdala ve vodách dermokosmetiky, především v dekorativní sféře. A makeup se mi ani nesráží pod brýlemi, takže další velké plus.


***
Znáte některý ze zmíněných produktů?

Vaše Hevi




Produkty mi k otestování zaslala lékárna Benu.cz zdarma.


Komentáře

  1. Nemám s žádným z kousků osobní zkušenost, ale z řady Dermablend mám korektor, který je bezkonkurenční :-) jinak jiné, než transparentní pudry už nepoužívám. Mám ráda od Bell cosmetics nebo Ecocery :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Po korektoru jsem také pokukovala. Na značku Bell jsem narazila nedávno, ale zatím jsem nic nezkoušela.

      Vymazat
  2. Prepac, ale ten makeup vyzera na pleti hrozne. Zaliezol ti do vsetkych vrasok, porov a totalne zvyraznil suche miesta. Presne takto makeup vyzerat nema. Recenzia sice pozitivna, ale fotky hovoria za vsetko.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V pohodě, je to tvůj názor, a ten já nikomu neberu :) ale je mi lito, že se ti to tak zdá, protože ve skutečnosti to tak není. Až na nos, ale když tři týdny smrkám, tak není dokonalý. A mám na něm i dost velké póry, ale s nimi si neporadí žádný makeup.

      Vymazat
  3. Mne mejkapy od týchto "lekárenských" značiek odtieňovo nikdy nesadli :( Ale pevne verím, že sú skvelé! Ten púder by som však chcela skúsiť! :) ◡‿◡✿

    Blog de la Licorne

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vím co myslíš. Tyhle produkty mají velký sklon k oxidaci na pleti. Naštěstí tenhle ne.

      Vymazat
  4. Tuto kosmetickou značku bych moc ráda používala, měla jsem pár vzorečků různých produktů a byla jsem moc spokojená, ale bohužel je šílěně drahá pro mě, raději dám peníze za jiné věci, nebo jsem možná víc fashionmaniak :D


    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  5. Makeup mě až tak moc nezaujal, mám svůj oblíbený od Rimmelu, ale ten pudr by se mi líbil. Hlavně kvůli tomu, že dokáže pleť opravdu zmatnit na delší dobu. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano to dokáže, je perfektní a určitě bych ho zařadila na první příčky mého pudrového žebříčku :-)

      Vymazat
  6. Já osobně značku Vichy beru za velmi kvalitní :-) má mamka jí zbožňuje. Používá od ní různé produkty, ať už z pečující či dekorativní řady. Já mám od ní pouze to sérum, které zná snad každý a je skvělý! :-)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář :-)