ZLATÉ LÍČENÍ PRO ZÁŘIVÝ VZHLED

Po dlouhé době pro vás mám nový článek a sama doufám, že ne poslední a nenastane zase dlouhá prodleva. Ale jelikož jsem momentálně doma na rizikovém těhotenství a mám více odpočívat, tak věřím, že se mi k blogu podaří aktivněji vrátit.


K dnešnímu líčení mě přivedla inspirace na instagramu blogerky Ilovemakeup, která přidávala fotku s líčením, kterému dominovala právě zlatá spodní linka. 


Jediný makeup, který poslední dobou nosím je Dermacol 24h control v odstínu 1, protože jako jeden z mála vydrží celodenní nošení brýlí, zvládne i funkci korektoru a navíc s ním má pleť vypadá perfektně. Celou pleť a především T-zónu zapudruji pudrem v odstínu Cool od Avonu a tmavě hnědým matným bronzerem od Nyxu (Deep) mu dodám zase tvar. Jelikož chci, aby nejvíce vynikli oči, tak s leskem na pleti šetřím a rozjasňovač raději vynechám.


Samotné líčení očí jsem začala zmíněnou zlatou linkou, pro kterou jsem vybrala zlatý stín z paletky Zoeva Blanc Fusion a s tmavě hnědým zvýraznila obočí. Když už jsem měla paletku v ruce, tak jsem neodolala a nakonec celé líčení vytvořila především ve zlatavých a hnědých tónech. 

A o tom je inspirace, vzít si můžete jen to co se vám libí a pak zapojit svoji fantazii.



Zlaté líčení patří k těm typům, u kterého ať zvolíte jakýkoliv odstín rtěnky stále bude vypadat skvěle. A jelikož jsem líčení chtěla dát ještě větší dávku šťavnatosti, sáhla sem po zářivé růžové tužce od Maybelline Color Drama - Minimalist, která z elegantního zlatého líčení, vytvořila hravý denní look.


Kombinace těchto barev mě naprosto uchvátila a myslím, že líčení ještě párkrát vyvětrám. Málem bych zapomněla zmínit řasenku, kterou jsem si poslední dobou velmi oblíbila a mám i druhé balení. Essence Lashes of the day. Baví mě její užší, přírodní kartáček se štětinkami tak akorát u sebe, který řasy krásně obalí, zvýrazní, ale stále vypadají přirozeně.



A jak se líčení líbí vám?

Komentáře

  1. Krásné líčení, moc Ti sluší, moc se mi líbí, ale vím, že k mému tonu pleti a barvě vlasů by mi nešlo, o tom, že bych ho neuměla napatlal na sebe ani nemluvě :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vše je o cviku. Já si myslim, že všem sluší vse, jen musí najit svůj tón. To je jak z červenou rtěnkou 😉

      Vymazat
  2. Opravdu moc krásná kombinace. Líčení máš nádherné, jako vždy. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné líčení a moc se těším na další tvoje články jsem ráda, že jsi zpět a moc gratuluji k těhotenství ať vše dopadne dobře!
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Kači, už na nich pomalu pracuji. A prozatím to bude hodně o líčení :-)

      Vymazat
  4. Mooc krásné líčení :) zlatá barva ti sluší.

    Přeji Ti krásný a úspěšný nový rok!
    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-) Já se do ní v poslední době dost zamilovala.. a ta linka mě naprosto uchvátila.. :-)

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář :-)