V TÓNECH SMARAGDU - LÍČENÍ


V dnešním líčení pro vás mám tip, jak si užít tmavší líčení i přes denVždyť kdo říká, že tmavší líčení musí být jen výrazné a na první pohled viditelné. Trik je v tom, že to vše musí skrýt váš pohled. 


Pro základní definici víčka jsem vytáhla paletku Zoeva Blanc Fusion a chlupatým štětcem v ohybu jsem začala vrstvit stíny, od nejsvětlejšího béžového stínu Travel Inspired, o něco tmavší Joy in a box a nakonec jsem ohyb přitmavila tmavě hnědým čokoládovým stínem Last Bite.


Všechny tři stíny do sebe zapracuji, až vytvořím jejich hladký přechod. A na řadu přichází hlavní hvězda líčení, smaragdově zelený stín s černým podtextem z paletky Too Faced - Totally Cute - Storm Cloud. Stín beru na menší plochý štětec, protože ho chci držet pouze na pohyblivém víčku, ale jen tak do půlky. Druhou stranou štětce namočím v hnědo-fialovém stínu Sweetness Lingers ze Zoeva paletky. Vnitřní koutek doladím jemným perleťovým stínemUnicorn z paletky Totally Cute.


Stín Sweetness Lingers nanesu i na celou spodní linku a tím dodám líčení effekt jemného denního looku, ale abych s líčením spodní linky navázala i na pohyblivé víčko, tak vnější koutek ztmavím smaragdovým stínem, ale jen velmi lehce. 


Líčením očí doladím řasenkou Essence Lashes of the day. A na rty sahám po rtěnce Essence - 05 Cool Nude.

Pleť je moje klasika:
Báze Missha B.B.Boomer
Dermacol 24h control - č.1
Pudr Avon - cool
Bronzer NYX - Matte Deep


***
A jak se vám líčení líbí?

Vaše Hevi

Komentáře

  1. Moc pěkné líčení :)

    Přeji Ti krásný a úspěšný nový rok!
    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  2. Tahle barva je naprosto bozska , v posledni dobe ji miluju na vsem. Moc ti to slusi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Deluji, já ji taky hodně došla na chut. Jdou s ní vytvořit perfektní kourovky a není nutne dalších stinu, parada!! :)

      Vymazat
  3. Musím teda říct, že fakt jako super. To všechno vaše líčení to je jako super a jako dá se tam najít skvělá inspirace. Mně teď hodně baví kosmetika pro zvětšené póry, protože co si budeme povídat. Věk už nějakým způsobem nezastavíme. :-) A jako to podzimní počasí mojí pleti dává fakt hodně zabrat.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář :-)