LÍČENÍ Z HLUBIN MOŘE

Pro dnešní líčení jsem paletku opravdu vytáhla z hlubin, ale ne moře, nýbrž své kosmetické sbírky.  Ale uznejte sami nepřipomíná vám tohle líčení pohled do temného a jiskrného moře?


Inspirací pro tohle líčení mi byl stín Big Kahuna - tyrkysově zelený stín, který jsem prostě musela použít a dát mu největší prostor na víčku. Takže bylo jasné, že musí na střed víčka, aby při každém mrknutí oka krásně zazářil.



Nejdříve jsem začala se světlým perleťovým stínem High Tide ve vnitřním koutku, abych ho prozářila a podmanila si lesk i toho tyrkysového.


Pokud chcete používat černý stín, je vždy lepší pod něj dát nějaký podkladový, protože pak se vám do něj bude lépe ten černý blendit. Takže jsem sáhla do světle hnědého stínu Dream boat a vystínovala jsem sním ohyb a část oka, kam potom došel černý stín.


Abych probudila sílu stínu Big Kahuna nanesla jsem ho prstem a na víčku pořádně uhladila. Nakonec jsem chlupatým štětcem všechny přechody rozblendila a zahladila ostré okraje. Blenděním se mi trošku stíny ztratily, tak jsem je nanesla znovu, ale nebylo to nic tragického. Spodní linku jsem jen ošmrdlala tím co mi zbylo ve štětci po předchozí úpravě horního víčka a i spodní vnitřní koutek jsem prozářila světlým stínem High Tide. 



Použité produkty:
Báze Missha B.B.Boomer
Dermacol 24h control č.1
Pudr Avon Cool
Bronzer matt NYX Deep
Prime and fine báze pod stíny Catrice
Paletka stínů The Balm Balmsai
Rtěnka Nyx Thalia

***

Jak se vám líčení líbí?

Vaše Hevi






Komentáře

  1. Líčení se ti povedlo, sluší ti :) nejvíc se mi ale líbí ta rtěnka :D ikdyž na první pohled takovy "obyčejný" odstín, hned jsem si říkala že i přes to, vypadá fakt moc hezky :)

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :-) To mě právě tady na těch "nudnej" rtěnkách baví, na první pohled nic moc a pak pecka :-D

      Vymazat
  2. Wow, to líčení očí vypadá fakt skvěle. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jéé, to je hezké líčení :) opravdu, jako z hlubin oceánu :) sluší ti!

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  4. Hodně temné líčení, ale vlastně se mi líbí. Jdu v pátek do kosmetického studia www.beautiful-me.cz , aby mi udělali líčení na firemní večírek a mám sice nějakou vizi líčení, ale tohle s nimi ještě zkonzultuji. Za mě to vypadá tedy hodně dobře a hlavně originálně. Myslím si, že s černými šaty budu za hvězdu! :) Chichichi.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář :-)