LÍČENÍ INSPIROVANÉ SLUNCEM

Venku mrzne až praští a mám pocit, že ta zima snad nikdy neskončí. Poslední dobou myslím jen na to, až bude konečně jaro a vysvitnou první sluneční paprsky. A právě s touhle myšlenkou jsem vytvořila dnešní inspiraci, které dominuje žlutá spodní linka.


A právě tou jsem líčení začala. Vlastně, až po makeupu, protože ten je vždy na prvním místě. Nejdříve nanesu bázi, makeup, zapudruji a vykonturuji, a pak pokračuji líčením očí. Pro které jsem vytáhla paletku Sleek Del mar II.


Světle hnědým stínem (Ushuaia) jsem vydefinovala ohyb víčka a velkým chlupáčem jsem lehce ťukla i do šedo-hnědého stínu (Siesta), pro větší prohloubení.


Na první polovinu víčka přesněji od vnějšího koutku jsem prstem nanesla zlato-meruňkový stín (Loco), protože se štětcem si stín moc nerozumí. Pro druhou polovinu víčka jsem plochým štětcem zarejdila v matném oranžovém stínu (San Antonio). Jelikož tento stín nebyl zrovna extrémně pigmentovaný nanesla jsem na první vrstvu ještě bázi pod stíny Catrice a než stihla zaschnout, tak jsem naťupala druhou vrstvu oranžového stínu.


Za pomoci čistého chuňáče jsem veškeré stíny mezi sebou propojila. Chvíli jsem si pohrávala s myšlenkou jestli nemám líčení ztmavit, ale nakonec jsem ji rychle vyhnala z hlavy a vše jsem nechala v zářivých a světlých odstínech, protože takové je jaro i sluníčko. A já bych ho tímto líčením nejraději přivolala hned.


Použité produkty:
Báze Missha B.B.Boomer
Dermacol 24h control č.1
Pudr Avon Cool
Bronzer matt NYX Deep
Řasenka Essence Lashes of the day
Prime and fine báze pod stíny Catrice
Paletka stínů Sleek Del mar vol 2
Rtěnka Rimmel Kate 54-Rock ´n´ roll nude

***

Jak se vám líčení líbí?

Vaše Hevi


Komentáře

  1. Dnes vysvýtli, ale obávám se, že to moc dlouho nevydrží... Jinak líčení moc pěkné, sleduji na instáči a obdivuji. :) (Tam jsem teď nejaktivnější, i když to vidět nejde :D)

    Somethingybykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji.. já jsem na instagramu taky více akční než třeba na facebooku :-)

      Vymazat
  2. Taky bych už brala jaro, líčení je krásné. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  3. Nadherne liceni :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já nikdy žluté stíny nenosím. Maximálně zlaté :) ale tobě sluší.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář :-)