HNĚDÉ METALICKÉ LÍČENÍ

Poslední dobou jsem výraznější rtěnky dala stranou a držela jsem se spíše nude, a co nejméně nápadných odstínů. Ale tady jsem docela bez rozmyslu sáhla po dvou matných metalických rtěnkách Milani, které sice nemají výrazné barvy, ale doženou to výsledným efektem. 


Jako první jsem nanesla tmavší hnědou (Matteriliastic), kterou jsem v létě nosila velmi často, protože k opálené pleti je dokonalá. A světlejší béžově zlatou (Chromattic addict) jsem nanesla na střed rtů a prsty jsem je do sebe v klepala. 


Chvíli mi trvalo než jsem dosáhla kýženého efektu, protože rtěnky rychle zasychají, musela jsem proces několikrát opakovat. Líbí se mi, že i když je nanesu ve vetší vrstvě, tak jsou stále komfortní pro nošení. Po zaschnutí drží a jen tak s nimi nehnete, protože i vodě-odolný odličovač má co dělat.


Celé líčení jsem chtěla držet v jednom tónu, a jelikož jsem ho udala ve volbě rtěnky, tak jsem lovila v béžovo-zlatých stínech. Poslední dobou jsem z krabice vytáhla paletku Zoeva Blanc Fusion a právě v ní mi padlo oko na perleťově hnědovo-fialový stín Sweetness Lingers, takže jsem s ním zahalila celé víčko a v ohybu rozmazala do ztracena. 


Tmavě čokoládovým stínem Last Bitte ze stejné paletky jsem ohyb více prohloubila a pozornost jsem věnovala i vnějšímu koutku, ale velmi lehce a s hodně oklepaným štětcem. Stále mi chyběl ten zlatavý odlesk jako u rtů, takže jsem na střed naťupala perleťově bílý stín, který má lehký zlatý odlesk (Noble). Vše jsem zopakovala i na spodní lince a vnitřní koutek projasnila světle zlatavým stínem Single origin.



Použité produkty:
Báze Missha B.B.Boomer
Dermacol 24h control č.1
Pudr Avon Cool
Bronzer matt NYX Deep
Řasenka Essence Lashes of the day
Paletka stínů Zoeva Blanc Fusion
Milani Amore Mattallics

***

Jak se vám líčení líbí?

Vaše Hevi

Komentáře

  1. No to je nádhera Hedvičko! Moc ti to sluší a líčení je krásné. Metalickou rtěnku mám jednu od Nyxu, moc spokojená s ní nejsem, tak ji vůbec nenosím. Tahle ale vypadá nádherně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-* kolem těch Nyxích chodím, ale nějak jsem si zatím nevybrala :D

      Vymazat
  2. úžasné líčenie, najviac sa mi páčia pery <3

    OdpovědětVymazat
  3. úžasné líčenie, najviac sa mi páčia pery <3

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherné líčení, až na ty rty, mě se takové metalické odstíny moc nepozdávají. :) Ale tobě to sedí.
    Soutěžíme o balíček

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, to chápu. Není to šálek každého :-) musím říct, že u nás v obchodě na mě taky paní divně koukala :D

      Vymazat
  5. Moc krásné líčení, sluší ti to :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné líčení, líbí se mi tyhle metalické odstíny. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, to jsem ráda, že jsem se ti trefila do vkusu :-)

      Vymazat
  7. Na rtech poslední dobou pokukuji spíš po matných kouscích, ale na očím mám ráda lesk jako blesk :-) moc hezké líčení!
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
  8. To je nádherné líčení! :) Barva rtů je naprosto perfektní :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  9. Moc hezké líčení, takové podobné v neutrálních barvách si dělám nejčastěji a nejraději :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář :-)