NEDĚLNÍ INSPIRACE PŘÍRODOU - COULEUR CARAMEL


Prví značka, kterou bych vám ráda v rámci Nedělní inspirace s přírodou (za název děkuji Pavlínce z blogu All my cosmetics ) jsem si vzala na paškál francouzskou značku Couleur Caramel (CC). Jedná se o poměrně mladou kosmetickou značku, která vznikla v roce 2003, ale za těch pár let si vydobyla své místo na předních příčkách kosmetického světa. Mluvíme o první profesionální dekorativní kosmetice v Bio kvalitě. 


V posledních pěti letech je CC oficiálním partnerem Filmového festivalu v Cannes, dále také francouzské verze Star Dance, pařížského Fashion Weeku a hudebních cen NMA. Luxusní péči si užívají i hollywoodské hvězdy. Jmenovitě Eva Longoria, Salma Hayek, Paris Hilton a další.


Nejenže samotná výroba podléhá těm nejvyšším standartům, ale důraz značka klade i na obaly, které jsou ekologicky odbouratelné a recyklovatelné. A proto větší část jejich výrobků je balena do tvrdého kartonu s přírodními motivy.


Pro výrobu svých produktů CC využívá proces Mikronizace. Kdy během tohoto procesu se materiál brousí pomocí stlačeného vzduchu a výsledkem jsou částečky až 9x jemnější. Pudrové produkty jsou na minerální bázi a neobsahují mastek.


SORTIMENT ZNAČKY COULEUR CARAMEL


Výhradním dovozcem kosmetiky CC je eshop Milujubio.cz, který mi zaslal produkty zdarma. CC nabízí ucelenou řadu dekorativní kosmetiky a štětce na makeup. Zajímavý sortiment laků a pár kousků z péče. Cenově se bavíme o hied-end přírodní kosmetice, ale kvalita produktů ceně odpovídá. 


BÁZE, MAKEUPY - V nabídce najdete dvě. Jednu pro pleť mastnou a druhou klasickou pro lepší fixaci makeupu. U makeupů můžete vybírat hned z několika variant. Jak minerálních, tak tekutých, hydratačních, matujících i tyčinkových tuhých. Nabídka odstínů je široká u všech variant.
*
PUDRY - U pudrů se můžete rozhodovat mezi sypkými, kompakty a nebo rozjasňujícími kuličkami.
*
BRONZERY A TVÁŘENKY - V tvářenkách vás potěší odstíny růžové a oranžové. A co se týká bronzeru, tak jsou v nabídce čtyři odstíny a dva finishe. 
*
PALETKY, STÍNY - Paletky jsou v nabídce pouze dvě. Obě jsou v tlumených odstínech. U stínů máte výběr širší.
*
RTĚNKY, LESKY, KONTURKY - Na své si přijdou milovnice jak klasických rtěnek, tak lesků na rty a nechybí, ani konturovací tužky.
*
ŘASENKY, LINKY a OBOČÍ - Jasnou klasikou jsou černé řasenky, ale k dostání jsou i barevné. S barvami přichází i tekuté linky na oči. U obočí jsou dostupné tři odstíny.


RECENZE PRODUKTŮ



Hydratační makeup - č. 23
Makeup obsahuje 30 ml a je k dostání za 925 Kč

V řadě makeupů  Hydra Jeunesse je v nabídce šest odstínů. Já mám Skin Beige, který je světlejší s neutrálním podtónem. Má střední až lehčí krytí, ale na výraznější nedokonalosti nestačí. Pleti dodá rovnoměrný tón, je na ní příjemný a lehoučký. Po jeho použití je nutné pleť zapudrovat, protože se po něm pokožka leskne. Při opětovném přepudrování makeup vydrží po celý den. Pleti dodá zdravý a prozářený effekt. Jediné co bych mu vytkla je výraznější bylinná vůně. Více se o něm můžete dočíst v recenzi zde.


Transparentní sypký pudr BIO - č.11
Pudr váží 8 g a je k dostání za 685 Kč

Ráda bych vyzdvihla složení pudru, které obsahuje slídu, křemen a Bio rýžový pudr. Pudr je jemňoulinký a lehoučký jako obláček, ani nevíte, že ho na pleti máte. Makeup zafixuje a zmatní cca na 4 hodiny, poté se začínám mastit v oblasti T-zóny. Když znovu zapudruji je vše v pořádku, ale problém nastává když pleť chci pudrovat po třetí. To už se na pleti vytváří trošku effekt masky a pudr začíná oxidovat.


Kompaktní bronzer - Pearly beige brown č.23
Bronzer váží 9 g a je k dostání za 749 Kč.

Velmi rychle se stal mým letím miláčkem, kterého jsem nedala z ruky. S ustupujícím létem jsem ho pomalu ukrývala do šuplíku, protože má pokožka ztrácí opálení. Líbí se mi, že má přirozený hnědý odstín a obsahuje i malé stříbrné částečky, takže v létě stačí nanést jen tenhle bronzer a vaše pokožka září. Více se o něm můžete dočíst v recenzi zde.


Rtěnka č.271 - Dolce Vitta - Rosso
Bronzer váží 9 g a je k dostání za 749 Kč.

Krémová konzistence dodá rtům nejen barvu, ale i péči a hydrataci. Elegantní rudý odstín, který se hodí na jakoukoliv příležitost a každé ženě. Rtěnka se nerozpíjí a není nutné pod ní používat konturovací tužku. Obtiskává se, ale jídlo a pití zvládne s grácií. Nejdříve se ztrácí ve středu rtů a postupně její intenzita slábne. Jestli tě zaujala, tak mrkni na ucelenou recenzi  zde.


Paletka stínů  Essential 1
Celková gramáž paletky je 12 x 0,8 g a cena 1 362 Kč.

Paletka obsahuje 12 skvěle pigmentovaných stínů v zemitých tlumených odstínech. Paletka je krásně poskládaná a není problém s ní vytvořit celý makeup. Vyzobkat se z ní dá rozjasnovač, bronzer, tvářenka i stín  na obočí. Stíny trošku práší a tmavší odstíny opadávají pod víčko. Při blendění stíny lehce ztrácí na intenzitě a pro výraznější looky je nutné stíny navrstvit. S výdrží problém není, s bází i bez báze vydrží přibližně 9-11 hodin. Na recenzi téhle paletky si musíte ještě pár dní počkat.


Řasenka pro objem - č. 71 Black
Řasenka obsahuje 9 ml a její cena je 573 Kč.

Řasenka má větší přírodní kartáček s hodně hustými štětinami a krémovou konzistenci. Na můj vkus nabírá moc barvy, takže ji před  použití otírám. Pár tahy vytvoříte přirozené vějířky řas. Pokud chcete řasy výraznější stačí řasenku více navrstvit. Ani poté řasy nejsou zatížené, ale právě naopak jsou natočené, prodloužené a božské. Někdy se mi řasenka obtiskla, ale nic co by neopravila tyčinka do uší. Nejvíce nadšená jsem při odlíčení, protože stačí tampónem přiložit a jedním tahem je řasenka odlíčená.


Značka se pyšní certifikáty BIO, ECOCERT a COSMEBIO. Své výrobky netestuje na zvířatech, ale pouze na dobrovolnících ve svých laboratořích.



MŮJ NÁZOR

Celkově se mi koncept i dizajn značky velmi líbí. Co se týká samotných produktů jsem z nich nadšená, ale z některých méně. Nejvíce mě asi zaujala rtěnka, protože má uchvacující rudý odstín. Na paletce se mi líbí skladba stínů a především i její využitelnost, protože v jedné paletce najdete vše co potřebujete k líčení. Takže na cestování je perfektní. A láska k bronzeru zahořela už v létě. U makeupu bojuji s vůní, která není zrovna uchvacující. Řasenka je fajn a u pudru mi vadí, že po čase oxiduje. 


CENA ZA LÍČENÍ

V případě, že chcete začít s přírodní kosmetikou a zaujala vás právě kosmetika CC a pro vaše líčení vám stačí výše uvedené produkty zaplatíte za ně 5043 Kč. Zkuste si někdy spočítat kolik zaplatíte za běžný "drogérkový" makeup a zjistíte, že ta cena  za přírodní kosmetiku, není zas tak rozdílná. Ale pro vaši pleť to bude blaho.



Jak se vám značka Couleur Caramel líbí?


Vaše Hevi

Komentáře

  1. Krásné líčení, moc ti sluší :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  2. Názov článku je moc vydarený a originálny :) CC kozmetika ma už dlhú dobu láka, najmä ich make-upy a taktiež rúže. Nesmierne moc sa teším, že vďaka tvojej súťaži a e-shopu budem môcť zopár kúskov od CC vyskúšať :) Inak krásne líčenie Hevi, moc ti to svedčí, ten rúž je na tebe úplne dokonalý :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, díky Páji :-) Jsem velmi ráda, že ti výhra udělala radost a zkusíš své vysněné produkty.

      Vymazat
  3. Mě se hodně líbí jejich balení. :)Co mě také zaujalo je rtěnka, ta má opravdu nádherný odstín. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta je naprosto božská. A dostávám na ni i mnoho komentářů. :-)

      Vymazat
  4. Myslis ze je rozdiel medzi produktmi zo spominaneho e-shopu a z inych ceskych e-shopov? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Produkty jsou stejné, není v nich rozdíl. A v čem je rozdíl, tak je podle mě velikost nabízeného sortimentu. Tady máš velmi pestrou nabídku, ale na jiných eshopech je menší výběr.

      Vymazat
  5. Značku mám také v oblibě. Nejvíce mi vyhovuje prodlužující řasenka, to rozhodně nebyl můj poslední kousek :-) i rtěnka není špatná a je poměrně sytá. Kdo říká, že přírodní dekorativka nevydrží, ten ji asi nikdy nezkoušel :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musím jen souhlasit každý vyzkoušený kousek mě překvapuje svojí kvalitou a výdrží. Mnohdy lepší než produkty z drogérie.

      Vymazat
  6. Trošku dražší, ale myslím, že se vyplatí do přírodní kosmetiky investovat! A tvoje líčení opět nádhera!
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-) Ano vyplatí a postupem času budou na programu značky, které jsou přírodní, ale nejsou tak drahé.

      Vymazat
  7. Potřebuju tu rtěnku. V tomhle odstínu! :-D A jsem ochotná věnovat denně malinkatou chvilku líčení, pokud by to bylo s touhle paletkou. Má nádherné odstíny! :-)
    Bebe

    OdpovědětVymazat
  8. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  9. Mě se teda hrozně líbí odstín rtěnky a paletka. Jenže přírodní kosmetika nejde používat současně s běžnou chemickou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Proč myslíš? Parkrát jsem to zkoušela a žádná neplecha nebyla. Jasné, že takhle to myšlené není, ale třeba použít přírodní makeup a pudr, oční stíny klasika atd.. osobně v tom nevidím nic špatného, pokud nejsi zarytý vyznavač přírodní kosmetiky. Ale použití obou může být kompromisem pro pleť i uživatelku.

      Vymazat
  10. Tuhle značku miluji a nedám na ni dopustit. Miluji jejich korektory :-) Můžu se zeptat, jakou rtěnku máš na 4 fotce? děkuji :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda Míšo. A na všech fotkách mám pořád stejnou rtěnku, jen u té poslední jsem nevychytala dobré světlo.

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář :-)