MULTIMASKING


Sleduješ trendy? Ať už se objeví v líčení, oblečení nebo skin care, tak je musíš vyzkoušet? A už jsi zkusila Multimasking? Že nevíš o čem je řeč? To nevadí v dnešním článku ti tento trend představím.

Bez starosti můžeš být za bubáka a zároveň být trendy, protože letos je to povoleno.


Poslouchej svou pleť a dej ji co potřebuje, nešetři na ní a ochraňuji ji.

Kůže na obličeji nevykazuje stejné problémy a dosti se liší v různých oblastech. Někde se objevují rozšířenější póry, jinde vrásky z dehydratace a tu a tam je pokožka citlivější.


Pleťová maska dokáže pleť vyčistit, hydratovat a dodá jí živiny v jednom kroku a každé oblasti tvého obličeje se může věnovat jiná.

Multimasking nezná hranice a je na tobě jestli si dáš dvě, tři nebo pět různých masek.


Jestli zkombinuješ krémovou s peelingem nebo slupovací s plátýnkovou je na tobě.

Ponoříš do barev nebo vsadíš na šedou klasiku, je jen tvá volba.


Nevynechej ani vlasy, ruce a nohy.

Prostě si jen užívej.


Už jsi zkusila multimasking?


Hevi



Komentáře

  1. posledné dni počujem o multimasking stále viac a viac :) a je to super,hlavne pre zmiešanú pleť. napríklad ja mám mastnejšiu T-zónu a iba tam si dávam určité masky :) alebo aj krém si tam dávam zmatňujúci a všade inde hydratačný :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Poslední týdny je to velký hit. Super je to i pro krémy :-)

      Vymazat
  2. ooooo aká je tá Sleeping mask od Holika Holika? pozerala som po nej, lebo šak povedzme si narovinu, maska v balení ako vínny súdok? úžasné :D ale kúpila som od Etude House, lebo nemala žiadne hodnotenia táto :)
    Drew's Beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. zatím nevím.. :( rozbalila jsem ji z obalu a ještě jsem se k ní nedostala.. Ale neboj, jdu na to. a brzy bude recenze :-)

      Vymazat
  3. Už jsem o tomhle slyšela, ale ještě jsem nezkoušela. Masky vypadají skvěle, taky mě velmi zaujala ta první svým zajímavým obalem.
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  4. Masky jsou fajn, já si podobný rituál dopřávám vždy v neděli, kdy mám na sebe nejvíce času. Miluju ten pocit, když ji sundám a pleť je jako dětská prdelka :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
  5. Masky na tvár používam iba občas, nejako sa mi ich nechce dávať na tvár alebo niekedy nestíham a zabúdam. Tieto vyzerajú všetky skvelo. Doma mám jednu od Soaphorie a som s ňou veľmi spokojná :)
    my blog: THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  6. Nevěděla jsem že tohle má nějaký svůj extra název :-) Já si dělám masky většinou domácí a kombinuji to s něčím dalším..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A nějaká tvoje oblíbená po domácku vyrobená maska? :-)

      Vymazat
  7. Kupodivu ani jednu věc jsem nezkoušel a. Hrozně mě ty produkty zajímají ale nejsem nějak stále schopná si s nimi dá relax rande :D

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak se říká: zkusíš, neopustíš.. :D a pleť se ti odmění :-)

      Vymazat
  8. O "multimaskingu" slyším poprvé a nějak nevím... přijde mi to jako zvláštní nápad. Evokuje mi to představu "dám si hrst prášků a ony už si v těle najdou, čemu pomůžou" :-)
    Bebe

    OdpovědětVymazat
  9. Jílové masky jsou super, teď mám jednu od Loreal a je boží. Jen si dejte pozor, ať se vás někdo nevyděsí :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D já tak vyděsila přítele, když jsem si dala tu soaphoria.. :D

      Vymazat
  10. Všetky masky vyzerajú super, v poslednej dobe ma celkom zaujala značka Soaphoria :)

    FRENCHSTYLE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tu můžu jen doporučit.. a na Masku čistič, mám i recenzi :-)

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář :-)