TVÁŘENKA BUTTERFLY - ROSE GOLD


Na tvářenku jsem narazila velkou náhodou v malé zapadlé drogérce, kde by jste určitě nehledaly žádné top značky, které znáte z klasických drogérii. V takových se ukrývají  spíše poklady těch skoro neznámých značek o kterých si možná řeknete, že nestojí vůbec za zmínku, ale opak je pravdou. 


Zjistit původ tvářenky byl pro mě trošku oříšek, ale po delším zkoumáním jsem zjistila, že se jedná o polskou společnost Verona, která mám pod sebou hned několik řad kosmetiky. Jednou z nich je i kolekce Butterfly zahrnující především dekorativní kosmetiku. 



Obal je jednoduchý, nic neříkající, prostě odpovídá ceně. Ačkoliv není uhrančivý, tak je funkční a to je hlavní. A když jsme u ceny, takhle kráska stála pouhým 25 Kč. No chápete to, za ty peníze, no nekupte to. :D 


Kromě velmi nízké ceny za tvářenku, mě uhranula i její barva, odstín chcete-li. Rose gold odstín je sice klasika, ale dejte si několik podobných odstínů vedle sebe a řekněte mi, jsou pokaždé stejné? Ne, nejsou. Někdy jsou tmavší, jindy zase více zlaté, poté zase hodně růžové. Ale na téhle krásce se mi líbí, že je opravdu rose gold, hranice mezi zlatou a růžovou je tu akorát, není přemrštěná, nic ji nechybí. Je to prostě pravá Rose gold aspoň tedy pro mě. 


Nejvíce jsem si ji zamilovala k matnému bronzeru, který tvář vykonturuje, podpoří jeho rysy. A tvářenka dodá tváři vřelost, dymaničnost a jiskru. Zastane práce jak tvářenky, tak rozjasňovače. Takže o ní můžeme mluvit jako o multifunkčním kousku


Tvářenka si umí hrát se světlem, při každém úhlu, vám ukáže něco ze sebe a vy si říkáte, že už to snad není možné. Jednou je jako bronzová tanečnice, podruhé jako plachá víla, pak vás uhrane svým zlatým leskem královny. Tak nebo tak tvářenka v plné palbě vydrží až 5-6 hodin, a to na tvářenku za 25 Kč je docela výkon, protože tohle někdy nevydrží ani mnohonásobně dražší kousky.


Tvářenka má máslovější konzistenci, ale stejně se trošku drobí. Není to klasické prášení opravdu se jen drobí, vytváří menší drobné šupinky. Oceňuji malou gramáž tvářenky, která je 7g, jelikož se jedná o výraznější odstín, tak mám aspoň malou šanci tvářenku vypotřebovat. Nejraději používám užší chlupatý štětec s kterým můžu být přesnější.



Znáte tuhle polskou značku? A co na ni říkáte?


Vaše Hevi


Komentáře

  1. To je krása! Kde je ta drogerie? :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to je teda nádherný kousek za takovou cenu! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Super, vypadá skvěle a za 25 kaček ? pecka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem nevěřila.. :-) a pak že se za pár korun nedá sehnat poklad :-)

      Vymazat
  4. Wow tak ta je :O škoda že moc nevím kde u nás takovouhle značku sehnat, u nás snad není ani jedna zapadlá drogerka :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je velká škoda, protože v takových se dají najít opravdové poklady. :-)

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář :-)