ODLÍČENÍ S ASTRIDEM, SNADNO A RYCHLE


Když jsem v poště objevila novinky značky Astrid tak jsem jásala radostí, protože už předtím jsem je trošku okukovala v DMku a musím dodat, že jsem si na ně dělala zálusk. Protože za poslední dobu značka dokazuje, že její produkty jsou opravdu perfektní a kvalitní a já rada zkouším novinky.


Odlíčení je velmi důležitá součást každé skincare, protože pokud pleť důkladně nevyčistíte, tak nemá žádný smysl o ni dále pečovat. Vždyť uvažujte, jak se mají výživné složky z krémů a sér dostat přes nečisté, ucpané póry dovnitř pokožky. To mohou jen tehdy, pokud je vaše pokožka čistá a póry plně otevřené. 


O odličovacích olejích na suché použité jsem už slyšela mnohé a teď jsem jeden z nich mohla i vyzkoušela. Olej se používá na suchý obličej a je možné s ním odlíčit nejen pleť, ale i oči a rty. Stačí jednou dvakrát pumpnout, vmasírovat do pokožky a poté smýt vodou. V očích neštípe, na pleti je příjemný a ze rtů dostane i tekutou rtěnku. Olej se pyšní příjemnou lehce orientální vůní. Pleť jemně, ale důkladně vyčistí a pokožku nezatíží. Vhodný i pro mastnější pleť.


Dvoufázové odličovače na oči používám nejraději, protože rozpustí veškerý oční makeup bez jediné chybičky. A dokonce i ten vodě-odolný. Protřepat, nemíchat a jde se na věc. Nakapu pár kapek na vatový tampón, který poté přiložím na oko a chvíli ho nechám působit a bez nátlaku oko otřu. V očích odličovač neštípe, takže není problém s ním odlíčit i citlivější oči. Oční okolí není umaštěné, právě naopak je suché a hebké na dotek. 


A v poslední řadě micelární voda, která makeup odstraní, pleť vyčistí a tonizuje. Micelární vody používám ráda, ale ne na odlíčení makeupu, spíše na dočištění pleti a především pro osvěžení před nanesením dalších produktů. Micelárka Astrid se pyšní výtažkem z bavlníku a komplexem Hydro Activ, který zajišťuje vyváženou hydrataci pokožky a na pleti zanechává téměř nepatrnou, ale svěží vůni. 


Všechny tři produkty se skvěle doplňují, ale zajisté je můžete použít i samostatně. Je jen na vás, který produkt vám bude vyhovovat. Vsadíte na olej s kterým se odlíčíte již ve sprše. Nebo na micelární vodu a stáhnete makeup z celého obličeje vatovým tampónkem. Ale mým velkým favoritem se stal odličovač na oči, který trumfnul i ten od Ryoru, a to jsem vypotřebovala několik balení.


Který z těchto produktů vás zaujal nejvíce?


Vaše Hevi


Komentáře

  1. Všechny výrobky vypadají dokonale. Nejvíce mě zaujala micelární voda.
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. TA je perfektní, a musím říct, že těžce šlape na paty slavné Garnierce :-)

      Vymazat
  2. Astrid mě hodně láká, celkem kvalitní a docela i levná značka. :) Něco jsem už od této značky měla, ale na odličování ještě ne.:)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za ty roky musím uznat, že se Astrid opravdu vystoupal vysoko. A značka je to kvalitní, lákavá a určitě stojí za vyzkoušení :-)

      Vymazat
  3. Na mě produkty čekají v Česku a už se na ně nesmírně těším hlavně na olej. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jůů jsi na dovolené :-) tak to se máš na co těšit, jsou super.. :-)

      Vymazat
  4. Olej na odlíčenie vyzerá veľmi dobre, premýšľam nad jeho kúpou. :)

    Rebelliouslily

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář :-)