pondělí 6. března 2017

TYRKYSOVÉ OČI A RUDÉ RTY


Dnešní inspirace razí heslo, že makeup vážně nemá pravidla. a nebo že pravidla se mají porušovat? Důkazem toho je i tohle líčení, které ano je bláznivé, ano je divoké, ano je barevné, ale i tak je zajímavé a nositelné, nemyslíte?


Pro líčení očí jsem zvolila výraznou jasně tyrkysovou barvu z paletky Dangerous od Urban Decay a nechám ho vyniknout, proto ho nanesu na celé pohyblivé víčko i spodní lince a rozblendím do ztracena. Pohrávala jsem si s myšlenkou jestli tyrkysové uberu trošku pozornosti s černým stínem, a nakonec menším chlupáček do něj ťuknu a ztmavím jak vnější koutek tak spodní linku. Jemným růžovým stínem s kterým už dřu pánvičku projasním vnitřní koutek a se třpytivým práškem vůbec nešetřím. Řasy zakončím řasenkou od Gabriella Salvete Gaby 100 % Black Lashes.


Jelikož líčení je výrazné je důležité mít perfektní pleť a s tím mi pomůže makeup Naked od Urban Decay, lehce zapudrovat, tváře vykonturovat a nezapomenout na obočí. To je při výraznějším líčení velmi důležité. Na to jsem použila šedý pudrový stín od Golden Rose.


A nakonec hlavní hvězda líčení rudá rtěnka č.102 značky Brische, o které už jste si už na blogu mohly přečíst recenzi. Tak kdo nečetl může kliknout Brische - Recenze. A koho zaujala a ví, že ji musí mít klikne zase sem Brische - Notino.cz


Neskutečně se mi líbí souhra lesklých očí s matnými rty, které mě baví a ačkoliv k sobě možná nepasují, tak spolu ladí, doplňují se a hrají si. A tohle líčení větrám poslední dobou velmi často.

____

A jak se líbí vám?


Vaše Hevi

34 komentářů:

  1. Ty oči jsou suprový ♥ Rtěnka je už na mě moc, ale tak to je už jen otázkou zvyku. Máš to moc hezké.

    OdpovědětVymazat
  2. Červená ti moc sluší ♥ V kombinaci s modrou to vypadá moc pěkně.

    Ahmad Tea Haul

    OdpovědětVymazat
  3. Abych řekla pravdu, já bych si na rudé rty asi netroufla ... Je pravda, že mám 16H rtěnku od Dermacolu, ale ta je spíš do růžova, ale na sytě rudou rtěnku bych si netroufla. Ale tobě to moc sluší!
    Zápisník spisovatelky

    OdpovědětVymazat
  4. práve preto, že si skombinovala lesklé oči a matné pery, tak to podľa mňa ladí super :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  5. Krásná pleť je základ při výrazné líčení a to se ti povedlo a oči ani nemluvně. Moc povedené líčení, máš krásnou barvu očí.

    OdpovědětVymazat
  6. Mě se to líčení moc nelíbí. Samotná rtěnka ano :)

    OdpovědětVymazat
  7. Dohromady mi to určitě nejde, nicméně stíny i rtěnka jsou moc hezké :)
    Blog Everythin Kate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chápu, tohle líčení je hodně crazy a osobité :-)

      Vymazat
  8. Je nositelné, a tobě sluší, já bych v tom ale vypadala hrozně :D

    Můj blog: Cosmokočka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :-)

      PS: Nikdy nevíš, když nezkusíš :-)

      Vymazat
  9. Mě se tvé líčení hrozně líbí, ale to asi všechny, které sem přidáváš. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  10. Tyrkysovú farbu zbožňujem a tebe naozaj sedí

    OdpovědětVymazat
  11. Já nejsem na tuto kombinaci zvyklá, ale líbí se mi :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  12. Oči i zvolený odstín rtěnky se mi hodně líbí :) Ale já na takové líčení nemám odvahu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chápu.. :-) Taky jsem dřív neměla, ale nakonec jsem si tohle výrazné líčení zamilovala :-)

      Vymazat
  13. Asi bych zvolila nějakou rtěnku, která je víc při zemi, ale každopádně tvý odvaze palec nahoru! Proč ne :)
    HollyChicc

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-) I s ní by to vypadalo skvěle :-) Nosím k ní Rimmel Kate č.45 :-)

      Vymazat
  14. Na denní líčení mi to přijde moc, ale na večerní je to skvělé líčení :) Líbí se mi odstín modré :)

    INKA – lifestyle, focení, líčení, krása, DIY a novinky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji.. :-) Ale přiznám se, že tohle jsem vytáhla na den :-)

      Vymazat
  15. Já bych s tím ve dne klidně razila někam :D A mám naopak ráda jak výrazný oči, tak i rty a vůbec v tom nevidím problém na den. Každý má svý hranice a pokud je s nima spokojený tak proč ne. Osobně nechápu, že to mají pak ostatní nutkání komentovat, ať si každej chodí jak chce :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nádhera, musím s tebou souhlasit. :-) Já ráda vyrazím ve výrazném líčení přes den, u mě je spíš jemné líčení výjmečné :-)

      Vymazat

Děkuji za každý váš komentář :-)

Všechny mé fotografie a obsah blogu je chráněn autorským právem. Nesmí být použity nebo reprodukovány žádným způsobem bez mého svolení. © wormake.blogspot.cz | Template by DanyČuks