CITRUS A GRANÁTOVÉ JABLKO WELEDA 24h DEO ROLL- ON


Jarními novinkami se to hemží a nezahálí ani značka Weleda, která přišla na trh nově i s kuličkovými Deo Roll-Ony v nejoblíbenějších vůních: Citrus, Granátové jablko a jedna vůně pro pány. Vůně jsou vhodné pro pány i dámy záleží jen na vás, která je ta vaše nejoblíbenější. Deodoranty by vás měli chránit po dobu 24h a všem kolem dopřát jen čistou přírodní vůni. 


Ačkoliv kuličkové deodoranty nepatří k mým nejoblíbenějším a raději mám spreje, tak u těchto mi to nevadí, protože nedělají nevzhledné fleky na oblečení. Pro někoho je to možná "blbost", ale většina roll onů a tuhých deodorantů mi zanechá bílé stopy na oblečení. A určitě to není žádoucí effekt.


Citrusový deodorant má Weleda v nabídce i jako sprej s rozprašovačem, ale kdo si tuhle citrusovou vůní čerstvých citrónů zamiloval a má raději kuličkové deodoranty, tak tady je.


Druhá vůně Granátového jablka je moje velmi oblíbená. Jestli vás nezaujala svěží citrusová vůně, tak tahle ovocná, trošku těžší lehce kořeněná vůně určitě.


Deodoranty jsou příjemné a chladivé. Pokožku nedráždí, ani když ho nanesu ihned po holení. Vůně je příjemná u obou deodorantů, během dne se po zvolna vytrácí. Nejdéle vydrží vonět ten citrusový, ale k večeru je vůně velice jemná u obou dvou.


Cena je 199 Kč


A která vůně bude ta vaše Top?


Vaše Hevi


Komentáře

  1. Ja mám deo s granátovým jablkom a s vôňou sa stále neviem stotožniť, zrejme by mi skôr vyhovovala svieža citrusová. Inak som s účinkami deodorantu celkom spokojná :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou hodně rozdílné.. citrusová je hodně, svěží a lehká a granátové jablko, bych řekla, že je naprostý opak :-)

      Vymazat
  2. Tak tie vyzerajú úplne peckovo. Čoskoro prídu aj mne :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mám citrusovou verzi a velmi brzy na něj bude recenze.

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadají dobře. To granátové jablko musí být pecka :)

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
  5. To zní skvěle, aspoň na doma bych něco přírodního brala :)

    OdpovědětVymazat
  6. To granátové jablko musí být super :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  7. Hodlám určitě zkusit, plánuji nákup Weleda kosmetiky :)

    OdpovědětVymazat
  8. Budu ho muset vyzkoušet děkuji za tip

    OdpovědětVymazat
  9. Tyhle bych ráda vyzkoušela :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář :-)