PARFUMS.CZ SE MĚNÍ NA NOTINO.CZ


Asi už vám neunikla novinka kolem eshopu Parfums.cz, který změnil jméno na Notino.cz (čteno notýno). K téhle velké změně eshop rozesílal růžové balíčky s kosmetikou, protože s eshop spolupracuji přišlo milé překvapení i mě.

První přejmenování zaznamenalo Slovensko a teď i Česká Republika. Důvodem změny je rozšíření eshopu do dalších zemích. Momentálně eshop působí ve 14 zemích světa. A z tohoto důvodu se internetová společnost nabízející kosmetiku rozhodla pro jméno, které bude pro všechny stejné a nové. Ale nebojte tohle je jediná změna, kterou si pro nás eshop přichystal, protože vše ostatní zůstává při starém, a tím myslím přístup k zákazníkům. Spokojený zákazník je pro eshop velmi důležitý. A já můžu potvrdit, že po mnoha objednávkách jsem byla vždy spokojená. A eshop můžu doporučit.


Změna sebou nese nový název a logo. Dále také webové stárky Notino.cz, email: info@notino.cz a nové číslo pro zákaznickou linku 530 514 014


Růžový balíček byl plný vzorečků a miniatur nejen kosmetiky, ale i parfémů. Malá směska všech různých značek, stejně jako eshop Parfums.cz teď již Notino.cz


První co mě zaujalo byly vlasové produkty. Toni&Guy lak na vlasy je všude vyhlášený a miniaturka laku se hodí vždy a všude. Se značkou Klorane už nějakou zkušenost mám, a byla pozitivní. Tenkrát jsem zkoušela Datlový šampón, a na kondicionér se těším mnohem více. Vůně magnolíe je přímo andělská. Telegrafní gumičky popravdě nejsou nic pro mě. Ale na olejíček Orofluido se moc těším, protože už delší dobu uvažuji o velké balení. 


Eucerin krém proti pigmentových skvrnám také není nic pro mě, protože mě naštěstí netrápí. Naopak Weleda se poslední dobou stala mojí láskou. Pastu MediBlanc jsem už možnost vyzkoušet měla, a baví mě.


Micelární voda přijde vhod vždy. Nivea je krém mého dětství, a u nás si vždy své místo najde. Další co jsem v balíčku našla byl samoopalovací krém na obličej od Garnier. Krém je v odstínu Medium, který na mě je určitě tmavý. 


A v neposlední řade miniaturky krému Vichy.


S jistotou mohu říci, že bych většinu produktů nevyužila a pytlíčkové vzorečky, bych přihodila do krabičky, kde skladuji všechny ostatní. A proto jsem se rozhodla, že si z boxíku ponechám produkty, které mě zajímají a lákají mě k vyzkoušení. Něco do krabičky přidám a vy si můžete o balíček zasoutěžit. 


Podmínky soutěže:
1. Napiš mi jestli eshop znáš, a připoj tvé zkušnosti.
2. Sleduj mě jako pravidelný čtenář.
3. Napiš svůj e-mail.

Konec soutěže 21.10.2016 
--------------------------

Hodně štěstí.

Vaše Hevi


Komentáře

  1. wow great beauty products Dear:)
    Have a nice week!

    OdpovědětVymazat
  2. e-shop poznám ale ešte s ním nemám žiadne skúsenosti
    sledujem už dlhšie, pretože si nechcem nechať ujsť tvoje návody na líčenie
    sasa.porubskaa@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  3. EShop znám, ale ještě jsem neměla možnost si něco objednat, vždy dostalo přednost něco jiného😊 sleduju tě už měsíc určitě, ale jako pravidelný čtenář jsem se přihlásila teď, protože se mi to dříve nezobrazovalo...

    Anicka2003@email.cz

    OdpovědětVymazat
  4. E-shop znám, sleduji, osobní zkušenost zatím nemám.a PS. Tebe sleduji a mám ráda Tvoje tipy....

    evamagdalena@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Parfums znám velmi dobře. Několikrát jsem už objednávala. Informaci o přejmenování jsem postřehla, ale parfums se mi líbilo více než notino. Ale není to nějak podstatná věc. Před Vánoci tam budu objednávat nějaké dárky.
    slovakovairca95@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Parfums miluji a změna na Notino se mi moc líbí! Ráda se zúčastním Hevi :)
    Jinak zkušenost s e-shopem je skvělá, mám Notino pár kroků od domu a vždy si tam produkty vyzvedávám osobně. Vyjdou mi vstříc s prodloužením výdejní doby a to mi moc vyhovuje. Navíc tam mají skvělé ceny.

    Sleduji přes GFC jako Lucie Schreder Gondorčínová / LSG
    můj email: lucie.gondorcinova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  7. Znam ale jeste jsem tam nenakupovala
    Ervulenka@seznam.cz
    Gfc EVA richterová

    OdpovědětVymazat
  8. Ehop Parfums/Notino poznám a minula som tam už šialené množstvo peňazí :D ♥
    Sledujem ťa už veľmi dlho :)
    rubythecrystal@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  9. na parfums nakupujem tak minimalne raz do mesiaca a lezie to dost do penazi :D skusenosti mam iba pozitivne.
    vierka.sedlakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  10. E-shop poznam iba z recenzii blogeriek. Kontakt: www.kaviaren-u-macky.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  11. Balicek me taky udelal velkou radost :) Orofluido bych chtela nekdy vyzkouset :)
    Lovely imperfections

    OdpovědětVymazat
  12. Naozaj super a je pekne ze nám dávaš príležitosť vyhrať niečo z boxiku :)

    Eshop poznám a zatiaľ som bola s objednávkami spokojná
    Katarína sládečková
    Sladeckova219@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  13. tak toto jsem zaznamenala až u Tebe, že se změnil oficiálně název :-) Mám tento shop velmi ráda, a někdy tam určitě něco objednám :-)

    voguetheresa.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj Hevi,
    to je krásná soutěž. Eshop znám, ale vadí mi, jaká je tam výše poštovného, jinak bych objednávala častěji. Můj email je hanicka.cica@seznam.cz a sleduji tě jako Hanka Blažková - hanicka.cica.
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Eshop znam velmi dobre, jsem s nim spokojena, protoze tam najdu vse, co potrebuji��
    Gfc maria nadaska
    Marianadaska1@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  16. Eshop znám a nakupuji dost často :)
    GFC Kateřina Výmolová
    blogbeautybyk@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  17. Parfums (teď už Notino, budu si chvíli na změnu názvu zvykat :D) samozřejmě znám a moc ráda tam nakupuji, protože je tam k dostání většina značek, na které si vzpomenu. Zrovna mám v plánu pořídit si tam nějakou vlasovou a tělovou kosmetiku od Bione. Sleduji Tě přes GFC pod tímto jménem :)
    p.e.t@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. eshop poznam :)
    gfc tento ucet
    n.princess@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  19. Parfums znám, ale ještě jsme si z tama nic neobjednala.
    GFC Nela Richterová
    Nelarichterova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  20. Už jen nad růžovou krabičkou bych jásala :D i obsah je skvělej.
    E-shop znám, to že se přejmenoval jsem zjistila na blozích :).
    Sama jsem na e-shopu už objednávala asi 3x a byla jsem moc spokojená
    VeruKru@seznam.cz sleduju jako Veru Pařízková

    OdpovědětVymazat
  21. Jéééé tak já jsem asi poslední na světě, kdo to nezaznamenal :D
    1. znala jsem ho, ale ještě s ním žádné zkušenosti nemám
    2. hotovo :)
    3. soulmates.cwm@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  22. Zrovna tento týden jsem si tam kupovala parfém, a byla jsem překvapená, co je to za novou stránku :D Parfums mám ráda, protože máme v Ostravě výdejnu, takže máme tu výhodu, že je poštovné zdarma.
    Jsem pravidelný čtenář - Claire a email: crazygingersdiary(at)gmail.com

    OdpovědětVymazat
  23. Debilové. Další známa značka, která zblbla z trendu zahazovat staré a předělávat vše na nové. Moneta, Inogi a teď tohle. No, kdo chce kam...

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář :-)