E-STYLE - PUDROVÉ ROZJASŇOVAČE - 02 SUNSHINE, 03 PINK HAZE


Kosmetická značka E-style do svého portfólia nově zařadila tři rozjasňovače. Dostala jsem možnost vyzkoušet dva z nich, které mi eshop zaslal k otestování. Rozjasňovačů není nikdy dost a další dva do sbírky jsou vždy vítanými kousky. A ačkoliv mě dříve moc nebraly, teď se jich nemůžu nabažit. Jsem jako malý kosmetický křeček, a ráda zkouším nové. Dražší rozjasňovače jsou sázku na jistotu, ale větší radost mám, když najdu nějaký krásný kousek i v levnějších vodách.


Samotný rozjasňovač se ukrývá v obyčejném plastovém obalu, který je jednoduchý a pevný, ale mě se moc nelíbí. Myslím si, že kosmetika E-style to umí mnohem lépe. Raději bych tyto skvosty viděla třeba v černých matných obalech se zrcátkem. Podobně jako mají obaly svých stínových paletek. Samotnému produktu by neuškodil nějaký pěkný reliéf. Rozjasňovače patří k produktům, které si to mohou dovolit.


Rozjasňovače mají sušší konzistenci, ale překvapilo mě, že jejich prášivost je minimální. Pigmentace obou rozjasňovačů je rozdílná, ale  práce s nimi je jednoduchá a vrstvení je povoleno v obou případech. Rozjasňovače neobsahují třpytky, ale jemný shimmer, který se více probudí k životu štětce s hustými štětinami. Většinou u rozjasňovačů preferuji shimmer, protože práce s takovými produkty je jednoduší, a výsledný effekt se mi zdá celistvější.



03 PINK HAZE
 Má narůžovělý tón a pigmentace je nižší až střední. Určitě od něj nečekejte, že z vašich tváří vytvoří dvě malé diskokoule. Co čekat můžete je jemný denní rozjasňující effekt. Skvělý kousek pro každý den. Jediné co mu musím vytknout, že večer je rozjasňovač na pleti skoro neviditelný.



02 SUNSHINE
Má zlatý tón a jeho pigmentace je vyšší než u růžového. Rozjasňovač se dá použít jen lehce, ale umí to i pěkně rozpálit. Růžovému jsem vytkla výdrž, u zlatého ji musím pochválit, protože i k večeru se na pleti třpytí zlatavé odlesky.


Pokud hledáte dostupné rozjasňovače, které vaše líčení podpoří spíše přes den. E-style rozjasňovače jsou určitě ve hře a zakoupit je můžete zde na eshopu za 119 Kč/12g.



Znáte značku E-style? A používáte rozjasňovače z levnější nebo dražší kategorie?


Vaše Hevi

________________________

*ESHOP MI PRODUKTY ZASLAL K RECENZI*

Komentáře

  1. Já jsem právě ulítlá na takové rozjasňovače :) A tyhle oba vypadají strašně fajn :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  2. Rozjasňovače moc nepoužívam, no vyzerajú skvelo :)
    my blog: THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  3. rozjasňovače milujem♥ používam ho každý deň, a tieto vyzerajú naozaj super, skvele odtiene ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak tyhle jsou pro denní použití jako stvořené, hlavně ten růžový :-)

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. Je úžasný, a asi mě baví i více než ten zlatý ♥♥♥

      Vymazat
  5. Rozjasnovačů mám ve své kosmetické sbírce pouze pár, ani nevím proč moc je nepoužívám.A když už ho použiji tak jenom lehounce. Nicméně ten růžový mě oslovil :) Vypadá moc dobře.

    http://life-by-marie.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Moc se mi líbí ten růžový! Zrovna mi jeden dochází, takže díky za tip!
    Meet My Lovely World

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář :-)