NÁKUP NA ESHOPU AMERICA´S BEST - KAT VON D, OCC




Také jste milovnice nebo spíše obdivovatelky značek jako jsou Kat von D, Tarte, Color pop, Anastasia Beverly Hills a plakali jste, že o nich můžete jen snít, protože u nás jsou nedostupné a dostat se k nim jednoduché také není, ale dnes už nemusíte ani snít, ani plakat a už vůbec ne zoufat, protože díky eshopu America´s Best se sny proměnily v reálné produkty. A hity amerického trhu krásy si můžete na eshopu zakoupit. Sice v omezeném množství i nabídce, ale berme to jako slibný začátek něčeho většího. A to bych asi nebyla správný kosmetický nadšenec a hlavně blogerka, abych eshop ihned nevyzkoušela a samozřejně produkty od značky, která mě naprosto uchvátila. Koncept značky, a značka samotná je jedním slovem dokonalá. Takže teď můžu říct, že jsem hrdou a pyšnou majitelkou hned tří paletek Kat von D.


Nejdříve jsem eshop prozkoušela první objednávkou a tím byl zelený OCC Lip Tarte. A ano hodlám tuhle barvičku nosit i běžně na den. Už jsem ji zkoušela v kombinaci s růžovou perleťovou rtěnkou, kdy jsem Lip Tarte použila jen jako top coat, chcete-li lesk na rty, a vzniklo něco neobvyklého a zajímavého.


S kombinací s růžovo-zelenými stíny, se mi to vážně líbí.



V další objednávce jsem neodolala první paletce Kat von D Serpentina, která me naprosto učarovala. Dehberoucí barvy, a o obalu nemluvně, je přímo čertovsky andělská.



V tu ránu jsem Kat von D propadla a ačkoliv jsem se svým kosmetickým srdcem sváděla několik soubojů ano či ne, prohrála jsem a další dvě paletky byly u mě doma v okamžiku. (Plum a Rust)


Eshop je pěkně přehledný a velice poutavý. Líbí se mi, že u produktů jsou i swatche a produkty v akci. V tomto případě bych možná ocenila i reálnější swatche a líčení, jelikož jsou produkty dražší, tak si myslím že ne každý vytvoří nákup bez rozmyslu, aniž by si produkty předem neprověřil, tak proč neusnadnit práci a nenabídnout vše na jednom místě.


V případě všech tří balíčků jsem je měla doma snad druhý den. Všechny balíčky byly úhledně zabalené v bublinkové fólii a poté uloženy v bublinkové obálce nebo v papírové krabičce. I přes nepěkné zacházení české pošty, produkty byly zcela v pořádku a dorazily nepoškozené.


Ve svém dopravním portfóliu eshop má možnost platby kartou nebo na dobírku, poté jsou balíčky doručování již zmíněnou českou poštou. Já jsem využila pouze službu dobírky, protože z poštou mám nemilé zkušenosti, kdy balíček bez dobírky se ztratil v nenávratnu. Jinak cena dobírky je 105 Kč. Tady se trošku pozastavím, že třeba v případě prvního balíčku, kdy se jednalo pouze o malinkou "rtěnku" mohlo by tomuto typu balíčku poštovné uzpůsobeno. Protože co si budeme povídat, ale když si objednáte jednu rtěnku za 399 Kč, ale musíte počítat s tím, že se vám cena zvýší ještě o 105 Kč. Nezní lépe třeba jen o 55 Kč. :-) 


Eshop nabízí několik velmi zajímavých amerických značek, které jsou u nás těžko k dostání, takže pokud vás značky lákají tak směle k nákupu.



Vaše Hevi


Komentáře

  1. No páni, ty se máš! To se tam hned zajdu mrknout :D

    OdpovědětVymazat
  2. Těším se, co s paletkami vyčaruješ za líčení. Lip Tarte vypadá hodně dobře. Před měsíce jsem objednávala něco z USA a máš pravdu v tom, že je to náročné a je super, že se americké zboží objevuje už i na českých eshopech :)

    OdpovědětVymazat
  3. To poštovné je teda na nic, ale ty paletky! No pane jo! :D :)

    EVERYTHIN KATE

    OdpovědětVymazat
  4. wau,dizajn tých paletiek je neskutočný! :)) to je hotový doplnok :D
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně, dokázala bych si je představit i ve větších jako kabelku :-)

      Vymazat
  5. Asi jsem se zamilovala do té první paletky ♥ ale Lip Tarte vypadá taky neskutečně :)

    Zrzavá katastrofa

    OdpovědětVymazat
  6. Ty blaho, dakujem za tip! Paletky su nadherne, zavidim :) idem to hned omrknut..

    OdpovědětVymazat
  7. Ty paletky vypadají nádherně - už jenom kvůli těm obalům bych je brala :)

    OdpovědětVymazat
  8. Vždycky si taky moc přeji, abych mohla objednat tyto značky, ale jelikož vím, že je jich plný Aliexpress, mám strach, abych nenaletěla. Když objednáváš, necháváš si třeba zaslat nějaké potvrzení pravosti?
    Můj blog: Veronique beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z ebay je neobjednávám vůbec.. :( A tohle mě nenapadlo, ale věřím tomu, že je to originál :-)

      Vymazat
    2. Také neobjednávám. Jednou jsem zkoušela stíny a měla jsem hroznou reakci. Moje oko vypadalo, jako kdybych ho vzala žiletkou :/ Proto mám hrozný strach, abych nenaletěla někomu. Třeba nemám problém i s tím, vyzkoušet věci z vinted, ale bohužel těch falešných věcí je tam už tolik, že je nedokážu s jistotou rozpoznat :/

      Vymazat
    3. Jejda, tak to muselo být nepříjemné. Já osobně nemám moc ráda ani Vinted, už jsem tam pár slečnám naletěla. :( Raději ehshopy a když už tak od ostatních blogerek, ale na kosmetiku z druhé ruky a kde ji kupuji, chystám článek :-)

      Vymazat
    4. Tak já si dávám obrovský pozor a hodně vybírám. Koupila jsem si tam třeba Carli Bybel paletku a tekuté rtěnky nějaké. A vždycky se snažím najít osobní předání, abych to dopředu i viděla :) Tak to bude určitě zajímavý článek. Ráda si jej přečtu a nechám se inspirovat :)

      Vymazat
    5. Během Září by měl být na blogu :-)

      Vymazat
  9. I přesto, že mi ty značky kosmetiky absolutně nic neříkají, tak mně osobně se líbí ta malá paletka s těmi jednoduchými stíny :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď už ano :-) Není na škodu mít doma jednu paletku pro denní využití :-)

      Vymazat
  10. Beautiful make up as always Dear:)
    kisses

    OdpovědětVymazat
  11. Tak ty Kat von D paletky jsou naprosto boží! Já doufám, že když jsem teď v Anglii, tak seženu všechno nad čím jsem vždy tak slintala na instagramu nebo youtube :D btw moc se mi líbí ten nový vzhled blogu :)

    Simply Janet

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano ano já taky.. :D Jůůů tak to omrkni značku Collection, já od nich chci už delší dobu pár věcí vyzkoušet, je to levná, ale podle recenzí skvělá kosmetika :)

      Vymazat
  12. Ďakujem za typ na super stránku :) utekam objednávať

    www.sweetmorningblog.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  13. KVD má super kozmetiku! Krásne fialkové líčenie :) ◠‿◠

    ♡ * Le blog de la Licorne * ♡

    OdpovědětVymazat
  14. Musím uznat, že bych stíny brala už jen proto, jaké bytelné balení mají :) Sice design ke mně moc nesedí, ale to kolikrát nehraje takovou roli, jako samotný obsah. Stíny vypadají dobře :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně obalem se nelíčíš :-) Ale hezký obal taky není k zahození.. :-)

      Vymazat
  15. Ahojik Hevi, hezkééé. Já mám spadeno už déle na nějakou paletku Tarte a díky Tobě teď už i stránky kde se dá tahle krása objednat :) Opravdu myslíš, že je to vše originál? Děkuji za odpověď. Simona

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já myslím (doufám) že ano, ale paletky mi nepřijdou jako faky :-)

      Vymazat
  16. Ahoj, ty oční stíny vypadají suprově jak z venku tak uvnitř a dost silně uvažuji o její koupi. Jinak fakt super článek :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář :-)