MARULOVÝ OLEJ - RECENZE - VIVANTIS


Asi jste si už všimli, že na náš trh kosmetických olejů vtrhla novinka v podobě Marulového oleje. Prvně jsme o marulovém oleji slyšela od Barči z kanálu Barušminky, a musím říct že mě hodně zaujal a proto jsem byla moc ráda, když mě oslovil eshop Vivantis s nabídkou zrecenzovat právě zmiňovaný marulový olej. Jedná se o čistě přírodní 100 % olej, který je určený pro všechny typy pleti a dokonce i pro tu nejcitlivější.


Marulový olej má v nabídce značka Sefiros. Když se řekne značka Sefiros asi se vám hned vybaví jejich štětce a kosmetické pomůcky, které jsou všude hodně profláknuté. Značka, ale také nabízí i kosmetické produkty jako jsou oleje a nebo kosmetika mrtvého moře.


Marulový olej je zastudena lisovaný olej, získaný z jader marulovníku. Ze žlutých plodů o velikosti švestky se vylupují pecky, které se poté suší několik měsíců a z nich se pak získávají jadérka a poté nám již známý marulový olej. Účinky marulového oleje africké a indické ženy znají už po staletí, a dnes jeho účinky můžeme poznat i my.


Jako většina olejů i marulový olej má všestranné použití. Hlavní využití asi většina z vás najde v péči o pleť. Olej vaši pleť hydratuje a zjemňuje, zabrání stárnutí pleti a tvorbě vrásek, obnovuje kožní buňky, zlepšuje pružnost pleti a vyhladí ji. Při použití oleje na vlasy jsou vaše vlasy jemné, hebké, lesklé ale nezatížené, dokonce i při použití na pokožku hlavy umí zatočit s tvorbou lupů. Skvěle se dá použít i jako masážní olej na celé tělo a nebo vysušené ruce a nehtovou kůžičku. A takhle bych mohla pokračovat donekonečna. Prostě je to opravdu multifunkční produkt a jeho využití je opravdu pestré a zajímavé.


Samotný olej je ukrytý v malé skleněné lahvičce, která je doplněna malou pipetkou. Velice oceňuji tohle řešení obalu, právě protože se jedná o olej, který jak víme umí nadělat trošku nepořádek. Tahle můžu korigovat jak dávkování tak, že nebudu cela od oleje. Stačí pipetkou kápnout pár kapek přímo na pleť a konečky prstů vmasírovat do pleti, při dotyku s horkou pokožkou se olej lehce vetře do pokožky.


Olej se pyšní zlato-hnědou barvou, která mi hodně připomíná klasický olivový olej, ten mi právě marulový olej připomíná vůni. I hned po otevření jsem ucítila nasládkou lehce štiplavou vůni nebo spíše smrádek. Popravdě olivový olej mi moc nevoní, ale tohle je o kapánek lepší, takže mi to nijak extrémně nevadí. A navíc na pleti vůně není skoro vůbec cítit.


Konzistencí je olej hustější, ale při dotyku s kůží se rozteče jako másílko a do pleti krásně vklouzne. Olej se vstřebá během chviličky a pleť zanechá trošičku "mastnější", ale nemusíte se toho vůbec bát. Časem, až si najdete to svoje dávkování, které bude mít každá pleť jinak, tak vaše pleť nebude vůbec mastná a ani nepoznáte, že jste na ni nějaký olej daly. Když olej používám na konečky vlasů, tak mi stačí pár kapek do dlaní, kde je zahřeju a lehce začnu vtírat do konečků vlasů a pokožky hlavy. Olej mi vlasy nemastí, právě naopak mi je nádherně vyživí a uhladí. Ale tady musím podotknout, že mám vlasy sušší a kudrnaté a nejsem si jistá jak se tento olej bude chovat v případě mastných vlasů.


Přiznám se, že na tělo jsem olej vyzkoušela jen párkrát a nebyl špatný, ale větší využití jsem našla v péči o pleť. Nejdříve něco k mé pleti, dříve jsem měla pleť hodně mastnou a aknózní. Teď se má pleť umoudřila a je normální, dá se říct lehce smíšená. Mám mastnější T-zónu, ale není to nic tragického a na tvářích se mi občas tvoří sušší místa. Já olej používám skoro dva měsíce vždy večer na vyčištěnou pleť. Ze začátku testování jsem olej používala i ráno, ale to mé pleti moc nevyhovovalo, a bojovala jsem pak s některými hlavně hydratačními makeupy, které mi nechtěly moc držet. Ale zpět k večernímu testování, na důkladně vyčištěnou pleť nakapu 2-4 kapky na pleť a vmasíruji. První dva týdny jsem nezaznamenala, žádný pokrok a docela jsem si začala říkat, o čem to všichni tak básní. A pak mi to došlo, ten olej je vážně skvělý. Moje pleť se po dalších pár dnech stávala vypnutější a pevnější. Po měsíci používání je má pleť viditelně hydratovaná a dokonce mi později stačily jen dvě kapky oleje na celou pleť. Postupně mi vymizely suchá místa a pokud vás občas trápí nos, který se loupe jako mě, tak i zde najdete využití oleje, který mě během noci zbavil šupinek na nose. Celkově se mi stav pleti zlepšil a všiml si toho i manžel, což je co říct.


Zaujal vás olej nebo máte s ním už nějakou zkušenost?

K dostání olej Zde.


Vaše Hevi


Komentáře

  1. Tak na ta suchá místa v oblasti nosu by se mi neskutečně hodil, stejně tak jako na mé suché vlasy :D Ještě jsem o tomto oleji neslyšela :)

    EVERYTHIN KATE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marulový olej na trhu novinkou, ale určitě doporučím ho omrknout.

      Vymazat
  2. Tak to vyzerá naozaj super. Ešte sm o tom nepočula no vôňu marhúľ milujem

    Čo je dobré to musím mať aktuálne aj s GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  3. Když si všimne i manžel, to je co říct :) Když se řekne Sefiros, tak já si prvně vybavím právě Barču, protože už na dost produktů dělala video.
    Marulový olej mě osobně taky zaujal a všeobecně mám oleje moc ráda, vyhovují mi na tělo, pleť i vlasy :)

    OdpovědětVymazat
  4. To zní krásně, olejíčky miluju a pokud se dá využít jak na pleť, tak na hlavu, tak by to bylo něco pro mě. Líbí se mi, jak popisuješ účinek. Super, že ti výrobek takhle sedl :)

    OdpovědětVymazat
  5. Mne sa páčia viacúčelové oleje, a marhuľový musí byť úžasný. :)
    www.rebelliouslily.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  6. Tak ten vypadá hodně dobře. Bohužel mám zásoby olejů na nekonečně dlouhou dobu, takže zatím si ho bohužel pořídit nemůžu :(

    OdpovědětVymazat
  7. Tohle zni jako dobra vec.:) Takove pripravky ja muzu.
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  8. Tiez mavam suche miesta na tvary, bojujem s tym a nie vzdy pomoze denny krem. Do olejicku by som urcite chcela ist, rozmyslala som nad olejmi od havlikovy apoteky, ale ako pozeram tento tiez nevyzera zle :)
    http://beautyshopaholik.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To znám, a od té doby co používám tento olej se to hodně lepší :)

      Vymazat
  9. Vyzerá naozaj prakticky a dobre :) Nesmierne sa mi páči aj jeho dizajn :) Krásna recenzia :)

    OdpovědětVymazat
  10. Olej je geniální, nic lepšího jsem na pleť ještě neměla, takže mooooc doporučuji a zachránil mi i mé suché konečky vlasů. Díky :)

    OdpovědětVymazat
  11. O tomhle oleji jsem ještě vůbec neslyšela a ani o této značce. Moc se mi ale líbí balení a účinky jsou evidentně skvělé, hlavně mě zaujalo to, že tak skvěle zatočí se šupinkami a suchými místy, něco takového bych potřebovala :) Děkuji za tip :)

    SweetElis

    OdpovědětVymazat
  12. ja som sa teraz uplne zamilovala do olejov, tie vysledky su neporovnatelne :)

    Pozyvam na letnu GIVEAWAY tu: https://biancaprincipessa.blogspot.sk/2016/05/rexona-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj, olej používám asi 5 týdnů na pleť a jsem nadšená. Vůbec neucpává póry a od používání se mi neudělal ani popínek a to já mám aknóznější a smíšenou pleť. Našla jsem pro něj využití i přes den - dávám jednu kapku oleje do jedné pumpičky makeupu (jak doporučuje Wayne Goss) a musím říct, že je to opravdu něco. Makeup vypadá lépe, řekla bych, že i déle drží a vypadá déle čerstvěji a vůbec se nemastím, řekla bych že i naopak - vysvětluji si to tak, že jak je pleť hydratovanější, tak nemá potřebu se sama mastit. Podle mě je to zázrak :-) Eliška

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, a určitě zkusím tip dál olej do makeupu. To mě hodně zaujalo, a přiznám se, že mě to ani nenapadlo. Moc díky.

      Vymazat
  14. Taky jsem olejíček na blozích už zaznamenala, ale trošku mě odrazuje ta olivová vůně... nevím, jak by mi to sedělo, jestli by mi nevadila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není to nic extrémního a po pár dnech jsem si na ni zvykla, a až tak mi nevadí.

      Vymazat
    2. Nebude to mi věř jelikož se probouzet každým dnem krásnější tak zapomenes na tu vůni:-)

      Vymazat
  15. Děkuji za pěknou recenzi, asi před měsícem jsem si ho z Vivantis objednala a zatím jsem z něj nadšená. Čekala bych, jak budu mastná, ale za chvilku se olej hezky vstřebá a kůži zanechá příjemně hydratovanou, což mě mile překvapilo :) Když tak ještě doporučuji využít i cashback přes Tipli, z tohoto obchodu vracejí až 12 %, což se vždycky hodí, nebo ne? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se líbí. Super, že ti olejík sedí. Já už mám druhé balení a určitě budu pořizovat další. :) Tipli nemám, ale docela uvažuji, že si ho zřídím :-)

      Vymazat
  16. já jsem někde četla, že olejiček je vhodné ohřát před použitím kvůli jeho hustší konzistenci, tady čtu komenty a zatím to nikdo neuvádí.

    OdpovědětVymazat
  17. Ahojky tento olej používám hodně dlouho jelikož vyrábím krémy tak i tam ma využití no co říci moje pleť je aknozni hodně vše se po dlouhodobém užívání zlepšilo .Používám ho i přes den a dám si jen pudr fixacni od firmy MAC a to stačí dám tvarenka jsem hotová podkladový make-up uz dlouho nepoužívám jsem spokojená

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář :-)