úterý 19. dubna 2016

ZAOSTŘENO NA ŘASENKY: MAYBELLINE ILLEGAL LENGTH


Poslední dobou mi hodně chválíte mé řasy a já vám dneska představím řasenku, které za tak krásné řasy můžu poděkovat. A tou šťastnou je Illegal Length od Maybelline. Musím přiznat, že v regálu jsem tuhle řasenku hodně opomíjela a ani jsem si ji nevšimla. A jak se ke mně tedy vlastně dostala? Našla jsem ji v akci cca 89 Kč v malé drogérce, takže nebylo co řešit a říkala jsem si, že ji zkusím. Nakonec jsem si ji zamilovala na tolik, že už mám několikáté balení a kupovat si ji budu stále.


Původní cena řasenky je cca 250 Kč a obsahuje 6,9 ml. A musím poznamenat, že se v drogérii objevuje docela málo a poslední dobou ji vidím spíše ve výprodeji. Trošku mě překvapila barva řasenky, která není 100 % černá. Jedná se spíše o černo-šedou barvu, ale na řasách mi přijde spíše černá.


Řasenka má stříbrný oválný obal, doplněný neonově růžovými nápisy. Jednoduché a moc hezké balení, které umí zaujmout. V ruce se řasenka pěkně drží a díky dlouhému uzávěru a samotné řasence se s ní k skvěle pracuje.


Po otevření řasenky vykoukne docela dlouhý kartáček, který zabere řasy na celém oku a tím usnadní i práci a řasy vám řasenka vytvoří raz dva. Kartáček má krátké "rozcapené" štětiny, které jsou měkké a poddajné. 


Řasenka má krémovou konzistenci, která v sobě navíc ještě ukrývá malé nepatrné vlákýnka, které řasy pěkně prodlouží a nadstaví. Mile mě překvapilo, že řasenka mi otevřená vydržela skoro 4,5 měsíce a až pak začala vysychat. 



Moje řasy jsou kratší, ale zase hustější ve vnějším koutku a prodloužení potřebují jako sůl.


Viditelně řasenka řasy prodlouží a zahustí. Dá se skvěle navrstvit a nemá tentence nijak extrémně slepovat řasy k sobě.


S lehkostí s ní vytvoří jemný look, ale při vrstvení i dramatické kukadla.


Během dne řasenka pod oči neopadává a ani se neobtiskává pod obočí. Za mě je to skvělá řasenka, kterou můžu určitě doporučit. A pro mě se zatím stává asi svatým grálem mezi řasenkami z drogérie.



Máte svůj řasenkový svatý grál v drogerce?



Vaše Hevi


42 komentářů:

  1. tak takúto som u nás ani nevidela, boh vie, či ju vôbec na Slovensku máme :( vyzerá dobre za perfektnú cenu, skúsila by som ju :)
    Drew's Beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fatk, tak to je škoda. Myslím, že by ti mohla sednout.

      Vymazat
  2. Vyzerá vážne super! A tebe to na poslednej fotke veľmi pristane :)

    Hello, my name is Ev

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji Ev. Já jsem se do ní zamilovala.

      Vymazat
  3. Ja som ju mala asi pred rokom ,možno aj viac. Bola celkom dobrá len mi rýchlo vyschla :/

    Lavandula Diary

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rychle vyschla? mě právě nevysychá a super.

      Vymazat
  4. Vypadá opravdu hodně dobře :)

    OdpovědětVymazat
  5. Riasenka vyzerá naozaj famózne :) Som rada, že si s ňou spokojná :) Asi sa po nej pozriem aj ja :)

    Čo je dobré to musím mať aktuálne aj s 2ma GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  6. Tak ty řasy s ní jsou opravdu krásné! Musím po ní v drogerii mrknout, protože já ten svůj svatý grál pořád ne a ne najít :(

    SweetElis

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak třeba se jím stane právě tahle řasenka :-)

      Vymazat
  7. Tu jsem tedy vůbec nezaznamenala, ale od teď se po ní budu dívat :) Udělala ti krásné řasy a máš i dokonalé obočí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé moc děkuji :-) Já s tím obočím zatím bojuji. někdy se podaří super a z toho to vypadá děsně.

      Vymazat
  8. No ta vypadá výborně, taky jsem jí viděla skoro pořád jen ve výprodejích :) Mě nikdy nezklamala Diamante od Gabrielly Salvete :)

    OdpovědětVymazat
  9. Krásný řasy udělá, této jsem si v regálu nikdy nevšimla :)

    OdpovědětVymazat
  10. Tebe tie riasy vyčarovala naozaj nádherné! :) Ja mám v obľube hlavne riasenky ktoré majú hrubé kefky, tie s menšími kefkami mi väčšinou veľmi nesedia (jediná s tenkou kefkou ktorá mi vyhovuje je GreatLash). No možno by som vyskúšala aj túto :)

    OdpovědětVymazat
  11. To jsou řasy :) Na tu se podívám a děkuji za tip :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nz a podus ji pořídíš, budu ráda když napíšeš jak ti sedla :)

      Vymazat
  12. Fantastic post and such a good advice !
    I am Your newest GFC follower
    Kisses,
    LaMarthisse

    OdpovědětVymazat
  13. Vypadá moc dobře a pokud někde bude za nízkou cenu, tak je moje :D ! Ta moje je totiž skvělá, ale drahá :X
    http://gabux-creativity.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Teda tak tuhle řasenku jsem v drogerii snad ještě neviděla, ale moc se mi líbí. Dělá opravdu krásné, přirozené řasy!! Líbí se mi i to balení, ta růžová :)))))

    http://www.verustyle.cz/2016/04/kosmeticky-haul-sephora-douglas.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak třeba tě článek nalákal ke koupi :-)

      Vymazat
  15. this mascara is awesome!

    http://notjessfashion.com/bali-high

    OdpovědětVymazat
  16. Ja si doteraz neviem nájsť kvalitnú špirálu, s ktorou by som bola stopercentne spokojná! Musím hľadať ďalej a dúfam, že nájdem aj túto!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak třeba tě zaujme tahle. :) Často bývá akce na Maybelline, takže se dá sehnat se slevou :-) za zkoušku nic nedáš. :-) Když to řeknu blbě když ti nebude vyhovovat tak vyhodíš 200 Kč lepší než řasenka za 500 :(

      Vymazat
  17. Pěkný článek :) já jsem si před dovolenou u moře pořídila voděodolnou verzi této řasenky a myslím, že mi moc nevyhovovala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-) Voděodolnou verzi jsem zkoušela, ale ta mé taky moc nezaujala.. :( Tahle je určo lepší :-)

      Vymazat
  18. Vypada dobre.:-)
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  19. S řasenkama mám věčný problém, tato vypadá dobře, i kartáček se mi líbí, mohla bych vyzkoušet :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak třeba tahle budu řešením na tvůj problém :-)

      Vymazat
  20. I like your blog! Great post, I just recently tried a similar product that I received for free from perfumora.com. Will buy this one next time!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář :-)

Všechny mé fotografie a obsah blogu je chráněn autorským právem. Nesmí být použity nebo reprodukovány žádným způsobem bez mého svolení. © wormake.blogspot.cz | Template by DanyČuks