KOSMETICKÉ PEKLO A NEBE - DEKORATIVKA č.4

Spotřebovávat dekorativní kosmetiku není jednoduché a trvá to mnohem déle než u kosmetiky pečující nebo vlasové. Mě se pár produktů nakupilo z části vypotřebováním a z části když jsem kosmetiku stěhovala do nového úložného prostoru. A když jsem se konečně dostala k nafocení produktů a sepsání článku mě překvapilo kolik balzámů jsem spotřebovala a vyhodila. Docela by mě zajímalo jak vám jde spotřeba dekorativní kosmetiky a jestli dekorativní kosmetiku vyhazujete když ji skončí doporučená lhůta používání a nebo na to prdíte? U mě to hodně záleží na produktech, ale většinou kosmetiku používám do doby než změní konzistenci nebo parfemaci. 


Matující makeup Lambre má přirozenou světle béžovou barvu. Má krémovou konzistenci a na pleti je příjemný. S pletí si rozumí a nemá tendence se vlévat do vrásek a pórů. Pleť zmatní a lehce vyhladí, bohužel zmatnění pleti vydrží cca 4-5 hodin, pak se pleť začne lehce lesknout v oblasti čela a nosu. Makeup má lehké krytí, takže pokud potřebujete silnější je nutné použít korektor. Makeup nedoporučuji vrstvit, protože pak se z něj lehce může stát nevzhledná maska. Líbí se mi, že makeup má pumpičky díky které se makeup lehce dávkuje.


Další makeup, který jsem spotřebovala je tenhle Miss Sporty v odstínu 002 Light. Odstín byl sice světlý, ale ne pro bledulky. Sice je na mě psané, že má být matující, ale matný effekt nebyl nijak ohromující. Zmatnění jsem pozorovala asi hodinku po nanesení a pak jsem musela pudrovat. S pudrem si makeup rozumí skvěle a nemá tendence se pod ním srážet. Když makeup nanesu má lehké až střední krytí, stejně jako u makeup Lambre nedoporučuji vrstvit, pak se začíná srážet a tvořit masku. A něco ke svítivé 14 na makeupu, čtrnáct hodin mi na pleti nevydrží s těží mi dal 8 hodin a pak po něm nebylo vidu ani slechu. Zase chválím pumpičkové dávkování, že díky tomu z lahvičky dostane veškerý makeup.


A poslední makeup, který to má už za sebou je všemi opěvovaný Truffle od Dermacolu. Já jsem měla odstín č.1. Ten byl pro světlou pleť naprosto skvělý. Měl hodně vysoké krytí, a proto se s ním muselo nakládat velmi opatrně, protože se s ním dalo lehce sklouznout k nevzhledné masce. Makeup pleť pěkně hydratoval a nevysušoval. Seděl i mastnější pleti s tím, že bylo nutné pudrovat pro dokonalý matný vzhled. 


Na značku Stage Line jsem narazila při kurzu líčení, který jsem už dříve absolvovala. Značka mě hodně zaujala, protože je určena pro profesionální použití. Korektor má hutnou konzistenci, ale dá se lehce rozetřít. Mám odstín PC, který je hodně světloučný s narůžovělým tónem. Má hodně vysoké krytí a zakryje i modřinu. 


Browdrama od Maybelline v odstínu Dark Brown, patřil k mým prvním produktům na obočí. Při otevření mě trošku zarazil zvláštní kartáček s bambulkou na konci, ale musím uznat, že se mi s gelem pracovalo velmi dobře. Gel má tmavě hnědou barvu s kapkou šedé. Obočí zafixoval a udržel ho na svém místě po celý den. 


Dekorativní kosmetika Alverde mi moc nesedí. Pár produktů jsem měla možnost vyzkoušet a nebyly nic moc, dost mi vadí parfemace produktů. Gel měl přírodní kartáček, který nebyl špatný. Celkově gel nebyl vůbec špatný, obočí zafixoval a chloupky zadržel na místě, takže jediné co mi opravdu vadilo byla jeho parfemace.


Linky z limitované edice Beach Cruisers měly nádherné barvičky, a je mi hodně líto že už jsou vyschlé. Pigmentované byly opravdu skvěle, linky se pyšní klasický malým aplikátorem ze štětinek, měl krátké štětinky s kterými se lehce pracovalo a téměr se neohýbaly. Po zaschnutí se linky ani nehnuly a na víčku vydržely do odlíčení. 

V případě linek Master Duo od Maybelline jsem nebyla vůbec happy, linky mají lehkou téměř nulovou pigmentaci. Barva bohužel není vůbec černá, ale spíše světlá šedá. Konzistencí jsou hodně vodové a chvíli jim trvá než zaschnou, po zaschnutí držely cca 8 hodin.. Jako aplikátor mají dlouhý tenký pěnový kužel s placatou kuličkou na konci. S aplikátorem se skvěle pracuje a linka s ním se tvoří jedna báseň, ale to je jediné pozitivum linek. 


Barevné řasenky umí obměnit každé líčení. Barevné řasenky Miss Sporty mají nádherné syté barvy, které opravdu na řasách vidíte, což je někdy problém barevných řasenek. Řasenky mají klasický přírodní šteteček, který je lepší více otřít, protože nabírá docela dost barvy a s řasenkou se pak špatně pracuje. Celkově bych řasenky doporučila používat na černou řasenku a nebo počítat s tím, že vám řasenka sice zbarví řasy, ale vůbec je neprodlouží ani nezahustí.

Řasenka L´oreal Explosion má aplikátor v podobě gumové kuličky. Na rovinu se přiznám, že s touhle řasenkou vůbec neumím pracovat a po dvou rejpnutích do oka, letěla do koše.

Za to řasenka Miss Sporty Lash Millionaire je naprostý skvost. Jak se říká za pár korun hodně muziky. Tak tady to platí dvojnásob. Má malý přírodní kartáček lehce připomínající přesýpací hodiny. Tuhle řasenku jsem si zamilovala na první použití, protože umí řasy prodloužit i zahustit a na pohled jich udělá opravdu hodně.

Nakonec tu mám poslední barevnou řasenku. Tentokrát od Sephory, tahle řasenka má modrou barvu a velký silikonový kartáček s krátkými štětinkami. Řasenka měla nádhernou elektrickou modrou, jen bohužel její problém byl, že tak krásná barva nešla přenést na řasy. Řasy sice lehce zbarvila, ale na první pohled to nebylo vůbec vidět a řasy lehce slepila k sobě.


Sérum Realash jsem si už objednala znovu, protože mým řasám velice pomohlo. A z krátkých nic moc řas mi udělalo nádherné dlouhé a husté řasy. Recenze Zde.


U těchto krémových stínů Calvin Klein mě lákala jejich barva. Gold velvet (fialová) je nádherná tmavě fialová barva, která obsahuje malé stříbrné třpytky. Sage shimmer (vínová) má rezavo-vínovou barvičku. Oba stíny mají střední pigmentaci a rozblendí se jemně do ztracena. Bohužel jejich výdrž je nulová. Když stíny nanesu na oční víčko, tak v pěkném stavu mi vydrží pár minut, a po pár mrknutí se stíny slijí do vrásek a utvoří nevzhledné linky uprostřed víčka. Bohužel slévání stínů nezabrání ani báze. Když krémové stíny zafixuji pudrovými stíny, tak jejich výdrž posunu jen o pár desítek minut, ale slévání to nezabrání.


Při stěhování mé kosmetické sbírky mi bohužel spadla krabička s mono stíny a některé z nich se mi rozflákaly. 


Pamatujete si ještě značku Makeup Academy? Poslední dobou se mi zdá, že nějak vymizela. Já od nich mám pár paletek stínů a ty jsou skvělé. Měla jsem i tuhle rtěnku z matné řady. Lilac belle je studená růžovo-fialová barva. Odstín je to moc pěkný a zajímavý. Rtěnka má pěkný matný finish, bohužel je hodně tuhá a nanést ji na rty je obtížné a když už se mi to podaří, tak to není nic příjemného. Rty stahuje a hodně vysušuje.

Makeup revolution Lipstick v odstínu Immoral. Světle modrý studený odstín je málo-viditelný, a proto docela zajímavý. Moc se mi líbí barvička, ale provedení samotné rtěnky už moc ne. Má hodně krémovou konzistenci a díky tomu na rtech nedrží a zalézá do vrásek.

Rtěnka Gabriela Salvete č. 12 je hydratační s hodně lesklým finishem tzv "mokrých rtů". Rtěnka má božskou růžovou barvu s modrým podtónem. Opravdu dělá effekt mokrých rtů. Je hodně hydratační, ale i přesto se na rtech udrží i bez konturovací tužky a nezalézá do vrásek. Bohužel rtěnku mám už asi 6 let a trošku nevábně voní.


Na své hodně popraskané rty jsem už našla řešení, a tím je tento balzám od Blistex. Balzám mé rty zahrání z každého průseru a ačkoliv bývají hodně popraskané a vysušené, tenhle bílý drahoušek si s nimi poradí a za chvíli po nepleše na rtech není vidu ani slechu. Mají krémovou konzistenci a bílou barvu, která na rtech zprůhlední.


Balea balzámek měl mangovou příchuť, která je hodně neobvyklá, ale u mě určitě vítaná. Miluji mango. Balzám byl příjemný, jen se mi bohužel zlomil.

Další balzám Balea tentokrát Malinový ten jsem použila párkrát. Je hodně tuhý a mé rty spíše tahal než hydratoval. A navíc ani ta vůně mě nijak neoslovila. Když jsem ho kupovala tak jsem doufala, že vůně bude svěží a příjemná, bohužel realita byla hodně chemická.

Sovičkové balzámky od značky Moje jsou super, Pěkně hydratují, na rtech jsou příjemné a navíc ještě roztomilé.

Došel mi i můj miláček od Crazy Rumors. Božská a chutná vůně kořeněného jablka byla opravdu okouzlující a já si balzámy téhle značky opravdu zamilovala. 


Další várku balzámky začneme Jelením lojem Kiss me! Balzám je na rtech příjemný, jen bohužel co mi brání ho používat je jeho extrémně chemická vůně, která ani zdaleka nepřipomíná vůni malin.

Balzám My face měl nasládlou vůni, ale jediné co rtům dal tak byl bílý mrtvolný nádech v podobě vysoké perleti. Hydrataci u něj nehledejte, protože té vám moc nedá. Já jsem ho používala místo lesku na rty, přes klasické rtěnky.

Balzámek Collection měl svěží jablečnou vůni a lojovitou konzistenci, která na rtech dělala lehký povlak. Hydratace nebyla špatné, ale určitě to nebyl balzám, který by vás zachránil. Byla to taková průměrná klasika.

Všude známý Baby Lips zavítal i ke mně.. Mě osobně nějak "babylipsí" vlna nechytla a nemusela jsem doma mít všechny. Tenhle Cherry me mě zaujal právě jeho lehkou červenou barvou. Ve dnech kdy jsem neměla náladu na sytou rudou, ale přece lehkou rudou barvu bych snesla, byl červený Baby Lips fajn.

Balzám na rty s arganovým olejem od značky Body tip s příchutí bílé čokolády. Celkově balzám špatný není. Na rtech je příjemný, pěkně hydratuje jen se asi nepřenesu přes smrad, který ani z daleka nepřipomíná bílou čokoládu..

Balzámy Blistex mám moc ráda, ale tohle barevné blátíčko mě vůbec nezaujalo a spíše mě zklamalo na plné čáře. Balzám by měl rtům dodat lehkou barvu, bohužel je tak tuhý že dostat z něj lehkou barvu je obtížné a snad nemožné. Opravdu se chová jako blátíčko.

A poslední balzámky jsou tyhle s růžovým olejem. Mají jemnou parfemaci růži a lehce z nich cítím i vůni medu. Co u nich musím vyzdvihnout je, že umí rty vyhladit a připravit na nános rtěnky. Rty hydratují asi nejlépe z těchto balzámů (na fotce).


Než jsem narazila na skvělý balzám od Blistex tak jsem používala tenhle Kosmín. Určitě není špatný, ale Blistex se mi zdá o kapku lepší. Kosmín má silnou bylinnou parfemaci a vazelínový základ, který obsahuje další bylinky pro regenraci rtů. Ze začátku rtům hodně pomohl, ale pak jakoby si na jeho účinky zvykly. Ale pořád své místo v šuplíku zaujímá, protože na opary a prasklé koutky je fajn.


A co jste za poslední dobu z dekorativní kosmetiky spotřebovaly vy?


Vaše Hevi



Komentáře

  1. Tak to je pěkná hromádka balzámů. Já vždycky používám 2-3 současně a snažím se nedělat si zásoby. Moc to nejde :-) Dekorativka Alverde mi také moc nesedí kromě rtěnek. Pečující kosmetika této značky je na tom o mnoho lépe
    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pečující kosmetiku časem plánuji si vzít na paškál, a možná mě i překvapí.

      Vymazat
  2. To je dost slušné množství. Je vidět že ty produkty opravdu používáš ve velkém. Řasenku od Loreal explosion vůbec neznám a tím pádem bych ji i ráda vyzkoušela protože kartáček by mě fakt zajímal jak funguje :-D. ALverde na obočí mám a přijde mi fajn. Parfemace produktů od Alverde mi nikdy nevoní co si budeme povídat.

    OdpovědětVymazat
  3. Já ráda Baby lips a pak Hurraw balzámy, ty mi přijdou nej, z drogérie je dobrý SOS Alterra s granátovým jablkem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za tip na SOS Alterra :) Granátové jablko já můžu.

      Vymazat
  4. Ty jo těch balzámků... ty jedeš ve velkém :) já se snažím nemít moc produktů, ale spíš používat míň a když mi dojde tak si pořídím další :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ta kupa balzámků:-) Na balzámky jsem taky maniak, i když co budu vykládat, jsem posedlá kosmetikou obecně:-D Jinak, já u dekorativní kosmetiky moc data spotřeby nehlídám, vyhazuji buď hned po dopotřebování a nebo a to je ten častější případ hromadně při čistkách, kdy dávám pryč dekorativku, která se mi jen bez využití válí v šuplících.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím.. podle mě je zbytečné to vyhazovat.. a kolikrát se jedná o Limitované edice :(

      Vymazat
  6. Velmi pekny clanek👍👍👍 balzamy miluju a zvlast ted, kdyz mam velmi suche rty👎

    Andreablog Tu

    OdpovědětVymazat
  7. Polovicu z týchto produktov som si v obchode ešte ani nevšimla,.. tie balzamy ale poznám a doslova milujem :) U mňa balzamy nikdy nesmú chýbať. U mňa bolo veľkým sklamaním balzam Kiss me. Hrozná vôňa a nevyhovoval mi k perám

    Čo je dobré to musím mať aktuálne aj s GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  8. Tiene CK mám doma v čiernej variante a je to tá istá pesnička s tým rozdielom, že ani tá čierna nie je bohvieako čierna.. Na očiach dajú tak cca 3, v lepšom prípade dokonca až 5 minút. Nepomáha ani báza. Som veľmi sklamaná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně.. já je kupovala za 150 Kč.. :( A musím říct, že mě zklamaly na plné čáře!

      Vymazat
  9. Tééda to je věcí! Zaujaly mě ty barevné řasenky, já bych na ně odvahu neměla, ale tobě sluší všechno!
    Beauty by K. - zvu tě na soutěž

    OdpovědětVymazat
  10. Teda ty jedeš balzámy opravdu ve velkém :D S datem spotřeby u kosmetiky to mám jako ty :) A gel na obočí mám barevný a jsem spokojená, hlavně jeho rychlou aplikací, jen by mohl být trochu studenější.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. uf, už jsi druhá co ho chválí, možná ten barevný zkusím!

      Vymazat
  11. Ještě to sem nikdo nenapsal, tak to napíšu já- teda, to je ale hromada balzámů :-)
    Takovou hromadu nespotřebuji ani za rok. Naštěstí mám rty v pořádku.
    O všem? Ovšem!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to ti tiše závidím, protože suché a hodně popraskané rty není nic příjemného.. :(

      Vymazat
  12. Teda Hevi, to je neskutečná spotřeba. Tolik balzámů na rty jako ty doma ani nemám :D To bych měla tak na pět let :D Ale super článek, ráda jsem se nechala inspirovat na další nové produkty :)

    OdpovědětVymazat
  13. Dermacol Truffle makeup jsem měla taky, ale musím říct, že mně teda vůbec nevyhovoval. Měla jsem stejný odstín jako ty, ale byl uplně oranžový a celkově takový divný :D Asi nějaký vadný kus, jinak si to nedovedu vysvětlit :/ ... No a koukám těch balzámků teda je! Tolik jsem nespotřebovala snad za celý svůj život :D

    SweetElis

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono hodně zaleží na pleti, párkrát jsem se setkala s tím, že někomu na pleti zoxidoval..

      Vymazat
  14. Wow, jaká hromada balzámů. :-o Tak to nehrozí, že bych já někdy svojí zásobu takhle hezky spotřebovala. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě ano, ani já nevěřím že se mi to podařilo, ale po vyhrabaní kapes a kabelek se to pěkně nastřádalo..

      Vymazat
  15. Zaujal mě balzám od Blistex. Já často a ráda používám právě tebou zmíněný Kosmín, ale když píšeš, že Blistex se ti zdá lepší, tak ho určitě vyzkouším. :)

    OdpovědětVymazat
  16. Za mě je Blistex lepší, lépe voní, lepší aplikace a více viditelný účinnek.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář :-)