KLORANE - SUCHÝ ŠAMPÓN S OVESNÝM MLÉKEM


Suché šampóny patří k velkým pomocníkům pro boj s mastnými vlasy. Na trh přišlo hned několik značek se svými suchými zázraky. Jendou z nich je i značka Klorane. A právě značka Klorane je na mém blogu už trošku profláknutá. Před časem jsem dělala recenzi na jejich Datlový šampón pro suché vlasy, který byl božský. A teď přichází na řadu suchý šampón díky portálu Blogerky.cz.



Ve výzvě jsem dostala možnost si vybrat svůj kousek, který mě nejvíce zaujal. Já jsem si zvolila variantu s ovesným mlékem, Extra Jemný, pro kaštanové až hnědé vlasy. Už je vám jasné proč mě právě tenhle suchý šampón zaujal? Protože mé vlasy jsou hnědé, a nemám ráda, když mi suchý šampón dělá bílý ombré nádech  a co si budeme nalhávat, většina suchých šampónů pro tmavé vlasy není určena.


Suchý šampón má jemný a jednoduchý design, který lahodí snad každému oku. Balení obsahuje 150 ml a jeho cena je 279 Kč na eshopu ZDE. Musím uznat, že cena se mi zdá opravdu vysoká.


 Střička je klasická a vydává jemnou mlhu.



Vůni ovesného mléka jsem si nedokázala ani představit, ale vůně je jemná, přírodní a moc příjemná.



Po použití suchého šampónu mé vlasy zůstali nadýchanější a hebké, tento effekt mi vydrží až na další dva dny. S šampónu mám radost, je skvělý a ráda jsem ho používala. Pokud se ptáte na to jestli bych si ho koupila znovu, tak má odpověď bude, že nevím. Cena se mi zdá vysoká, ale effekt má šampón docela ucházející.



Jaký suchý šampón používáte vy?

Vaše Hevi

Komentáře

  1. Jéj kočka, od Klorane som dostala šampón aj ja, ale s "kopřivou", nakoľko mám jemnučko hnedé vlasy. Aj mne pomohol šampón, avšak cena je trocha privysoká, keďže schauma či balea suchý šampón má podľa mňa rovnaké účinky a je podstatne lacnejší

    Pozývam teba aj tvojich čitateľov na moju extra MEGA GIVEAWAY (4 súťaže v 1) v ktorej si môžeš zasúťažiť o poukážky ale aj o viac ako 40 pruduktov z kozmetiky, knihy či šperky

    OdpovědětVymazat
  2. Takže nedělal žádné bílé šmouhy? To mi na suchých šamponech taky vadí, ta "rychlá" pomoc pak ztrácí na efektu, když musím 10 minut šmrdlat vlasy, aby bílý prášek zmizel...

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá zajímavě, ale ta cena je opravdu moc. Já jsem si nedávno pořídila svůj první suchý šampon a to od Batiste, ten na objem a bohužel objem mi nedělá žádný a jak na to nejsem zvyklá tak mi to ve vlasech navíc strašně vadí :/ Nevím jestli dělám něco špatně nebo to jen není produkt pro mě :(

    SweetElis

    OdpovědětVymazat
  4. Já používám už několik let suché šampony od Batiste a jsem s nimi spokojená :)
    HAUTE BASICS urban decay giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám jen jednu zkušenost, ale také velká spokojenost :-)

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář :-)