KOSMETICKÉ ADVENTNÍ KALENDÁŘE PRO ROK 2015

Adventní kalendáře, které za svými okýnky místo čokolády ukrývají nějaké ty kosmetické poklady se poslední dobou staly hitem. Jsou snad oblíbenější než ty s čokoládou. Kosmetické adventní kalendáře nabízí mnoho značek. I já jsem ji pár našla, všechny by měli být dostupné v ČR. Zatím jsem si žádný neobjednala a stále nevím jestli objednám. Když jsem byla malá tak jsem okýnka nevydržela otvírat každý den, a většinou jsem je otevřela najednou hned první den. Věřím, že i s tímhle kosmetickým by to bylo stejné.

zdroj - eshop

První zástupce, který mě zaujal byl tenhle Adventní kalendář od L´Occitane. Musím uznat, že tenhle kalendář je hodně povedený a ve svých okýnkách ukrývá zajímavé poklady.

zdroj - eshop

Adventní kalendář si letos připravil i Lush. Tady vás jen trochu překvapí počet produktů, které kalendář obsahuje. 

zdroj - eshop

Pro milovnice manikúry a laků. Značka Alessandro vytvořila svůj adventní kalendář také. Do kterého vložila laky, krém na ruce, odstraňovač kůžičky a mnoho dalšího.

zdroj - eshop

K dostání je u nás i kalendář od kosmetické značky W7. Obal tohoto kalendáře se mi moc nelíbí, ale obsah kalendáře je velice rozmanitý a zajímavý. Uvnitř najdete laky, rtěnky, stíny, makeup a další.

zdroj - eshop

Kalendář, který tu nemohl chybět je od Benefitu. Letos je opravdu povedený. 

zdroj


Svůj kalendář si najdou i milovnice mýdel a balistiků. Tenhle je od značky Bomb Cosmetics.



Adventní kalendáře jsou skvělé pro ty, kteří chtějí od dané kosmetiky něco vyzkoušet. Hlavně třeba od dražších značek. Takhle máte totiž zkusit více produktů za docela slušnou cenu.



Jaký Adventní kalendář zaujal vás?

Vaše Hevi



Komentáře

  1. Nejvíc se mi líbí ten Benefit :) Loni mě hodně lákal od yancee candle, ale nekoupila jsem. Mě bavilo hrát každý den adventní kalendáře virtuální, na FB nebo stránkách firem se každý den otevírá okýnko. Povedlo se mi tak vyhrát pěkný balík kosmetiky a není tam to riziko, že otevřeš okýnka dřív, tam to nejde :D

    blog Měj se ráda

    OdpovědětVymazat
  2. já mám od Look fantastics, už bych ho měla mít doma, čekala jsem na douglas, ale zatím nic, tak nevím zda letos bude. Loni jsem měla od W7 a teda nic moc, moc mě to nezaujalo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě se W7 libí jen půlku toho nevyužiji, tak je to pro mě zbytečné.. :(

      Vymazat
  3. Brala bych úplně všechny, ale reálně to vidím spíš na klasický čokoládový kalendář, zato chci pořádnou kosmetickou nadílku pod stromečkem:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsme dvě.. :-) Čokoládu sežeru hned první den a do vánoc držím dietu.. :D

      Vymazat
  4. Nice items I love it!:)
    kisses from Poland!

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  5. Zaujal mě ten od Benefitu nebo od Lush, ale o jejich koupi popřemýšlím. :)
    http://anyworld0036.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Jee to vypadá super, ale na mě je to bohužel trochu drahá sranda :) Hodně se mi líbí ten od Loccitane a Benefitu

    OdpovědětVymazat
  7. Líbí se mi moc ten od Loccitane. Lush bych brala též, a vlastně i ten Benefit :)

    OdpovědětVymazat
  8. Pekné kalendáre :) Mne sa páči ten kvázi kalendár od DM-ka ,čo dostávajú blogerky :) Vždy je to krásne zabalené a veľa vecí majú v plných baleniach :)

    Lavandula Diary

    OdpovědětVymazat
  9. Líbí se mi všechny, ale vyndat z okénka každý den jiný lak by se mi líbilo asi nejvíc. :)

    OdpovědětVymazat
  10. Úžasné kalendáre. Aj keď som už neni dieťa, stále ma veľmi bavia. Seriózne uvažujem nad L'Occitane.

    OdpovědětVymazat
  11. Moc se mi líbí ten kalendář od Benefitu, ale zaujaly mě i ty balistiky a mýdla, to musí být taky super :) Co vánoční den, to příjemná koupel:)
    One blondie life

    OdpovědětVymazat
  12. No ten od Benefitu nebo L´Occitane bych brala všema deseti, ty vypadají fakt skvěle! Docela by mě zajímala cena.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Benefit jsem nezjistila..a L´Occitane byl něco přes tisícovku, ale je bohužel vyprodaný.. :(

      Vymazat
  13. Nejvíce mě zaujal kalendář od L´Occitane, ale kdybych dostala jakýkoliv, byla bych šťastná :D

    OdpovědětVymazat
  14. Krásný článek, já objevila jeden moc príma kalendář ale s bižuterií v Iam :).
    LenaČerge

    OdpovědětVymazat
  15. Díky za článek, vůbec jsem netušila, že něco takového existuje. Hned se jdu podívat na tvoje tipy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že jsem ti pomohla :-) Snad tě nějaký zaujme :-)

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář :-)