BLOGERKAROKU.CZ - Nominace a hlasování

Ještě stále nemůžu uvěřit, že jsem byla nominovaná na Blogerku roku 2015 v kategorii Beauty. (oprava kategorie Cosmo Objev) Z důvody chyby organizace jsem se s blogem dostala do kategorie Beauty, ale jelikož mám blog půl roku podle pravidel tak nepatřím, a proto blog byl přesunut do kategorie Cosmo objev.


Neskutečně si toho cením. Když jsem blog zakládala, tak mi lidé v mém okolí říkali, proč to zakládám, když je tolik blogů, že ten můj nikdo číst nebude. Já si v duchu říkala, že mi to nevadí. Blog byl můj sen. Můj svět. Makeup je můj svět. Tak vznikl název blogu. A to byl začátek všeho. Začátek blogovacího života a světa. Vždy jsem si říkala, že i kdyby blog nikdo nečetl, tak ho chci psát. Chci ho psát pro sebe a pro ty, kteří sem někdy zabloudí. Hlavně, ať se tu všem líbí a rádi se sem vrací. Blog se stal mým útočištěm, mým světem. Psala jsem ho tak, aby si tu každý našel svůj malý ráj a kam se schováte a těch pár řádků vás přenese do vašeho světa, kde nalezte pár chvil pro sebe. Věřím, že se mi to povedlo a jsem neskutečně šťastná, že se vás tu sešlo tolik. Vždy jsem si říkala, že tolik lidí si nedokážu představit na jednom místě. Pak jsem ho našla.. je to mé srdíčko. Neskutečně mě těší vaše krásné a povzbuzující komentáře. 

Tímto bych vám moc chtěla poděkovat a jsem ráda, že se na blog vracíte. To je pro mě největší dar.

Chci vám poděkovat za nominaci na Blogerku roku 2015 v kategorii Beauty. V téhle kategorii jsou skvělé a ostřílené blogerky. I kdybych se nedostala dál, je to pro mě čest se dostat aspoň sem.

Neprosím vás o hlasy pro můj blog. Rozhodujte se sami a vyberte si sami ten svůj oblíbený blog.




S láskou 

Vaše Hevi



Komentáře

  1. Môj hlas ti právom patrí, tvoj blog navštevujem rada :)
    Original copy blog

    OdpovědětVymazat
  2. Máš svělý blog a hlavně se mi líbí, že píšeš (snad) denně. Když zapínám ntb, hned hledám tvůj nový článek. :) Máš krásné fotky a hodně zajímavých produktů. Neméně se mi líbí tvé líčící články.

    OdpovědětVymazat
  3. Hevi, jsem strašně ráda, že zrovna ty jsi v nominaci na blogerku roku, protože na tvém blogu jde vidět, že ti blogování dělá radost a je to tvůj koníček. Fandím ti už od tvého prvního článku! Strašně se mi líbí, že články přidáváš pravidelně a hlavně ty tvoje dokonalé fotky! Vždy se zapomenu zeptat, ale čím fotíš? :) Jinak kdybych bydlela blíž a mohla bych, tak bych tě požádala, abys mě nalíčila, protože to co ty umíš s malováním, je něco úžasného :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peggie jsi skvělá slečna. Doufám, že se někdy osobně setkáme.. :-)

      Jinak fotím na Nikon D5200.

      Vymazat
  4. myslím,že se dostaneš mnohem dál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Wikira.. :-) dál mě dostávají vaše milá a nádherná slova :-)

      Vymazat
  5. Jsi moc šikovná a je vidět, že Tě blog baví! To se mi líbí :) Gratuluji k nominaci! Věřím, že se umístíš.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Luci. Tohle je moje.. můj svět.. blog mě naplňuje.. a líčení mě neskutečně baví :-)

      Vymazat
  6. moc gratuluju... taky sem se hlásila...
    a mám novou adresu blogu a budu ráda za každého prav. čtenaře
    www.roxi--blogg.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Držím ti palce.

    Www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář :-)