BEAUTY TIP č.1

PHYSICIANS FORMULA BRONZERY

Určitě jste si všimly, že eshop www.galaxieprani.cz naskladnily nové bronzery této značky. Jejich bronzery mě zaujaly na první pohled. jen se stále nemohu rozhodnout, který by měl být ten můj miláček. Na těchto bronzerech se mi líbí, že se dají využít nejen jako bronzer. Bronzery jsou krásně postaveny, část bez třpytek je krásný matný (podle fota) bronzer a jeho třpytivá část jako rozjasňovač. Určitě by nebyla špatná volba použití bronzeru, jako stíny. Matná část na celé víčko, třpytivá část do vnitřních koutků, linka a řasenka.


Foto eshop
Značka byla založena v roce 1937. Zakladatelem značky byl  jistý alergolog Frank Crandall, jehož žena měla velmi citlivou pleť a nemohla používat dostupné přípravky, proto se její manžel rozhodl vytvořit velmi šetrnou řadu kosmetiky, kterou by snesla pleť jeho milované choti.

Značka je známá právě kvůli svým produktům na tvář. Určitě za zmínku stojí pudry, tvářenky,         bb cream aj..

Od této značky bych chtěla zkusit i jejich srdíčkové tvářenky a řasenky.

Máte nějaké zkutečnosti s touto značkou?



Komentáře

  1. Nechápu, že jsem dosud tento eshop neznala. Díky za tip!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt? :-) Tento eshop miluji je tam mnoho krásných věcí, kéž by byla moje peněženka bezedná :D :-)

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář :-)