pátek 3. dubna 2015

BEAUTY TIP č.2

BEAUTY TIP č.2


Moje milé čtenářky,

dneska bych vám chtěla dát tip na eshop www.muashop.cz. Eshop jsem našla náhodou, když jsem hledala kosmetiku W7 a našla jsem tenhle eshop, který nabízí velký výběr nejen téhle kosmetiky. Další co eshop nabízí tak je kosmetika MUA, Famous a štětce Jessup za skvělou cenu. 

Novinkou na eshopu je pečující kosmetika z Velké Británie. Produkty jsou zajímavé, takže určitě si ráda něco objednám. 

Na eshopu jsem si párkrát objednala a určitě ho můžu na 100 % doporučit. První co mě zaujalo tak je skvělá cena poštovného. Zasílají Českou poštou, když platíme předem je poštovné 60 Kč a dobírka je 90 Kč. Musíte uznat, že jsou eshopy co mají mnohem dražší poštovné. Eshop zasílá nejen do Česka, ale i na Slovensko. Dodání zásilky na dobírku bylo do 3 dnů.


Znáte tento eshop? Pokud ne, zkusíte ho?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář :-)

Všechny mé fotografie a obsah blogu je chráněn autorským právem. Nesmí být použity nebo reprodukovány žádným způsobem bez mého svolení. © wormake.blogspot.cz | Template by DanyČuks