VIVO Under Eye Roll-on Concealer

Určitě to zná každá z vás, když ráno vstáváte a vaše oči svádí boj s kruhy pod očima. Je jen málo těch, kdo takový problém nemají a já k nim bohužel nepatřím. :( Najít si správný korektor je někdy docela dost těžké. Každá z nás preferuje něco jiného a je skvělé, že nám to trh může nabídnout. Vyzkoušela jsem nový roll-on korektor od VIVO, na tuhle britskou značku jsem slyšela mnoho chvály. Určitě v popředí vedou jejich stíny a tvářenky. Mám v plánu je vyzkoušet, ale prvně na řadu došel již právě zmiňovaný roll-on. Korektor jsem si objednala v eshopu ZDE. Obsah balení je 10 g. 



Cena korektoru je 109 Kč. Tak se mu jdeme mrknout na zoubek jestli za tu cenu stojí. 





Korektor má pevný, černý plastový obal. Fajn je rychlá aplikace korektoru, stačí odšroubovat a jde se na věc. Pro mě je to určitě plus pro korektor. Znáte to sami, že občas není čas se prdět se štětečkem a pro tyhle chvíle je tu právě roll-on. Dalším plusem korektoru je světlá barva a to jak krásně dokáže splynout spletí a lehce vyhladit pokožku. Nemám ráda voňavé produkty na obličej, proto jsem ráda za to že korektor má jemnou nevtíravou vůni. Bohužel korektor nemá jen pluska, ale i pro mě velmi významná mínus. Tím prvním je, že je málo krycí. Moje kruhy bojují v barvám modro-šedých a bohužel tento korektor boj prohrává. Co by měl korektor dále dělat, je zmenšení otoků pod očima, sice korektor krásně chladí, ale otoky pod očima moc nemírní, spíše vůbec. Takže jako korektor u mě neuspěl, ale do koše neletí. Našla jsem pro něj super využití a to na projasnění očního okolí. Zde si vede opravdu na výbornou. Vivo roll-on používám po nanesení makeupu a více krycího korektoru na projasnění mého očního okolí. Tím, že je korektor opravdu lehoučký, světloučký a na pleti není vidět je skvělým adeptem na tuto práci.

Stává se vám často, že produkty nepoužíváte tak jak byly určeny výrobcem?

Komentáře

  1. No. U nás v práci do montované haly bych si to asi nevzala, protože jsem tam jako mouřením, ale na druhou stranu pak večer do divadla nebo prostě s partnerem do baru to docela funguje a musím říct, že s tímto aplikátorem mám fakt docela dobrou zkušenost. A asi nejvíce se mi na tom líbí právě to, že to má ten šikovný aplikátor na kuličku.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář :-)