Recenze stínů: Look Beauty

Znáte britskou značku kosmetiku Look Beauty? Já, až do dnes ne. Značka mi nic moc neříká, prvním produktem této značky pro mě jsou jejich stíny Look beauty statement eyes v odstínu LUXE shade 18. A myslím, že nebude určitě poslední a časem se do mé sbírky přidají  další odstíny.

Odstín LUXE je krásný hnědo-zlatý stín s krásným leskem. Na víčku si hraje se světlem a občas hodí odlesk bronzu a někdy i červené. Velmi zajímavý stín, který si na světle hraje jako panenka. Konzistence těchto stínů je lehká, máslová a bohatě pigmentované. Stíny vůbec nepráší a krásně se nanáší podle mě se stíny můžou rovnat i s mnohem dražšími značkami. Jejich cena před akcí byla 129 Kč a já je koupila v akci za krásných 79 Kč. Obal stínů je pevná akrylátová krabička, ale asi na úkor toho  bojuji s otvíráním, jde docela ztěžka a většinou si musím pomoci třeba nůžkami, abych si stíny nepoškodila nehty.





Stín je k dostání na eshopu zde

Znáte tuhle značku? Vlastníte od ní něco?



Komentáře

  1. Tuto značku neznám, kupovala jsi v Česku? Balení, která se těžko otvírají mě štvou, některé se za čas vychodí a pak je to ok.

    OdpovědětVymazat
  2. Ano v česku, tady na tom eshopu. http://www.makeupshop.cz/look-beauty-statement-eyes-ocni-stiny-p68.

    Jj taky doufám, že to povolí, stín je skvělý a ráda ho používám :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář :-)