Nákup kosmetiky Lambre


Dlouho jsem se rozmýšlela jestli zkusit nebo nezkusit značku Lambre. Zatím jsem od kosmetiky Lambre nic nevlastnila. Po přečtení pár recenzí mě zaujaly jejich řasenky a rtěnky. Tak jsem neváhala a zavítala na eshop zde, který tuhle kosmetiky nabízí. Z jejich nabídky mě nejvíc upoutala řasenka Long Lash. Řasenka má gumový kartáček a tvar půlměsíce. Na řasenku jsem opravdu zvědavá, kartáček mě zaujal na první pohled. Tak uvidíme jestli splní to co slibuje. Rtěnku jsem si vybrala v odstínu 03. Jedná se o světle růžový odstín, eshop udává popis odstínu jako Pivoňka (polomatná). Zajímal mě i jejich matující makeup. Ten mám v odstínu 01 - přírodní béžový. Makeup je na první pohled tmavší, ale dá se krásně rozetřít. Chtěla jsem vyzkoušet více produktů k recenzi tak jsem do košíku ještě přihodila konturovací tužku na rty č. 105 - sladká třešeň. Barva konturky je moc pěkná tmavší červená. A jako poslední produkt do košíku spadla tužka na oči s houbičkou 04 tyrkysová. Přiznám se, že jsem čekala, že tužka bude světlejší, ale je to spíše tmavší tyrkysová, ale to mi nevadí a ráda ji vyzkouším.


Rtěnka Lambre Exclusive Colour odstín 03 - Pivoňka (polomatná) ( 149 Kč)





Ještě pár slov k eshopu: Eshop můžu určitě doporučit. Cena poštovného s dobírkou byla 90 Kč, což není tak drahé. Kosmetika byla krásně zabalena v bublinkové fólii na ochranu kosmetiky. Balíček přišel v bublinkové fólii a kromě kosmetiky mnou objednané jsem v balíčku našla ještě dárek od eshopu. A to vždy potěší. :-)

Dárek je rtěnka značky Moje v odstínu 04.



Máte něco od značky Lambre? A vaše zkušenost s ní?



Komentáře

  1. Hezké věci, hodně se mi líbí rtěnka (vlastně obě), tak jsem zvědavá na dojmy. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JJ, no z rtěnky jsem nadšená :-) udivím jdu na zkoušení :-)

      Vymazat
  2. Tuhle značku jsem objevila na stránce, kde jsou slevové kupony. Mě to hodně překvapilo i v tom ohledu, že je to poměrně levné a přitom vysoce funkční. Když si vezmu některé "vzácné značky", tak tam rtěnka stojí docela dost peněz a ještě k tomu to funguje jen tak prvních pět minut.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář :-)