RECENZE V KOSTCE: TONIK A PEELING BIONE, MASKA PURITY PLUS

V dnešním článku pro vás mám recenzi tří produktů, které momentálně používám ve své skincare.


I když se produkty objevily nedávno v Nákupech a PR balíčcích, tak je mám doma už delší dobu a používám je skoro denně. Přesněji tonikum, kterým každé ráno čistím pleť, ale také večer ji dočišťuji. Peeling, který používám po každém odlíčení ve sprše, protože mě trápí šupinky na nose a jinak než peelingem se jich nezbavím. A nakonec maska s kterou si dávám 20 minut relaxu 3x týdně.

Bione Cosmetics Antakne 200 g 73 Kč

Ačkoliv je tenhle peeling určený především na mastnou a problematickou pleť, tak nemá problém ani s normální až sušší pokožkou. Velmi mě zaujala jeho našlehaná textura s jemnými mikroperličkami a příjemná svěží mentolová vůně. Peeling po pleti nestéká, naopak k ní přilne a dělá svoji práci dokonale. Při aplikaci jde na pleti cítit lehké pálení, jak se póry roztahují, ale není to nic šíleného a po odlíčení si na něj ani nevzpomenete, protože se budete s pletí radostí mazlit jak bude hebká.

Detoxikační a čistící maska s aktivním uhlím 100 ml za 59 Kč

Masku jsem si kupovala u nás v místním obchodě s potravinami, protože mi všechny moje masky došly a já nutně potřebovala něco plácnout na ksicht. Maska obsahuje aktivní uhlí, které je momentálně velmi v kurzu. Je vhodná pro všechny, protože aktivní černé uhlí je prospěšné každé pleti. Má hodně krémovou konzistenci a příjemnou svěží vůni. Během schnutí pleť nestahuje a velmi se mi líbí, že se ani nedrolí a krásně drží až do smytí. Nemůžu říct, že by maska veškeré póry vyčistila až do morku kostí, ale sem tam jich na masce pár vidím jak z nich vytéká něco nehezkého. Po smytí je pleť příjemně svěží, zmatněná a  chvíli na ni cítím i vůni masky.

Čistící odličovací pleťové tonikum - Aloe Vera a Panthenol - 255 ml za 75 Kč

Ve složení je na druhém místě Alcohol, který z tonika cítím a popravdě to ani celkově není vůně z které bych skákala nadšením. Raději ho používám pro dočištění pleti večer po odlíčení na mokro a ráno zase k sundání nečistot, které má pleť nachytala v noci. Nemůžu mu upřít, že v případě normální, smíšené až mastné pleťi, tak ji nevysušuje, nestahuje, ale umí ji i zklidnit. Naopak pokud máte pleť sušší, a nebo podrážděnou třeba od nemoci, tak tonikum určitě nedoporučuji, jelikož způsobí začervenání a pokožku ještě více vysušší.

 Za mě je to normální tonikum, ale asi nic převratného z čeho bych si sedla na zadek. A co mě tedy ještě štve je balení, protože vždy když si tonik nalévám na tampónek tak mi vyteče zbytečně moc, proto si ho raději přelívám do obalu s pumpičkou.


Jako favorita tohoto článku bych zvolila peeling, protože ten je úžasný a určitě ho koupím znovu. V případě masky si nejsem jistá a tonikum asi jednou a dost.


Znáte nějaký z těchto produktů?


Vaše Hevi


Komentáře

  1. Také používám peeling denně po odlíčení ve vaně, nebo alespoň čistící gel, kterým ještě smyji zbytky nečistot. Tento vypadá fakt parádně už v balení, je takový "jedlý" :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se právě. Ve vane odličuji na mokro olejem nebo gelem a pak si dam peeling. A musím říct, že se výsledky dostavily rychle. Pleť je hezčí, vypnutější.

      Vymazat
  2. Neměla jsem ani jeden výrobek, ale poznám je. Škoda toho tonika, ten alkohol by mi tam trochu vadil.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  3. Bione peeling mě hodně nalákal, budu se po něm muset podívat díky díky :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě doporučuji, je skvělý. Já ho používám denně, a jde vidět, že moje pleť si ho zamilovala.

      Vymazat
  4. Příjemná svěží mentolová vůně milovat <3

    OdpovědětVymazat
  5. Já nevím proč, ale peelingy mě vůbec nebaví :D Zkoušela jsem to párkrát, ale jinak si je nedělám :D

    OdpovědětVymazat
  6. Od značky Bione chcem už dlho niečo vyskúšať, kamarátka mi veľmi vychválila jeden ich peeling a aj ten, ktorý spomínaš ty, vyzerá veľmi dobre :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tenhle je úžasný :-) teď jsem si objednala sérum z téhle řady, tak uvidíme :-)

      Vymazat
  7. Značka Bione je fajn, ale rozhodně z ní už nejsem až tak na větvi, jako dříve. Mrzí mě, že z ní výrobce dělá něco, co není.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, já mám některé produkty ráda, ale jiné mi přijdou až moc hyhajpované.. :( :D

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář :-)