NÁKUPY A PR BALÍČKY #1


Po dlouhé době tu pro vás mám nákupový článek, protože jsem si tak nějak neplánovaně dala nákupní stopku a dlouho jsem si žádnou kosmetiku nepořídila nebylo ani o čem vám říct. Ale jak to bývá, když si ji naordinuji tak ji nikdy nedodržím a časem ji vždy poruším. A proto tu mám výčet kosmetiky, kterou jsem si za poslední měsíc pořídila a také dva PR balíčky, s produkty které jsem měla možnost zrecenzovat.



U babičky jsem si prohlížela katalog Oriflame a zaujaly mě tyhle rtěnky, které stály 39 Kč každá. Ačkoliv na první pohled mají krásné barvy, tak pigmentace není zrovna uchvacující a spíše jsou to takové barvené balzámky s lehce vyšší pigmentací.


Sešlo se mi i pár kousků na oči. Když jsem byla u nás na poště, tak mě při čekání zaujal stojan kosmetiky Avon, a protože mám ráda jejich dvoufázový odličovač, tak jsem neváhala a jeden koupila. V drogérii jsem narazila na bázi pod řasenku od Essence, tak jsem zvědavá jaké zázraky udělá s mými řasami. Řasenku od značky QIC jsem dostala od babičky, že ji měla u nějakého internetového nákupu. A další řasenku jsem vybrala ze stejného katalogu jako rtěnky.


V koupelně mi došel jak kondicionér na vlasy, tak intimní gel. Takže jsem napochodovala do drogérie a ve výprodeji jsem sáhla po kondicionéru Syoss, který znám a mám ho ráda a popravdě za 49 Kč nebylo co řešit. A intimní gel od Ziaja jsem měla na wishlistu už delší dobu, takže tam také nebylo nad čím přemýšlet.

 
Značku Bione jsem prozkoumávala již dříve. Pamatuji si, že jsem zkoušela konopnou řadu a z té jsem byla nadšená. Takže když mi došlo tonikum, tak jsem neváhala a sáhla právě po tomhle Bione z řady Aloe Vera, a když už jsem byla u jejich regálu, tak jsem do košíku přihodila i pleťový peeling, který jsem také neměla.


Nevím jak k tomu došlo, ale vždy jsem doma měla zásobu několika masek na pleť, ale najednou v krabičce nebyla ani jedna. A u nás v obchodě jsem narazila na tuhle černou detoxikační masku za 59 Kč. Značku vůbec neznám, ale jelikož jsem nějakou masku potřebovala a jiná tam nebyla, neměla jsem moc na výběr.


První z PR balíčků mi došel od Benu lékárny a obsahoval makeup a pudr značky Vichy z řady Dermablend. Jejich recenzi si může přečíst již na blogu zde.


Stejně tak i o těchto dvou nových zvířecích bbčkách od značky Skin79, které nabízí eshop BB-cream.cz. A článek je také již na blogu zde.


***

A co jste si za poslední dobu pořídily vy?


Vaše Hevi


Komentáře

  1. Zmiňované rtěnky od Oriflame jsou bohužel slabší kousek, které mají v nabídce. Pár jich také mám a jak píšeš - spíš takový pigmentovanější balzám. Mnohem lepší jsou ty z řady The One.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To určitě, mám z té řady myslím dva kousky a z nich jsem vážně nadšená :-)

      Vymazat
  2. aj ja si vždy niečo vyberiem pri starkej z oriflame katalogu :D kupila si si skvelé produkty tie BB creamy sú zlaté :D
    leekralovaa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, je to takový můj rituál. Vždy když k ní dojedu, tak se pídím po katalogu :D má i Avon :-D

      Vymazat
  3. Ahojky,
    já mám taky několik odstínů rtěnek z Oriflame a ty tmavší jsou na tom lépe, ale plná pigmentace to fakt není. Z Avonu objednávám pravidelně a mám ho ráda. Taky bych si nyní chtěla pořídit nějaké věci od Bione, nejspíš budu objednávat na Notino. Jinak moje nákupy najdeš u mě na blogu - www.ciculka.cz.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslíš z téhle řady? Na rtech jsou velmi příjemné :-) Avon je fajn, tam mám taky velmi ráda jejich dekorativku a krémy na ruce.

      Vymazat
  4. Ja som si v poslednom čase kúpila nový setting spray od Makeup Revolution, tak momentálne testujem :) Snažím sa momentálne trochu krotiť, lebo nakupujem ako divá a potom nestíham míňať to čo mám doma :D
    Pred nedávnom som si založila blog o kozmetike, tak keby si sa chcela pozrieť, bola by som veľmi rada:)
    https://toomuchmakeupnoway.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, tak to taky znám. Ale teď co jsem neměla ani náladu lítat po obchodem a nákup přes eshopy se moc nevyplatí. se mi podařilo hodně kosmetiky spotřebovat, tak je i prostor pro novou :-)

      Ráda se podívám .-)

      Vymazat
    2. Ja bohužiaľ nepoznám niečo také ako nemať náladu na nakupovanie, takže som sa jedného dňa prebrala a uvedomila si, že mám doma 10 načatých makeupov :D
      Ale snažím sa trochu krotiť :)

      Vymazat
    3. Ou, tak to já jich mám asi 15 :) No u me to bylo rostoucím briskem a 5 měsíci zvraceni...pardon za upřímnost...

      Vymazat
  5. Taky jsem se dívala na ty rtěnky Oriflame za takovou cenu se nemůže očekávat kvalita, ale je to škoda, protože rtěnky mají perfektní. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano, ale kolikrát i za tu cenu jsou rtěnky velmi kvalitní (u jiných značek) :-) Třeba avon když má akci jsou za 59 kč, tak to jsou samé luxusní kousky :-)

      Vymazat
  6. Wau, ty si toho ale dostala ♥ Ja by som chcela vyskúšať tie BB krémy ◡‿◡✿

    Blog de la Licorne

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě stojí za vyzkoušení :-) A myslím, že tématicky by se ti hodily i k blogu :-)

      Vymazat
  7. Krásné novinky. Na ty rtěnky od Oriflamu jsem se taky dívala, ale nedávno jsem si kupovala nové od Essence, tak jsem odolala. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A asi to byla i lepsi volba :) i když na rtech jsou velmi příjemný :)

      Vymazat
  8. I also looked at those Oriflame lipsticks at such a price can't expect quality, but its a shame because lipsticks are perfect!
    Sephora Coupons

    OdpovědětVymazat
  9. Ten odličovač od Avonu mám ráda na cestování.. A řada Antakne od Bione je super.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj z toho peelingu jsem nadšená. Uvažuji i o dalších kouscích.

      Vymazat
  10. Pěkné věcičky. :) Škoda, že jako virtuální asistentka už moc nepotřebuji to, abych byla každý den precizně namalovaná. Těch schůzek navíc taky ubylo... A člověk leccos zvládne prostě z domu bez přítomnosti cizích čumilů. Takže asi tak... Ale občas se ráda jen tak pro pocit namaluji, i když mě nic velkého nečeká a nemám ani video konferenci. :) Jak říkám... Jen pro ten pocit.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář :-)