RECENZE- BB CREAM ANIMAL DARK PANDA A ANGRY CAT - BB-CREAM.CZ


V dnešní recenzi bych vám ráda představila dva zástupce zvířecích bbcreamů. BB creamy jsou od velmi známé korejské značky Skin79, která je svými produkty vyhlášená po celém světě. Pro mě jsou jejich bbčka jedny z nejlepších na trhu a vyzkoušela jsem jich už mnoho.



V nové zvířecí řadě najdete i třetí kousek, přesněji modrou verzi Dry Monkey, která je určená pro smíšenou, citlivou a problematickou pleť, ale má světle růžovo-béžový odstín. Jelikož by mi tohle bb odstínově nesedlo, sáhla jsem jen po Dark panda, který je světlý s lehce žlutým podtónem a Angry Cat, který je zase světle béžový s neutrálním podtónem.


Produkty obsahuji 30 ml a jejich cena je 225 Kč. Obě bbčka jsou vhodné pro všechny typy pleti.

DARK PANDA

Oba produkty jsou hodně krémové a nejlépe se mi nanášely prsty. Houbička toho do sebe hodně vsákla a štětcem jsem bbčka spíše mazala po obličeji, než-li rovnoměrně nanášela. Za pomocí prstů byla aplikace nejsnadnější a nejrychlejší. Jemně jsem je do pleti vpracovala a vytvořila tak lehké až střední krytí.

ANGRY CAT

Díky své krémovitosti, až bych řekla "mokrosti" si umí poradit, i s lehce vysušenou pletí a nevzhlednými šupinkami na nose. Když jsme u toho nosu, tak se pozastavím i nad vůní, která je ze začátku trošku pronikavější, než jsem u produktů Skin 79 zvyklá. Specifikovat jsem ji dokázala téměř ihned, protože mi až nebezpečně připomíná tulipány, přesněji svíčku Tulips od Yankee Candle.

ANGRY CAT

Po dobu nošení ani jeden z produktů nezoxidoval. Zvládnou i lehké otření rukou, v případě častého smrkání se bbčko z nosu setře a lehce zaleze do pórů, spíše se tam natlačí. Když obě bbčka zapudruji vydrží tak 4 až 5 hodin, než se dostaví výrazný lesk pleti.

DARK PANDA

BBčka bych určitě doporučila pokud hledáte sjednocení, hydrataci, nechcete nic těžkého a jste mladšího věku. Protože ženám, které mají problémy s vráskami kolem očí, bych je moc nedoporučila, protože pokud jsou hlubší, tak se do nich bbčka během nošení schovají. Oba bbcreamy bych hodnotila stejně kladně, jediný rozdíl vidím, že růžové bbčko pleť více projasní.


BBčka jsou k dostání na eshopu BB-cream.cz, který je výhradním dovozcem značky Skin79 a oba produkty mi eshop zaslal k recenzi.


Vaše Hevi

Komentáře

  1. Vypadají suprově, já mám ráda BB creamy hlavně na léto, možná bych si pak mohla něco pořídit.:)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Urcite, doporučuji. Na léto budou super, jsou krásné lehoučké.

      Vymazat
  2. Moc pěkná recenze, BB vypadají skvěle a na léto by mohly být ideální :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  3. BB krémy vypadají dobře, ale jsem už starší, takže by pro mě asi nebyly.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  4. Tyjo, o těch slyším prvně :) Ale jsou roztomilé. Možná je objednám sestře k narozeninám :D jsou úplně Kawaiii


    ZanetMlcak

    OdpovědětVymazat
  5. Moc hezká recenze :-) líbí se mi balení BBček a moc hezky jsi je nafotila.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář :-)