SKVĚLÝ PODKLADOVÝ KRÉM - MATUJÍCÍ KRÉM EVELINE


Polská kosmetika je tu, a hlásí ke slovu. Téma polské kosmetiky je hodně ožehavé, vím že některé kopete za tím "Ano všemi deseti" a jiné "No to vůbec". Já jsem obhájce skupiny "Ano všemi deseti", protože zatím vše co jsem z polských značek vyzkoušela, bylo super a použitelné. A možná i vás překvapí co vše se v Polsku vyrábí a jaké značky se v Polsku zrodily, ale o tom někdy jindy. Dneska pro vás mám doporučení na úžasný podkladový krém. Jestli jste majitelkami mastnější pleti a neustále s ní svádíte boje, kdy proti vám stojí nejen vaše pleť, ale i mastnota s póry, tak právě pro vás mám jednu účinnou zbraň, s kterou můžete bitvu vyhrát.


Značka byla založena v roce 1983 a dnes se pyšní produkty, které jsou k dostání ve více než 70 zemích světa. A v Polsku se řadí mezi největší výrobce kosmetiky. Kosmetika Eveline nabízí jak kosmetiku dekorativní tak i pečující. Produkty jsou dostupné, jdou s trendy, jsou kvalitní a navíc za velmi dostupné ceny.


Jelikož moje pleť není zrovna kamarádská a nemohu se na ni spolehnout, že mě ve chvílích kdy potřebuji spíše podporu, nezradí. Tak ji musím domluvit. Jak už jste asi poznali mám mastnější pleť, ale bojuji i s její hydratací. A proto nejvíce vyhledávám krémy, které moji pleť zmatní a zároveň hydratují. Když jsem se dala na lov takového zázraku, vyběhl mi odkaz eshopu Notino.cz, který inzeroval právě krém Eveline cosmetics Pure Contorl SOS Hydratačně matující krém. Moc recenzí jsem na něj nenašla, přesněji asi žádnou, ale říkala jsem si, že za 89 Kč nemám co ztratit a buď si ho zamiluji a bude to kup roku a nebo jsem vyhodila 89 Kč oknem.


Krém by měl pleť zmatnit, hydratovat, zklidnit, zmenšit póry, zakrýt černé tečky a dokonale připravit pleť na makeup. Co si budeme povídat slibujete toho hodně, a hodně toho umí taky splnit. Matující krém je obohacený o ZincSystém, který dodává pleti matný a sametový vzhled. Krém je určený hlavně pro pleť mastnou a problematickou, která není omezena věkem.


Krém má tubovitý obal, který je sladěný do modrých tónů a doplněn hromadou nápisů, kdyby jich měl krém méně, tak by mi to vůbec nevadilo. Zas a opět se budu opakovat, ale chválím, že do krému nemusím ničím patlat, a zbytečně do něj nepřidávat bakterie a špínu. Neberte to tak, že jsem čistotný fanatik, to určitě ne. ale v případě když se má pleť zblázní a vyloupne se mi na ni akné, tak se ho chci co nejdříve zbavit a určitě ne ho více podporovat.


Konzistence je něco mezi krémem a gelem, krém vaši pokožku nijak nezabarví. Vstřebá se během vteřiny, ale potřebuji chvíli aby se do pleti zažral a začal pracovat. Já krém používám na celý obličej před samotným líčení. Nijak se s tím nemažu, a krém vetřu i do očního okolí, ačkoliv ho mám citlivější, tak krém mi nevadí, oči mi neslzí, a pokožku nedráždí.


Po rozetření krém opravdu vytváří sametově hebkou a zmatněnou pleť. Když jsem v létě nechtěla na sebe plácat žádný makeup, tak jsem použila jen tenhle krém a byla jsem spokojená. Krém má svěží vůní, která vás nabudí a po vetření krému do pokožky, je i vaše pleť rozjasněná, plná života a hlavně hydratovaná. Nejraději ho používám na pleť v dny, kdy mi pleť šupinatí, protože krém si s tím skvěle poradí. Šupinky jakoby rozpustí a nedá jim šanci, a když na něj aplikuji makeup, tak mě nezradí, a pleť připraví jako čisté plátno pro malíře. Máte-li jemně rozšířené póry a bázi pro jejich korekci nepoužíváte, tak doporučuji tenhle krém. Jemné póry zjemní a zacelí, na póry tipu menších krátérků je, ale krátký. Zatím jsem nenašla makeup, s kterým by si krém nesedl. Ať to byl krémový, tekutý, pěnový nebo matující, vždy si sedly jako dobří známý. Po nanesení makeupu je pleť méně mastná, má jemný přirozený lesk, ale není ultra matná, tenhle effekt musíte doladit pudrem.


Podkladový krém bych doporučila těm, kteří hledají krém na každodenní použití, který pleť zmatní, hydratuje a neucpe ji. Tenhle krém vám zajistí, že se vaše pokožka bude lesknout méně, ale nedá vám ultra matný effekt i po nanesení makeupu. Spíše pokožce zabrání, aby se tolik mastila a potila, je to takový krémový deodorant pro pleť.


Vaše Hevi


Komentáře

  1. super, o podkladovom kréme som ešte nepočula, ale ja tieto podkladové všelijaké bázy nepoužívam, pretože mám strašne suchú pleť a preto si pod makeup dám vždy Niveu ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nivea je skvělá, ale pro mastnější pleť není moc fajn.. :(

      Vymazat
  2. Vypadá božsky, ještě jsem ho nikdy nikde neviděla. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkný článek :) o značce jsem neslyšela, ale krém vypadá opravdu ideálně :)

    OdpovědětVymazat
  4. Niečo podobné som mala od Dermacolu, no tento krémik tiež nevyzerá zle. :)

    www.rebelliouslily.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  5. No musím teda říct, že krém vypadá přímo skvěle :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  6. Nice post, thanks for sharing your thoughts :)

    Would you like to follow each other? Let me know in my blog!

    Walking Freckle

    OdpovědětVymazat
  7. Great review, hun. I already follow you for quite some time. Happy Sunday.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář :-)