NÁKUP Z ESHOPU NOTINO

Dneska pro vás mám pár tipů z eshopu Notino, asi to nebude nic převratného a spoustu těchto produktů budete už znát. Ale to nevadí :) Jestli je máte vyzkoušené budu ráda za vaše zkušenosti a pokud ne, tak to třeba bude inspirace pro váš nákupní košík.



Hlavní hvězdou mého nákupu je tahle sada štětců od Ecotools. Původně jsem vybírala mezi touhle Start the day beautifuly a Airbrush complexion . Ptala jsem se vás v instastories, a u vás vyhrála právě tahle, takže jsem dala na vás a je doma. Už se těším, až je vyzkouším, protože jsou to moje první štětce od téhle značky a na wishlistu je mám už pekelně dlouho.


Rozhodla jsem se, že chci více prozkoumat i značku Ziaja. Mezi vámi je velmi chválená, takže jsem si objednala rovnou tři produkty. Jako první v košíku skončil micelární odličovací gel s vůní okurky a máty, věřím že na léto to bude úžasná svěží vůně. 

Pak jsem objevila i peelingový gel s vůní tea tree, což je vůně, kterou mám také velmi v oblibě.

A nakonec oční krém z řady Marine Algae , který mi už dochází a mé okolí ho potřebuje.


Zrovna probíhala akce u kosmetiky Ziaja. Kdy při nákupu nad 249 Kč, jste získaly tohle tělové kozí mléko zdarma. Takže jsem byla velmi potěšena nejen výhodným nákupem, ale také že mám možnost si škrknout další produkt z wishlistu.


Při pročítání blogů si sepisuji i malý seznam kosmetiky, která mě z recenzí zaujme. A z toho důvodu jsem si objednala i hyaluronové sérum Delia, jelikož jsem se na séra teď zaměřila a používám je místo nočního krému, a popravdě jsem neodolala ani ceně. 

Dalším kouskem je také sérum Bione z řady Antakne o kterém slečna říkala, že je super lokálně na pupínky, které mě momentálně dost trápí.


Už delší dobu vám vzpomínám, že jsem používání kondicionérů a masek omezila na minimum a nahradila jsem je vlasovými oleji. Ze začátku jsem se toho bála, jestli mi nebudou vlasy mastit a tak, ale zjistila jsem, že je to hlavně o správném používání. A značka Matrix je velmi známá i používaná, a proto jsem zvolila jejich obnovující olej Matrix Oil Wonders.

A co se týká oleje Hawaiian Tropic na opalování - tak byl k nákupu nad 1200,- zdarma také jako dárek.


Velice se mi líbí i hromada vzorečků, které mi vždy s objednávkou přijdou.

***
Jelikož letos Notino slaví své 15.narozeniny, tak mají pro své zákazníky slevu 15 % na parfémy. Akce bude probíhat od 8.4 - 14.4. 2019. Stačí použít slevový kód: notino15let.


***
Máte nějaké tipy na co bych se měla v eshopu ještě podívat?


Vaše Hevi



Článek je ve spolupráci s eshopem Notino.

Komentáře

  1. Ahoj,
    já mám od této značky nějakou cestovní sadu štětců a jsem s ní moc spokojená. Gel od Ziaji jsem už měla snad dvakrát a je takový lehký, opravdu ideální na léto. Ten olejíček na vlasy od Matrixu mám ještě doma, kupovala jsem si ho u kadeřnice. Ta vůně je úplně úžasná, chtěla bych to jako parfém:-) Jinak děkuji za tip na slevovou akci, toužím po té nové La vie est belle En Rose od Lancome, tak možná podlehnu vábení a objednám:-)
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Po té jsem také pokukovala, ale uvidíme jak si budu rozumět s těmito :D :-) No ta je úžasná, měla jsem jen takovou voňavou kartičku ze sephora, ale no prostě wau :)

      Vymazat
  2. Na recenziu na Eco Tools som veľmi zvedavá, ešte som od nich žiadny štetec nemala. Mám skúsenosť s odličovacím gélom Ziaja a ten bol super, rovnao aj sérum Antakné.
    A po značke Delia už dlhšiu dobu pozerám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. neboj bude :-) zatím musím říct, že jsou super (mám je už chvíli doma :D) A Delia je sortimentem velmi zajímavá značka, která určitě stojí za vyzkoušení :-)

      Vymazat
  3. Na ty eco tool jsem zvědavá. Měla jsem od nich štětec a ten se pu půl roce rozpadl... pak jsem si jej kvůli akci koupila znovu, ale eco tools pak ukradli kamarádce fotku, a když si zažádala o kredit, zablokovali jí, a tal štětec letěl do koše 😅🤷🏼‍♀️

    OdpovědětVymazat
  4. Jee, ty ecotools by mě zajímaly. :) A ziaju doporučuji také, je super, levná a opravdu účinná, což mě moc překvapilo při jejím pužívání. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Zaujímavé produkty si si vybrala. Jedine o čom som počula bolo to mlieko od Zjaji. Tie štetce vyzerajú zaujímavo. Skúsim sa po nich popozerať.

    OdpovědětVymazat
  6. Tie EcoTools štetce urgentne potrebujem! :) Sú krásne!

    OdpovědětVymazat
  7. Super nákupy! Ziaja kosmetiku mám velmi ráda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-) já ji začínám, také přicházet na chuť :)

      Vymazat
  8. Ty štětce vypadají dost dobře:) Jinak celkově fajn nákup, Ziaju jsem si teď poprvé pořídila taky, sice jen okurkové tonikum, ale jsem zatím spokojená:) Na Antakne slýchávám celkem chválu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou :-) zatím u mě vede na obočí, protože obočí udělá neskutečně rychle a velkej chlupáč se dá použít na vše :-)

      Vymazat
  9. Musím uznat, že jsi moc dobře nakoupila :-) Ziaju mám moc ráda a rovněž štětce od Ecotools jsem nezkoušela, ale vypadají parádně .-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-) Tak pokud hledáš nějaké nové kousky do sbírky, tyhle můžu určitě doporučit :)

      Vymazat
  10. Gel od Ziaji mám taky a je to dost nádherná vůně a velmi jsem si ho oblíbila. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Voní krásně :-) Já teď dodělávám olej astrid, ale pak jde hned na řadu :-)

      Vymazat
  11. Článku jsem si všimla už včera, ale dostala jsem se k němu až nyní, upřímně řečeno mě tyto štětce nějak příliš nelákají, ale tak se o ně prostě nezajímám, jinak všechno ostatní se mi moc líbí a vybrala jsi určitě dobře...:-). Ziaja je super a dlouho jsem jí neměla, tak je důvod ... no a Matrix olejíček...bude super nejen na léto. papa :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-) teď mají tolik novinek, že nevím co vybrat :D A ten olej, božínku to je vůně :-) :-) na léto určitě to budou moje vlasy dost trpět :( :(

      Vymazat
  12. Ja Notino jednoducho milujem! Objednávam iba odtiaľ ♥ A ešte z niektorých zahraničných stránok :) ◡‿◡✿

    Blog de la Licorne

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, také mám tento eshop ráda :-) hlavně pro jejich výběr značek :-)

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář :-)