KOSMETICKÉ PEKLO A NEBE - 02/2019


Dnešnímu článku se spotřebovanými produkty budou vládnout převážně krémy na ruce, protože těch mám hodně a dá se říct, že všude. Takže nejsem limitovaná jedním krémem, přesněji vůní, a mám tak rozpoužívaných více krémů na jednou a používám je podle nálady. Ale věřím, že si tu najdete i jiné tipy na super produkty.


Před dávným časem jsem pátrala po barevných korektorech v drogérce. Zaujaly mě tyhle tyčinkové od Max Factor, ale horší korektory jsem nezažila, i když jsem na ně četla i kladné recenze. Na ruce byly fajn, krásně krémový a pigmentace také nebyla k zahození. Horší to bylo na pleti, kde se korektor pod makeupem mudlal a nešel vůbec zapracovat. Takže letí rovnou do koše téměř nepoužité.


Klasický mono stín od Flormar jsem měla v bílém odstínu. Hojně jsem ho používala na zapudrování bílého podkladu na víčku, a nebo při zesvětlení tmavého stínu v ohybu. V kalíšku prášil, ale při aplikaci na oči neopadával a pigmentace byla perfektní.


Černá maska Pilaten je jedna z nejprobíranějších masek na internetu. Takže jsem ji chtěla také vyzkoušet. Váhala jsem nad plným balením, ale nakonec jsem sáhla jen po vzorečku, který je k dostání v Teta drogérii a jsem za to velmi ráda, protože moc nechápu ten velký boom. Maska na pleti byla příjemná, nepnula ji, ale s černými tečkami ani nepohnula. Jediný čin, kterého jsem si všimla, že mi zalezla do rozšířených pórů v oblasti nosu.


Tonizační a okysličující voda z Marionnaud obsahovala 500 ml a spotřebovat ji taky dalo docela zabrat. Z téhle řady jsem si velmi oblíbila čistící gel, který byl dokonalý a pleť opravdu vyčistil. Takže jsem bez váhání sáhla i po téhle vodě. Na obalu je napsáno, že pleť osvěží, oživí a vyčistí. Souhlasit bych mohla jen s tím osvěžením a oživením pleti, ale s tím vyčištěním bych byla opatrná. Vodu jsem používala večer před nanesením séra a krému, abych pleť lépe připravila pro další péči.


Tohle byla jedna z nejkrásnějších vůní s kterou značka Manufaktura přišla. Používání těchto produktů jsem si naprosto užívala. Med a rakytník.


Miniautry krémů neustále nosím při sobě a mám je všude po kabelkách. Oba ruce krásně zjemnili a hydratovaly, rychle se vsákly a nezanechávaly mastný film. Krém Avon má krémovou až orientální vůní a The body shop je svěží a květinový.


Další krém značky Manufaktura, který jsem velmi ráda používala, ale asi by to nebyla moje uplně top vůně. Za to tělové máslo od Beauticology jsem si zamilovala. Vůbec mi nevadilo, že nemá klasickou hutnou konzistenci másla, ale je spíše v odlehčené variantě. Ihned se do pokožky vstřebalo a vytvořilo příjemný sametový povrch. Jelikož to byla miniutara z nějaké sady, tak jsem ho využívala jako další krém do kabelky, kterých není nikdy dost.


A ještě jeden krém na ruce v mojí oblíbené vůni Weleda, jejich krémům na ruce nelze nic vytknout a navíc ty obaly, ze kterých dokážu vymáčknout každou kapku, mě neskutečně baví a jsem ráda, že je nemusím stříhat. Spotřebovat Mandlové odličovací mléko chvíli trvalo, protože pro odlíčení pleti stačilo malé množství. Makeup celkem rychle rozpustil, neštípal v očích a navíc pokožku nádherně provonělo. 


Peo spreje na nohy u mě nesmí chybět, používám je nejen na osvěžení chodidel, ale při delším nošení botů si je stříkám i do nich. Když jsem ještě pracovala jako servírka, tak mé nohy dostávaly zabrat dlouhým stáním, takže jsem s povděkem brala vše, co mým nohám ulevilo. A tenhle balzám od Weledy tuhle práci zastal perfektně. Příjemná citrusovo-bylinná vůně, nohám ulevila a navíc je i provoněla.


Tentokrát jsem do tašky se spotřebovanci vyhodila i produkty na zuby. Pastu Vademecum i Listerine ústní vodu kupuji stále dokola. Jediné co obměňuji je vůně :D


Máte zkušenost s nějakým z těchto produktů?


Vaše Hevi

Komentáře

  1. Love this brand's product 😊 especially mask and cream...

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj,
    taky mám celkem velkou spotřebu krémů na ruce, ale u mě tedy jede snad vše, kromě laků na vlasy, který mám očividně na několik let:-) Na moji spotřebu za březen se můžeš mrknout na http://ciculka.cz/spotrebovano-brezen-2019/.
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, ráda mrknu.. :-) jo to znám, lak na vlasy mám tak na půl roku :D

      Vymazat
  3. Nemám zkušenost se žádným produktem, ale krémy na ruce taky dost používám. Docela mě mrzí, že ty korektory jsou tak mizerné, už jsem se na ně párkrát dívala, ale naštěstí jsem vždy odolala.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě jsou lepší barevné korektory v drogérce, třeba od catrice ty v kalíšku, a mnohem lepší než tyhle jsou i od Essence ty tekuté.. :-)

      Vymazat
  4. Manufaktura má skvělé produkty! Měla jsem několik sprchových gelů, krémů na ruce, balzámků... a všechno super :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Ten krémik na nohy od Weledy je veľmi fajn :)

    OdpovědětVymazat
  6. Já si užívám každou limitku a řadu od Manufaktury. je to skvělá značka a doposud jsem se nespálila :-) a to samé platí o Weledě...
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně.. obě značky jsou skvělé a drží si kvalitu :-)

      Vymazat
  7. skvelý článok :) krémy na ruky milujem :P tak aspoň mám tipy, po ktorých najbližšie siahnuť

    WHEN PIGS FLY

    OdpovědětVymazat
  8. Ja mám krémy na ruky asi všade, podobne ako balzamy...pri posteli, v jednej, druhej kabelke, na stole, v kúpelni...všade ale je vtipné, že ani jeden z tých tvojich 😃 ale na Manufakturu si už brúsim zuby, dúfam, že tá medová vôňa nebola limitka, chcela by som ju skúsiť...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel byla.. :( ale zrovna u ní bych skákala nadšením kdyby byla ve stálé nabídce :-)

      Vymazat
  9. Tak ta tonizující voda mě opravdu zaujala, budu muset na tu řadu mrknout, jinak s krémy na ruce to mám stejně :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Pilaten masku mám také ve vzorečkách a jsem s ní mega spokojená, vytáhlo mi to černé tečky, nejvíc z nosu. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  11. Já Pilaten moc nevěřím, zato bych jednou ráda zkusila Glamglow, ale ta cena.. brr.. Jinak Manufaktura má super produkty, s krémy na tělo a ruce jsem od nich byla moc spokojená.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě Glamglow je na mém wishlistu na prvním místě, ale ta cena.. mě zatím vždy odradila.. :(

      Vymazat
  12. Miluju kremiky od Manufaktury,bavi me jejich receptury, novinky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Super, já jejich krémy na ruce zbožňuji a naučila jsem na ně i babičku :-) ta má teď sedmikrásku a je nadšená :-)

      Vymazat
  13. Hele ten velký boom kolem té černé masky také nechápu. :D mně připadá, že hlavně vytrhá chloupky, což na jednu stranu je fajn, na druhou mě pak rostou jak zběsilý a to jsem měla předtím slabší a víc neviditelný, ne že bych byla na obličeji teď chlupatice. Manufaktura je úžasná značka, krémy od ni miluji.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jo, škube je docela slušně :D pro mě je třeba slupovačka od Avonu mnohem lepší :)

      Vymazat
  14. Ten krém od Avonu jsem měla taky :) a byl super. To stejné i u produktů od Manufaktury z řady Med a Rakytník!

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář :-)