V HLAVNÍ ROLI: AVON - BERRY BOLD

Dnešní líčení bych přihodila do škatulky: Rychlé, jednoduché ale zaujme na první pohled.



 Asi si nelze nevšimnout, že v dnešním líčení hlavní roli hraje rtěnka značky Avon. A to záměrně, jelikož jejich rtěnky miluji, jsou to moje srdcovky, lásky, miláčcci, prostě ty moje topky. Baví mě jejich finiše, výdrž, cena a hlavně škála odstínů. Jedinou nevýhodu vidím v jejich nákupu, protože vybírat rtěnku z katalogu není zrovna ideální a občas se nestačím divit, že jsem si vybrala zrovna tenhle odstín.


Stejně tak tomu bylo i při tomhle kousku s božským názvem Berry Bold, podle katalogu se rtěnka tvářila více do červena s lehkým podtónem růžové, stejně tak jak se ukazuje na na mých rtech na fotkách, ale ve skutečnosti se na rtech projeví opačně. Přesněji je více do růžova s lehkým odstínem červené.


Ale to na tom nic nemění, že je to další kousek, který jsem si zamilovala. Rtěnka je na rtech velmi příjemná, jemná a hydratační. Stačí jednou max dvakrát přetřít rty a rtěnka vám dá sytou a jednolitou barvu. Není nutné pod ní dávat konturovací tužku, protože rtěnka se nerozmazává ani se nerozpíjí mimo konturu vašich rtů.


Rtěnka má výraznou barvu, takže je jasné, že se vám na mysl dostane, jak je to s výdrží a jak se vytrácí. Tak není to celodenní rtěnka, ojí se, lehce se obtiskává. Celkově výdrž je hodně individuální, záleží co zrovna děláte. Ale, velké plus ještě s vykřičníkem rtěnce dávám za to, že se ztrácí celistvě a ubývá spíše na intenzitě a bledne více do růžova. Takže i po mastnějším jídle vám na rtech rtěnka stále zůstává, ačkoliv není tak výrazná, ale nezanechává vám nevzhledné kontury a ojezený střed rtů.


Cenově se rtěnka pohybuje od 89,- až 199,- hodně záleží jakou akci v katalogu chytnete.

***

Co vy a rtěnky Avon?


Vaše Hevi

Komentáře

  1. Na mě teda dost výrazný odstín, ale tobě moc sluší :).
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherný odstín, přesně moje barva :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc ti rudá sluší, mě bohužel ne, i když bych si v ní taky někdy ráda vyšla :-)
    All my cosmeticsk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :-) červená sluší každé ženě, je to o podtónu :-) věřím, že časem svoji rudou najdeš :-)

      Vymazat
  4. jj mám stejný typ rtěnky, jen v jiném odstínu a mám ho moc ráda, je velice příjemná, dobře se nosí a za ty peníze :-), super super super článek, moc Ti to sluší :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Such a beautiful red lipstick babe! Xo, Ellese

    Rock.Paper.Glam.

    OdpovědětVymazat
  6. Krásne líčenie, odtieň toho rúžu je nádherný :) Od Avonu som ešte žiadny rúž nemala, musím to napraviť :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-) To určitě, za sebe je doporučuji všema deseti :-)

      Vymazat
  7. Hevi, neskutečně Ti to sluší, Ty doslova záříš! :) Ta červená má naprosto dokonalý odstín.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář :-)