RYCHLÉ DENNÍ LÍČENÍ


Dnešní inspirace nebude asi nic světoborného, protože je to jemná a rychlá klasika, která vás nikdy nezklame. Ale právě naopak podtrhne vaši přirozenost a líčení zvládnete za pár minut. Já tohle líčení nosím velmi často a prostě se s ním musím pochlubit :D 


Pokud nemám na líčení moc času, tak vždy sahám po osvědčené klasice. A především v makeupu je to Dermacol 24h Control č.1 a u pudru zase Avon v odstínu Cool. Poslední dobou jsem ze svého arzenálu vyřadila tvářenky a používám pouze bronzery, kterým pleť i vykonturuji. 


V stínech dělám vyjímky jen ve značkách a produktech, které na ně použiji ne. Ale odstínově je to vždy stejné. Do ohybu světlý hnědý stín, který stáhnu i na spodní linku a celé víčko zahalím světlým ale třpytivým broskovým odstínem, který oko projasní a dodá mu jiskru. 


Do vnitřních koutků volím vždy světlý stín se shimmerem, ale nikdy nic násilného a výrazného. S čím si, ale u tohoto líčení vždy ráda vyhraji jsou řasy a na ně kladu velký důraz. A přetáhnu je několikrát řasenkou od Essence Lashes of the day.


Rty zahalím do odstínu lesního ovoce v podobě Dermacol Lip Seduction v odstínu č.12. Rtěnka je neskutečně krémová, hydratační, má vysokou pigmentaci, nerozmazává se a vydrží. I když se lehce ojí, stále mi na rtech zůstane jemný nádech. Za mě určitě jedna z nejkrásnějších a nejlepších rtěnek z drogérie.


Celkově značku Dermacol řadím mezi jednu z nejlepších, která je k dostání v drogérii. A pokud vás od značky něco láká, mám pro vás malý tip. Na eshopu Notino.cz 8.března bude probíhat akce, přesněji sleva 8% na vše, tak proč to zrovna nevyužít na produkty Dermacol. A  navíc prvním 8000 zákaznic, dostane k nákupu rtěnku zdarma.



Jak se vám líčení líbí?


Vaše Hevi


Komentáře

  1. Ahoj,
    líčení je moc pěkné, líbí se mi ta rtěnka, určitě na ni mrknu v drogérii. Tu řasenku od Essence jsem měla už dvakrát a je fakt dobrá. Za málo peněz hodně muziky. Těším se na další článek:-)
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Souhlasím, já mám už druhé balení a určitě plánují další.

      Vymazat
  2. jeeej,aká krásna :) veľmi ti takéto líčenie pristane :)
    MakeupbyVeo

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherný odstín rtěnky, který ti moc sluší. Líčení je krásné, jako vždy. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, je perfektní. Nejde ji nic vytknout. Mám několik odstínů z téhle řady.

      Vymazat
  4. Krásne líčenie :-) Inak ten make-up od Dermacol mám a je super ❤ xx

    Simona | l i v e i n f o x w o r l d

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, já na něj nedám dopustit. Jeden z nejlepších v drogerii.

      Vymazat
  5. Líbí se mi hlavně nalíčené oči, přesně takto se každý den líčím a je mi to nejbližší :-) jen na rudou rtěnku si stále netroufnu :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji.. :-) věřím, že přijde čas i na rudou rtěnku, jen to chce si na ni zvykat pomalu :-)

      Vymazat
  6. Už u veľa blogeriek som si všimla, že sú spokojné s make-upom Dermacol 24h, môžem sa spýtať akú máš pleť? Suchšiu či mastnú? Mám suchú a rozmýšľam, či by aj mne vyhovoval :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Lumi, než jsem otěhotněla měla jsem pleť mastnější. Momentálně ji mám dosti smíšenou, přesněji sušší tváře, ale stále se lehce mastím v oblasti T-zóny. Ale co se týká toho, jestli by ti makeup vyhovoval, tak si myslím, že ano. Já ho vždy beru na líčení jakékoliv pleti a zatím vždy sedl perfektně.

      A pokud by jsi ho chtěla jen zkusit, tak se zeptej v drogérce jestli by jsi si mohla dát trošku z testru do svého přineseného kalíšku, pokud bude paní prodavačka příjemná není to problém :-)

      Vymazat
  7. Ta rtěnka je přesně můj šálek:) a tvoje barva očí je nádherná! krásně to k tomu ladí <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :-) Mám je hnědozelené a lehce se mění i v závislosti na různých stínech co mám na očích.. :-)

      Vymazat
  8. Moc ti tohle líčení sluší :-) podobné nosím nejčastěji :-) a odstín rtěnky je parádní.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář :-)