ULTRA FIALOVÉ LÍČENÍ


Poslední dobou se instagramem hojně šíří fialové líčení. A to bych nebyla já, abych se toho nechytla, protože fialovou milluji a v líčení především. Tak jsem zalovila ve své sbírce a sahala po prvním fialových kouscích, které mi padly pod ruku a vytvořila jsem tohle líčení. A jak na to vám ráda poradím, protože osobně jsem si tohle líčení zamilovala.


Jako první jsem do ruky vzala paletku od Urban Decay Electric, která obsahuje božský fialový stín Urban, ale také matný fosforově růžový Savagne do kterého jsem lehce ťukla velký chlupáčem a obkroužila jsem s ním nejen ohyb víčka, ale také spodní linku. Růžovou se snažím hodně ztratit, aby zanechala jen pouhý lehký nádech.


Pak už malý plochý štětec a již zmíněný fialový stín Urban, který v hojnosti nanesu na spodní linku, tedy mimo vnitřního koutku, protože tam vmáčknu stříbrné třpytky Revolt z paletky UD. Abych spodní linku zakončila tak jsem ji ještě celou podstínovala stínem Forever Yours z paletky Zoeva Naturally Yours.


Stejný stín jsem nanesla na celé pohyblivé víčko a vůbec jsem s ním nešetřila. Takže hutným plochým štětcem jsem ho několikrát navrstvila. Tento stín je takový "měnič" v paletce se tváří červeno-fialovo až nazelenale, ale na očích chytá odlesky ostatních stínů a pokaždé se ukáže jinak.


Lehce narůžovělým chlupáčem jsem opět ztratila nepřesnosti v ohybu víčka a vše jsem rozblendila k dokonalosti. Abych propojila spodní linku s horním víčkem, tak jsem fialový stín Urban vmáčkla i do vnějšího koutku a vše jsem mezi sebou propojila.


Jak už jsem naťukla s tímhle líčením si jedu ve fialových tónech, takže bylo jasné, že i rtěnka bude fialová. Tam jsem šla na jistotu a sáhla jsem po matné metalické tekuté rtěnce Milani v odstínu Raving Matte. Je to dokonalý odstín, který si mě získal na první vyzkoušení.

***

Použité produkty:
Paletka stínů Urban Decay - Electric
Paletka stínů Zoeva - Naturally Yours
Řasenka Essence Lashes of the day
Matná metalická rtěnka Milani -  Raving Matte
Makeup Dermacol Imperial č.1
Bronzer Gabriella Salvete č. 1
Pudr Avon Cool

***

Jak se vám líčení líbí?

Vaše Hevi


Komentáře

  1. ooo úžasne, veľmi sa mi páči tá spodná fialová <3

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj,
    hlavně ta fialová na rtech je ultimátní, fakt ti to moc sluší:-)
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  3. líčenie vyzerá krásne, ja keď sa snažím vytvoriť niečo s fialovou farbou vždy z toho vznikne monokel :DDD
    Budem rada ak sa zapojíš do giveaway na mojom blogu :)
    leekralovaa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji.. chápu, moje začátky s fialovou byly taky docela dost ošemetné.. :( a než jsem došla na způsob naší komunikace, mívala jsem místo očí monokly dva :D :D

      A děkuji za pozvání, ráda se zapojím :-)

      Vymazat
  4. Krásne si sa nalíčila a ten rúž je fakt pekný. Budem rada ak sa zastavíš aj na mojom blogu.
    Môj blog: http://lifeforjul.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherné líčení, i mně se fialová líbí a úplně nejvíc boží je odstín rtěnky. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, jsem velmi ráda, že se líčení tolik líbí :-)

      Vymazat
  6. Fialovou moc nenosím, ale miluji ji, vypadá hrozně pěkně a myslím, že ti barva tohoo líčení velice lichotí.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji. A není to škoda? Myslím, že by ti slušela :-) Možná bych šla spíše to jemnějších tónů, ale vypadalo by to velmi hezky.. :-)

      Vymazat
    2. Myslíš? :) když já nevím :D

      Vymazat
    3. Fialova patri k barvam, ktere slusi všem. Ale hodně zalezi na odtsinu :)

      Vymazat
  7. Milá Hevi, to, že Tvé líčení je úžasné a úchvatné, není novinkou, ale Ty delší vlásky Ti neskutečně seknou :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Jé děkuji, za tak krásná slova chvály :-) moc mě to těší :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Ja som kedysi fialovú vôbec nemala rada, ale v poslednom čase po nej siaham stále častejšie :)

    OdpovědětVymazat
  10. Prostě nádhera! :) Tu to ani jinak nejde napsat. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  11. Hi! That look is very beautiful. I love the lipstick.
    I follow your blog, would you like to follow me too?
    Have a nice day!

    OdpovědětVymazat
  12. Aj ja som si všimla, že fialová frčí. Obdivujem každú babu, ktorá dokáže nosiť také výrazné líčenie lebo vyzerá to skvele ale ja sa akosi neviem vžiť do tej úlohy, že si ma každý všimne :) Cítim sa nesvoja.
    Recenzie-Kozmetiky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chápu a znám ten pocit. ale věřím, že když začneš s něčím výrazným doma, tak si na to pomalu sama zvykneš a ono ti to pak ani nepřijde. A řekneš si, že se ti to pak moc líbí :-)

      Vymazat
  13. Ta rtěnka je úžasná a Tvoje rty taky. Sluší Ti tak všechny barvy!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji mockrát, ale někdy je to boj nanest...protoze je nemam úplně top. Ale děkuji moc. Jsem rada, že se libi

      Vymazat
  14. Pekny a zajímavý make up! Prijde mi takový grunge styl. Líbí se mi ta bordó rtěnka a stíny. Asi zkusím něco podobneho:)

    www.melissakinsley.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-) Určitě, budu i ráda, když pak pošleš i fotku, jak líčení dopadlo :-)

      Vymazat
  15. Wow tak to je mega! Najviac sa mi páči ten odtieň rúžu, úplne dokonalá farba. 😍
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  16. What a wonderful lip stick color!! I loved your make up.

    Beijos/Kisses.

    Anete Oliveira
    Blog Coisitas e Coisinhas
    Fanpage
    Instagram

    OdpovědětVymazat
  17. The dark shade also looks sexy. You look beautiful!

    Marie
    The Flower Duet

    OdpovědětVymazat
  18. Nádherné líčení ovšem jako vždy! Tobě sluší snad všechno.
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  19. Hrozně ti ty barvy sluší. Jsi fakt kočka! :)

    OdpovědětVymazat
  20. Hevi, parádní líčení :) opravdu překrásný look, který ti ohromě sluší. Vím, že to píšu v každém tvém líčení, ale ono je to pravda :) hihi..

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  21. Ta fialová ti moc sluší, fakt k tobě sedí :-)

    OdpovědětVymazat
  22. tak to je riadne krásne líčenie! a ten rúž wow!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář :-)