RECENZE PALETKY ZOEVA BLANC FUSION

V dnešní recenzi bych vám ráda představila paletku značky Zoeva. Celkem mám doma 11 paletek a každou z nich zbožňuji. Dříve měla značka i český eshop, teď je možné její sortiment objednávat z eshopu Douglas.

Věřím, že na první pohled vás zaujme obal, který v sobě snoubí elegantnost a preciznost na kterou  Zoeva u svých produktů dbá. Paletka má pevný kartonový obal s magnetickým zavíráním, který drží i když máte trošku gramlavé ruce.


Pro někoho může být mínusem, že paletka neobsahuje zrcátko. Pro mě je to naopak plus, protože já se s ním nelíčím a nemám ráda, když je při používání stínů upatlané. A navíc bez něj je paletka perfektně tenká a zároveň skladná.


Paletka obsahuje deset stínů a každý z nich váží 1,5 g. 

NOBLE - perleťově bílá ze zlatým leskem 
- je to krásný stín, který neuškodí žádné paletce
- dá se použít buď jako rozjasňovač, ale také na celé víčko pro  jemný look nebo jako akcentní stín do koutku oka

SINGLE ORIGIN - perleťová světle zlatá
- tento stín mám do koutku oka raději, protože není tak výrazný, ale koutek krásně prozáří
- velmi ráda ho dávám i na první půlku víčka a k němu buď bronzový nebo hnědý stín


VISIONS OF GOLD - sytě žlutá zlatá se zlatým leskem 
- tohle je hvězda téhle paletky a věřím, že přitáhne hodně zvědavců
- je to velmi unikátní stín
- naprosto ho zbožňuji na spodní lince, tím oko pozvedne a prozáří

LATE BLOOMER - metalická bronzová se zlatým leskem 
- v létě tenhle stín perfektní, třeba v kombinaci s tyrkysovým stínem vytvoříte luxusní líčení na letní párty


SWEETNESS LINGERS - perleťová hnědo-fialová
- tohle je můj miláček, naprosto ho zbožňuji
- nejčastěji ho používám na celé víčko i spodní linku a okraje lehce ztratím matným hnědým stínem a bleskově rychlé líčení je na světě

TRAVEL INSPIRED - matná světle béžová 
- matný světlý stín, který by neměl chybět v žádné paletce
- za mě je tohle stín, který v paletkách vypotřebovávám nejčastěji
- stín na celé víčko, pro ztrácení v ohybu, ale pěkně vypadá i ve vnitřním koutku, a nebo jako matný rozjasňovač

JOY IN A BOX - chladná zastřená světle hnědá
- jasné využití do ohybu víčka, ale i pro ztrácení tmavšího stínu při hnědých kouřovkách
- příjemný odstín, který bude slušet všem


CONCHED - střední tmavě hnědá (neutrální)
-znovu se budu opakovat, ale využití najdete jak do ohybu víčka, tak na celé víčko pro jemný fresh look
- pro světlejší tipy je možné použít i na obočí

QUESTION OF TASTE - teplá střední hnědá
- krásný odstín, ale přiznám se, že jsem ho používala velmi málo, protože na mě je to hodně teplý odstín, který do ohybu používám minimálně
- já bych našla využití, tak pro zahřátí nějakého looku a nebo jako základní stín pod hnědé třpytky na celé víčko

LAST BITE - čokoládově hnědá
- božský stín pro ztmavení líčení namísto černého stíny, protože hnědý není tak tvrdý a pro líčení je přirozenější
- já jsem ho hojně používala i na obočí
- jedinečný je i pro kouřovou linku pro zahuštění řas


Horní řadu perleťových stínů je lepší na víčko nanášet prsty, protože se tím více ukáže jejich lesk a okraje poté ztratit chlupáčem, ale na své si přijdete i s plochým štětcem se syntetickými štětinami. Stíny mají krásně sametovou až lehce máslovou konzistenci, ale lehce práší při zaboření štětce do matných stínů.


Pigmentace stínů je perfektní a dokonce i u světle béžového stínu, který se na víčku umí taky pěkně rozparádit. Stíny se do sebe krásně problendí a vytvoří jemný a hladký přechod. S bází stíny vydrží  do odlíčení, jen u stínu Visions of Gold se mi zdá, že se intenzita po pár hodinách vytratí. 

Cena paletky je 609 Kč a rozhodně stojí za pozornost.


Vaše Hevi

Komentáře

  1. Milá Hevi, Tobě sluší snad každé líčení, Zoeva je krásná paletka, ale né pro mně. Kdysi mě tato značka lákala, asi bych se nechala zlákat jejími tvářenkami, ale stíny mně nějak neoslovují. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) jejich paletkové tvářenky jsou také skvělé. Jen mi trochu vadí, že jsou monotonem složené, více bych brala kvatro čtyř různých odstínu.

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se libi. Patří ke skvostum v mé sbírce. A ráda se s ní líčím.

      Vymazat
  3. Ta žlutá je boží a neskutečně ti sekne! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj,
    na tuto značku a její paletky jsem se dívala už několikrát, ale mám doma tolik stínů, že teď prostě nesmím nové pořizovat a naopak by bylo ideální, abych se tak pětkrát denně malovala:-)
    Hanka z www.ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Paletka vyzerá nádherne, podľa mňa veľmi dobre zvolené odtiene. Vytvorila si s ňou skvelé líčenia :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat
  6. Vždy vytvoříš krásné, neotřelé a precizní líčení, tleskám :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Paletka je pěkná. Vždy jsem nějakou od Zoeva chtěla. Zatím žádnou nemám :-D Já bych z téhle určitě využila hnědé stíny, ale žluté bych nevyužila..

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to by se ti velmi líbila jejich Naturally Yours. Je perfektní pro neutrální ale zajímavé liceni. :)

      Vymazat
  8. Mo hezká paletka. Mám na jednu od Zoevy také zálusk :-) matné odstíny bych ale ráda vyměnila za třpytivé, protože matné nepoužívám. Líbila by se mi v odstínech hnědé a béžové, nic výrazného. Zatím jsem tu pravou ale nenašla :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
  9. Ja mám taktiež paletku od Zoevy (caramel melange) , ktorú som si kúpila na odporúčanie Zoell-i a som s ňou moc spokojná. Kvalita tieňov je za mňa veľmi dobrá. Aj táto vyzerá pekne , hlavne ten zlatý odtieň.
     xxAlexandra MS ALWAYS LATE

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář :-)