THE BALM - BALMSAI - RECENZE PALETKY + LÍČENÍ

Jestli sledujete i můj Instagram, tak vám asi neuniklo, že poslední dobou přidávám líčení především s paletkou Balmsai od značky The Balm. A právě na ni si dáme dneska recenzi.

 A začnu hned balením. Tady nemůžu jinak než vyzdvihnout papírový, designový, retro obal, který  mě baví. Paletka Balmsai se pyšní motivy pláže a moře. A v tomto duchu se nese i výběr odstínů, které v paletce najdete. Tóny hnědé, pískové, zlaté a modré přesně imitují pláž s mořskou hladinou.


Celkem paletka ukrývá 18 stínů o gramáži 14,4 g.

WIPE OUT - klasická světle béžová s jemným shimmerem
 - skvěle se hodí jak pod obočí, tak jako základní stín na celé víčko

HIGH TIDE - perleťový stín se stříbrným shimmerem
- je nádherný do vnitřního koutku nebo jako rozjasňovač
- jen bych mu vytkla, že v sobě má sem tam trošku větší třpytky nebo spíše plíšky, které se na oku neudrží a opadávají všude


HANG 10 - světlý pískově hnědý stín s jemným shimmerem
- zase krásný stín na celé pohyblivé víčko nebo jen do vnitřního koutku

DREAM BOAT - zastřená hnědo-růžová s lehkým shimmerem
- tento stín jsem velmi ráda používala do ohybu víčka pro velmi jemnou definici, ale i na celé víčko a pak jen lehounce ztmavit stínem Score pro jemný přirozený look

SANDBAR - nazelenalý šedý stín, který obsahuje modrofialový shimmer
- pohledově velmi jemný stín, ale dá se více navrstvit a na pohyblivém víčku nadělá hodně parády


TUBULAR - bronzovo-hnědý až zastřený stín opět se shimmerem
- přiznám se, že k tomuto stínu jsem si chvíli hledala cestu, protože se mi na první pohled ani moc nelíbil, ale když jsem ho nanesla na víčku, tak to mezi námi zajiskřilo

EPIC - hnědo-růžový stín s jemným shimmerem
- nejvíce jsem ho využila asi v ohybu víčka
- pro mě je to perfektní základní stín, na který se můžu spolehnout a krásně se s ním problendily další stíny, až do ztracena

SURF´S UP - tmavý šedo-modrý stín se shimmerem
- naprosto úžasný pro tmavší večerní kouřovky třeba na ples nebo jen jako akcentní stín na středu víčka


BIG KAHUNA - zeleno-tyrkysový stín, který obsahuje zlatý shimmer
- je nádherný, ale chce trošku navrstvit a při blendění dost ztrácí na intenzitě

KAWABUNGA - olivový stín se zlatým shimmerem
- na celé víčko i spodní linku, tomuhle stínu nelze nic vytknout
- slušet bude jak hnědoočkám tak i zeleonoočkám

SURFARI - světlý švestkový stín s modrým shimmerem
- tady se budu opakovat stejně jako u stínu Stoked, pigmentace základního stínu je nižší, ale lepší než již zmíněného Stoked, je lepší pod něj dát tužku jako podklad a poté ho nanést


PIPELINE - tmavě-modrý stín s tyrkysovým shimmerem
- tenhle stín, mě uchvátil hned když jsem paletku otevřela
- ale při prvním použití mě trošku zklamal, na horním víčku se při blendění dost vytrácel a bylo lepší ho nanést na jiný tmavší stín, aby se uměl lépe prodat 
- když jsem ho dala na spodní linku, kde nebylo nutné ho tolik rozmazávat, vypadal peckově

SCORE -střední hnědý odstín s kapkou šedé
- pro blondýnky určitě využitelný na obočí
- já jsem využití  našla v ohybu víčka a to pro většinu líčení s paletkou

DIG IT - studený šedo-hnědý stín s matným finishem
- perfektní stín na obočí, kterému nelze nic vytknout


WOODIE - tmavě hnědý matný stín
- zase krásný stín na obočí, ale i na kouřovky a pro jemné ztmavení líčení
-jeden ze základních stínů, který by v paletce neměl chybět

STOKED - tmavě fialový stín  s fialovo-modrým shimmerem
- v paletce působí nádherně, ale když  s ním chcete vytvořit líčení už to tak nádherné není, protože intenzita fialového základu je téměř na bodu mrazu a ukáže se pouze lehký shimmer
- pokud chcete se stínem pracovat, doporučuji nejdříve nanést fialovou tužku a na ní poté stín navrstvit

RIPPER- tmavý čokoládový odstín s matným finishem
- pro nenásilné ztmavení líčení je dokonalý, nepůsobí tvrdě ale dodá líčení intenzitu
- naprosto perfektní je i pro hnědé kouřové líčení, protože se krásně ztrácí téměř až do ztracena

RIGHTEOUS - antracitový stín
- v paletce sice působí černě, ale při nanášení na víčko ztrácí intenzitu a blendí se do tmavě šedé, až šedé
- tento stín jsem moc nepoužívala, občas jsem do něj ťukla pro cílené ztmavení určitého místa, ale dost opadával a pak šel z pleti špatně smést


Pigmentace u stínů je různá, ale dá se s nimi pracovat a vytvořit i tak krásné líčení. Počítat musíte i s prášivostí, ale to je tak u většiny paletek. Navíc paletka obsahuje i dost velké zrcátko, podle kterého se dá normálně nalíčit, a také dvě šablony pro práci se stíny. Ty já jsem nikdy nevyužila a podařilo se mi i jednu šablonu ztratit.


 Jen bohužel, tahle paletka není k dostání, což je velká škoda, ale i tak si trochu pozornosti zaslouží.


***
Jak se vám líbí a máte ji doma?

Vaše Hevi


Komentáře

  1. Stíny mají super retro obal a barvy vypadají taky dobře! Tobě nejvíc sluší ta tmavá.
    Měj se krásně!
    Tvému blogu dávám odběr a budu se sem ráda vracet, stejně tak ráda tě přivítám i u sebe na blogu, kde nyní probíhá soutěž s Dermacolem.

    ByGabra

    Měj se krásně!

    OdpovědětVymazat
  2. Mám tú značku veľmi rada! Páči sa mi design ich obalov a veľmi sa mi páčia farebné škály, ktoré volia pre svoje tiene + sa mi veľmi páči líčenie, ktoré si vytvorila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Souhlasím s tím si umí The Balm krásně vyhrát, a jejich paletky jsou pak dobře poskládané a hodně využitelné :)

      Vymazat
  3. Paletka vypadá zajímavě a o to víc se mi líbí tvé líčení, které se ti jako vždy povedlo. :)
    Soutěžíme o balíček

    OdpovědětVymazat
  4. Paletka vyzerá super! A krásne líčenie :-) ❤ xx

    Simona | l i v e i n f o x w o r l d

    OdpovědětVymazat
  5. Túto doma nemám, ale vyzerá veľmi dobre :) Najviac sa mi páči odtieň Pipeline, takýto je bežne ťažké nájsť v paletkách :) A vytvorila si krásne líčenia...:)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat
  6. Paletka vypadá moc dobře, jde s ní vytvořit hodně různých looků. Škoda, že není k dostání :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel, je to velká škoda. Ale jsem moc ráda, zž ji ve své sbírce mám.

      Vymazat
  7. Paletka je fakt moc hezká, je to od každého trochu :-) takové mám nejraději. Já nejvíce používám hnědé a béžové barvičky, takže bych si jistě vybrala :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
  8. Achjo, to je velká škoda, že už jí nelze koupit, jestli jsem to teda dobře pochopila :-( protože je fakt pěkná a stíny bych využila.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  9. awesome post!
    Would you like to follow each other? If the answer is yes, please follow me on my blog & I'll follow you back.

    http://www.okcheori.com

    OdpovědětVymazat
  10. Zaujímavá paletka. :) Je tam kombinácia viacerých, rôznych odtieňov a ten retro design je veľmi cute. :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  11. Táto paletka vyzerá vážne krásne a tvoje líčenia sú super.

    Suesanqa

    OdpovědětVymazat
  12. Veľmi pekné neutrálne odtiene, paletka ma teda rozhodne zaujala. :)

    Rebelliouslily

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář :-)