KOSMETICKÁ "SČOTKA" Z OBLASTI PÉČE

Tenhle článek jsem měla v plánu na začátku roku. Rozepsaný jsem ho měla od Prosince, jen jsem nenašla čas ho dokončit. Bohužel méně času se dostávalo i pro blog celkově, ale to je na dlouhé vyprávění. Nechci vám tady slibovat, že články budou vycházet pravidelně každý týden v určitý den, ale pro začátek se budu snažit, aby aspoň jeden článek týdně vyšel. Samozřejmě bych se ráda vrátila i k pravidelnému přispívání na Instagram, ale k Facebokým stránkám zatím nikoliv. Tak doufám, že i tak budete rádi číst nové články.



Už chápu, proč jsem s toho hrozila. Že to bude šílené, jsem věděla už předem, protože to jde poznat pouhým mrknutím oka, ale že se dozvím takové číslo.


Ano vidíte správně, přesně tolik mám rozpoužívaných produktů z oblasti péče, které jsem různě vyhrabala z kabelky, vybrakovala v koupelně a přičetla poličky v ložnici. Na totální spotřebování produktů jsem  hrozná, protože je začnu používat, ale pak přijde něco nového a já mám nebezpečné nutkání to zkusit, takže předešlý produkt odkládám a razím si cestu k novému. A pak to skončí u toho, že mám rozdělaných asi 10 masek, 5 šamónů, čtyři krémy na obličej a o těch na ruce ani nemluvím, asi  29. Když si řeknu, že musím něco dopotřebovat, tak to stejně nevydržím a má pevná vůle začíná povolovat.  Ale věřím nebo spíše doufám, že v tomhle nejsem sama. 

A je mezi vámi více kosmetických křečků, a že se najde někdo kdo mé číslo ještě převýší. 

Vaše Hevi

Komentáře

  1. Tak to já se snažím vždycky spotřebovat. Někdy mi to sice nevyjde, ale tolik otevřených výrobků naštěstí nemám. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. Já pečující produkty vždycky dopotřebuji, ale jsem na tom podobně třeba s dekorativkou:D.
    Windy pink style

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak to se neodvažuji vůbec počítat, protože to by to číslo bylo asi astronomické.. :(

      Vymazat
  3. Tak s tím časem jsme na tom dost podobně, taky teď nic moc nestíhám :/. A s produkty to mám úplně stejně, ale raději to nepočítám, naštěstí mi se spotřebou pomáhá i mamka :).
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se přiznám, že jsem teď taky nějaké otevřené produkty lifrovala k mamce a babičce :-)

      Vymazat
  4. Já jsem úplně pravý opak, protože se snažím mít od každého druhu načnuté jedno, maximálně dvě balení. Snáz se to spotřebovává, nekazí se to a tím pádem toho ani nemám tolik :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jj vím, dívala jsem se na nějaké video, kde o tom mluvíš.. :-) A za to tě obdivuji, ale já vím, že to nedám.. :D nemám tak pevnou vůli.. :(

      Vymazat
  5. Říkala jsem si, kam jsi se nám vytratila. Však si dej na čas, někdy to prostě nejde ...

    OdpovědětVymazat
  6. No u některých produktů to mám také dost obdobný, hlavně u přípravků na vlasy a sprchování.
    Jinak docela jsi mi scházela :)

    somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  7. no hezký :D já to mám naopak, dokud nespotřebuju tak neotevřu nic nového ani si nic nekoupím :D teď chci vše dopotřebovat a potom naletět do drogerie a udělat nákup třeba za 1000

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je ostuda.. :D (já).. :-) šikulka, tak je to správně :-)

      Vymazat
  8. Once I translated the article to English, it was very interesting. What an interesting read! Good job.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář :-)