MÁ KOSMETICKÁ PŘEDSEVZETÍ


Uf, je to skoro měsíc, co na blogu přistál poslední článek, vím byla to dlouhá doba a nikde ani písmenko o tom co se děje. Ale nebojte v některém dalším článku vám to všechno řeknu. Dnes bych se ale ráda věnovala jinému tématu. A tím je předsevzetí. Jak jinak začít nový rok než právě ním. Věřím, že mnoho z vás vyrukovalo se starou dobrou klasikou jako je hubnutí, téma peněz a stop cigaretám. Přiznám se, že "tyhle" já už vzdala. Já a váha by bylo téma na Román a šetření s penězi na jeho pokračování. A naštěstí kouření se mě nikdy netýkalo. Ale abych byla za poslušnou ovečku rozhodla jsem si sepsat pár kosmetických předsevzetí a věřím, že ty vás budou zajímat i mnohem více.


Nemít rozdělané tunu produktů na jednu věc.

Tak tímhle jsem už snad proslulá, raději ani nepočítám kolik mám doma rozdělaných krémů na ruce, masek na pleť atd...Je pravda, že delší dobu sbírám odvahu na pořádnou kosmetickou "sčotku".

Více se starat o vlasy.

No tak ty by si více mé péče a pozornosti určitě zasloužily.

Nebýt křeček a dát produktům sbohem. 

O můj bože, tak tohle by byla už trilogie, mám doma tolik věcí, ale málokdy se jich umím vzdát.

Mazat se tělovým krémem.

Tak tenhle problém řeším neustále dokola, vždy se zamiluji do nějakého tělového krému, ale používám ho jen chvíli, protože mě to přestane bavit. 

Více dbát na složení produktů.

Po zkoušení mnoha značek přírodní kosmetiky jsem došla k závěru, že moje pleť vážně nesnese vše a jsou věci, které ji prospívají a má se k světu.


Závěrem bych Vám ráda popřála mnoho štěstí a krásných dnů v roce 2018. Zároveň bych chtěla poděkovat za vlnu podpory, kterou od Vás mám, protože rok 2017 nebyl žádný med. A jsem velmi ráda, že můj blog hojně navštěvujete a články vás baví, což svědčí i návštěvnost, která brzy překročí 500 000. A na to mohu říci jen wau a děkuji Vám všem.



S láskou, Vaše Hevi


Komentáře

  1. Taky ti přeji všechno nejlepší v novém roce. Já si předsevzetí nedávám, ale držím ti palce. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-) No zatím je to u mě není tak slavné, jak jsem doufala :D

      Vymazat
  2. Tak to ma ešte nenapadlo dat si takéto predsavzatia, ale tiež by sa mi zišli. Určite viac dbat o vlasy, potom o nechty, viac hydratovat pokožku, jednoducho viac a lepšie sa starat o celé telo.
    Štýl ženy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U mě to vzešlo náhodou. Protože to v mém okolí každý řešil, a ptal se jaké mám já. A já nechtěla být za nudnou ovci :D Tak jsem na ně šla, takhle. copak nějaké hubnutí :D

      Vymazat
  3. na úvod musím povedať, že na úvodnej fotke si krásna :) pekné predsavzatia si si dala, také múdre :) držím palce, aby sa ti ich podarilo dodržať :)
    MakeupbyVeo

    OdpovědětVymazat
  4. S předsevzetími jsem na tom stejně, nemá cenu si vykládat, že se něco kvůli novému roku změní. Každopádně na kosmetickém poli bych letos chtěla dost spotřebovat, protože nás na podzim čeká stěhování :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to musím souhlasit.. :-) Tak snad se ti to vydaří :-)

      Vymazat
  5. Mám to podobně :) Snažím se začít spotřebovávat kosmetiku, kterou tu mám dlouho, novou pokud možno nekupovat - a nebo jen to, co opravdu budu používat, ne že to bylo ve slevě :D To stejné s oblečením.. mám dvě plné skříně a nosím ani ne čtvrtinu.
    Ať se ti daří! :)
    Blog Everythin Kate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak se skříní jsem svedla boj nedávno a musím říct, že úspěšně a nekopromisně vše co je mi malé a nebo nenosím šlo pryč. Ale s kosmetikou tohle neumím.. :D nebo spíš nechci.. :(

      Vymazat
  6. Moc Ti to sluší:-) I Tobě přeji do letošního roku jen to nejlepší:-) Pro mně by bylo asi nejrozumnější kosmetické předsevzetí nenakupovat, ale to je taky to nejtěžší:-D Vlastně, v mém případě přímo nerealizovatelné, tak jsem si to upravila na nakupovat s rozumem a uváženě:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To chápu.. :D Ale to nejde, kor když je všude tolik lákadel.. :-) Bohužel firmy nakupovací stopku neberou v potaz :D

      Vymazat
  7. Tak předsevzetí nebýt křeček máme společné :-D

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  8. Heh, nemít doma rozdělanou tunu věcí - tak to sedí i na mne. Hrozně chci pořád něco zkoušet a to, že to pak nedopotřebuji, to už většinou není problém. Více se starat o vlasy - to jsem si letos také dala jako předsevzetí a mazat se tělovým mlékem mi snad nikdy nepude. Achjo.

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já musím říct, že se mi podařilo produkty dost spotřebovat a něco i letělo. Na vlasech pracuji, ale s krémem na tělo si stále nerozumíme..:D

      Vymazat
  9. Trápí mě jen to rozdělaných 100 věcí :D jsem na tom úplně stejně. Jenže, když já mám ráda rozmanitost :D

    OdpovědětVymazat
  10. Všechno nejlepší v novém roce, na té první fotce jsi strašná kost Hevi :) Taky bych se měla naučit mít od každého produktu rozdělanou jenom jednu věc, ale obávám se, že to nedám :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-)

      Nechci být škodolibá, ale jsem ráda, že v tom nejsem sama :-)

      Vymazat
  11. Vsechno nejkrasnejsi do noveho roku Hevi :) liceni na fotkach je nadherne. Ja si nedala ani tak predsevzeti, ale rekla jsem si, ze kazdy den pouziju nejakou rtenku a zatim de mi to krasne dari. Mam jich hodne, tak at je vsechny vyvetram :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-)

      Já jsem tohle teď začala praktikovat s paletkami :D

      Vymazat
  12. vše dobré v novém roce :) moje předsevzetí je u čištění zubů dělat dřepy :D

    OdpovědětVymazat
  13. You have such a pretty face, dear.
    Loving your blog. Keep the good content up!

    Dr Kaine Ikwueke

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář :-)